بازدید 9481

خوش‌رقصی رئیس فیفا علیه ایران این بار درمیان عرب‌ها

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال بار دیگر از نام مجعول برای خلیج فارس را استفاده کرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ 01 February 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، سی و سومین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به میزبانی منامه بحرین برگزار شد. در ابتدای این کنگره یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت پله اسطوره فوتبال برزیل و نایب رئیس قطری AFC انجام شد.

جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) در این کنگره سخنرانی کرد. رئیس فیفا بار دیگر در حضور تمام اعضای AFC در بخشی از صحبت‌هایش از نام مجعول به جای خلیج فارس استفاده کرد.

پیش از این رئیس فیفا بعد از برگزاری مسابقات کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در عراق با گذاشتن پست این نام جعلی را تایید کرده بود.

فدراسیون فوتبال و وزارت خارجه کشورمان به استفاده نام جعلی خلیج فارس از سوی رئیس فیفا اعتراض کرده بودند ولی اینفانتنیو این بار در حضور عرب‌ها دوباره خوش‌رقصی کرد و این نام در تبریک به قهرمانی عراق در این تورنمنت عربی تکرار کرد.

در این کنگره قرار است میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ معرفی شود. عربستان تنها کاندیدای میزبانی از این مسابقات است. شیخ سلمان برای سومین دوره در این جلسه به عنوان رئیس AFC انتخاب شد. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان هم در این کنگره حضور دارد و بار دیگر به عنوان نایب رئیس AFC انتخاب شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۷
چرا رییس فدراسیون در همون مراسم نمیره پشت تریبون و اعتراض کنه و بگه لطفا نام خلیج فارس رو درست بگید
میدونید چرا چون موقعیتش و پستش براش از منافع کشور مهمتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
چون کلی حقوق به عنوان نایب رییس میگیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
تو برادری تاج که کسی شک نداره
فعلا که اونا سواره و ما پیاده هستیم هر کس هم که از کنارمون رد می شه یه پس گردنی می زنه و می ره ما هم فقط برای دلخوشی داد می زنیم بدبختا ما داریم برای سلامتی پیاده روی می کنیم اما شما اخرش سکته می کنید.
البته سیاست و موقعیت فعلی ایجاب میکنه اجنبی ها تا میتونند به ما پشت پا و سقلمه و مشت و لگد و گاهی هم خنچر بزنند و چیز عجیبی هم نیست چون میگیم اجنبی ! اما چیز عجیب اینست که جناب نایب رئیس که ایرانی هم هست چرا تو این موقعیت ها لال مونی گرفته ؟
چقدر ما ذلیل شدیم
می دانید حرفهایی که می زنند نشانه چیست ؟ وضعیت اسفبارسیاست خارجی
نام خلیج فارس در دنیا معتبر است و از او میتوان به سازمان ملل و محاکم قضایی اروپایی شکایت کرد.
خائن ترین فرد برا یک ملت کسی هست که در برابر چشم و گوشش به ایران توهین بشه و ساکت بشینه.معلوم میشه بودن در ان پست براش با ارزش تر از ایران هست. و بد تر دولتی که همچین فردی رو در داخل کشور پست و مقامش رو حفظ میکنه.
وای از قدرتو مقام پرستی.نمیدونم چطور مقابل دوربین تی وی قرار گرفته و حرف میزنه اقای تاج
خب، عکس العمل آقای تاج چی بوده؟
تاج در ان جلسه نمایشی که نایب رئیس AFC شدند چه تاثیری در پیشرفت و اینده فوتبال ایران خواهد داشت؟ چرا از حقانیت خلیج فارس دفاع نکرد چون منافع خودش به خطر می افتد تاج هرگز رئیس AFC نخواهد شد
وقتی کشور قدرت ندارد هر کسی از هر جایی از جهان می خواهد یک تکه از کشور رو بگیره امروز نام فارس رو گرفتن فردا خود خلیج رو می گیرن چیزی که تا الان شاهد بودیم.
حق آبه سیستان.حق منابع آبی دریای خزر.بهره برداری از منابع پارس جنوبی ووووو
به نظر می رسد واژه خلیج عربی خیلی سریع جای خود را پیدا کن این هم به علت یکپارچگی دنیا بزرگ عرب فارغ از اختلافات بین کشورها ی در استفاده از این واژه است ظاهراً ایران هم جز قبول واقعیت کاری از دست ما نمی آید
وقتی کشوری با سوء مدیریت وجهه اش در دنیا تضعیف شود، همه نسبت به او بی اعتنا و جری می شوند!
خب گاوای شیرده سبیلشو چرب میکنند باید اینجور خوش رقصی کنه ! مردک کچل .
چوب خدا صدا نداره ،،این که قبلا از فدراسیون فوتبال ایران هدیه فرش نفیس میگرفت ،،خوش رقصیش واسه ایران بود و رسانه ها میگفتند حرف اینفانتینو حقه ، حالا حرفاش نا حق شده
دیگران کاملا حق دارند هر نامی را بر روی هر چیزی بگذارند. اما اگر علاقه دارید به شما احترام بگذارند باید به آنان احترام بگذارید... چرا فهم این برای عده ای از هموطنان ایرانی سخت است؟ مشکل بهره هوشی دارند!؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل