بازدید 27044
۲
اطری هم در تورنمنت کرواسی طلایی شد، امامی نقره گرفت

طلای ۴۴امتیازی حسن یزدانی در زاگرب

قهرمان ایرانی انتقام سختی بابت این دو امتیاز از هایاتو ایشیگوروی ژاپنی گرفت و در همان تایم اول، نتیجه را 13-2 به سود خود کرد و کشتی به اتمام رسید. حسن یزدانی در این مسابقات 44 امتیاز در 4 کشتی کسب کرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۴ 02 February 2023

در روز اول کشتی آزاد تورنمنت زاگرب، به عنوان اولین مسابقه رنکینگ‌دار سال 2023، سه کشتی‌گیر ایرانی در 5 وزن اول روی تشک رفتند و صاحب دو نشان طلا و یک نقره شدند.

وزن 61 کیلوگرم: رضا اطری شوتا فارتنادزه گرجستانی و در نیمه‌نهایی نیز گامزاتگادجی خالیدوف مجارستانی را شکست داد و در فینال این رقابت‌ها از سد نارانخو نارمانداخ مغول گذشت تا مدال طلای تورنمنت رنکینگ‌دار کرواسی را از آن خود کند.

وزن 74 کیلو: درغیاب کایل دِیک آمریکایی، نفر سوم جهان در سال 2022 با عبور از کوجیرو شیگا از ژاپن، تیموراز سالکازانوف از اسلواکی و جوزف لاوالی از آمریکا به نیمه‌نهایی رسید و در این مرحله نیز فضلی ایلماز ترک را مغلوب کرد تا فینالیست شود. او در فینال مغلوب جیسون نولف آمریکایی شد تا به مدال نقره این رقابت‌ها بسنده کند.

بیشتر بخوانید

وزن 86 کیلوگرم: حسن یزدانی بعد از شکست 10 بر صفر و 11 بر صفر سباستین جزیرزانسکی لهستانی و ابوبکر آباکاروف آذربایجانی، در نیمه نهایی هم 10 بر صفر مارک هال آمریکایی را شکست داد. کشتی‌گیر گمنام ژاپنی اما اجازه نداد یزدانی بدون از دست دادن امتیاز قهرمان شود و در ثانیه‌های ابتدایی با خاک کردن قهرمان المپیک، دو امتیاز از او گرفت.

طلای ۴۴امتیازی حسن یزدانی در زاگرب

البته قهرمان ایرانی انتقام سختی بابت این دو امتیاز از هایاتو ایشیگوروی ژاپنی گرفت و در همان تایم اول، نتیجه را 13-2 به سود خود کرد و کشتی به اتمام رسید. حسن یزدانی در این مسابقات 44 امتیاز در 4 کشتی کسب کرد.

فردا (13 بهمن) نیز تیم ملی کشتی آزاد ایران سه نماینده در تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی خواهد داشت. علی سوادکوهی در 79 کیلو، امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم نمایندگان کشورمان در روز دوم تورنمنت رنکینگ زاگرب هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
... چرا اسم کشتی گیر ایرانی وزن 74 رو ننوشتی ؟؟؟؟؟؟؟ چون دوم شده؟؟؟ متاسفم برات
حس عشقه. با 8 عنوان جهانی جوری رفتار می کنه هرکسی باهاش ارتباط داره شیفته اخلاقش میشه. اینو ادب و مرام پهلوانی میگن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل