بازدید 4097

دو اخلالگر نظام دارویی دستگیر شدند

دادستان تهران گفت: دو نفر در رابطه با انبار دارو‌های قاچاق و غیرمجاز و همچنین انبار کردن کالای ضروری سرم که این روز‌ها نیاز اساسی مردم است، بازداشت شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 28 January 2023

به گزارش «نابناک» به نقل از تسنیم، علی صالحی با اشاره به لزوم برخورد قانونی با فروشندگان غیرمجاز گفت: در پی کمبود سرم در داروخانه‌ها و پس از کسب خبر از منابع اطلاعاتی پیرامون انتقال تعدادی سرم از داروخانه‌ای در خیابان پیروزی به محل و انبار غیرمجاز، این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: دستورات قضایی لازم جهت شناسایی متهمان و انبار نگهداری دارو‌ها خطاب به فرماندهی تهران بزرگ صادر شد که در ابتدا محل نگهداری سرم‌ها در منزلی در محدوده شیخ‌هادی شناسایی و تعداد ۳۰۲ عدد سرم کشف و جهت بررسی تخصصی و قابلیت مصرف تحویل دانشگاه علوم پزشکی مربوطه شد.

دادستان تهران ادامه داد: متعاقباً با انجام اقدامات اطلاعاتی انبار دیگری در همان منطقه شیخ‌هادی شناسایی و پس از صدور دستور قضایی و ورود به محل، بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ عدد سرم و هزاران قلم دارو و تجهیزات پزشکی و مواد آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق از واحد مذکور کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات همچنان ادامه دارد و در این راستا دو نفر بازداشت شدند و پرونده قضایی تشکیل و به دادسرای ناحیه ۲۶ ارسال شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰
کلا همیشه دنبال اختلا گر و سلطان ... بگردید خدای نکرده یه بار فکر نکنید عدم برنامه ریزی و عدم به کار گیری وزری و مدیر متخصص در یک حوزه باعث اینها شده
این بی شرفها را باید اعدام کرد .
اينها خورده پا هستند كله گنده ها را رو كنيد!!!!!!!!!!!!!!!
شايد هم كاسه اي زير نيم كاسه باشه
اصلی ها رو ول کردید
چار تا پادو رو میگیرین
برای اینکه اصلی ها به کارشون ادامه بدند
جرات دارید اصلی ها رو بگیرید

شماها حتی جرات نکرده اید لیست ساختمان های نا ایمن تهران را بعد از 6 ماه اعلام کنید
تا ریشه ها باقیست فته گری وسودجویی ها ادامه دارد و مردم از شنیدن چنین اخباری ونحوه برخورد با عوامل آن که قطعا به دلیل بازدارنده نبودن وسنخیت نداشتن جرم ومجازات تکرار آنها را می‌بینند خسته وبه سیستم بی اعتماد میشوند
پسلطفا اگر لازم میدانید به این رویه پایان داده شود ولو با تغییر قوانین ومجازاتها ونحوه اجرای قوانین
این دو نفر رو که زحمت کشیدید بقیه ی دو نفرها و رابطینشون رو هم زحمت بکشید دستگیر بفرمایید
درود! سرم در کارتن های 20 عدد نگهداری می شود. 302 عدد سرم می شه 15 تا کارتن...
در کوچکترین انبار یک بیمارستان برای مثال در انبار اورژانس یک بیمارستان بیش از این تعداد سرم نگهداری می شه

واقعن 302 عدد سرم شده اخلال گر نظام دارویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین
سیصد عدد سرم برای داروخانه زیاده؟ بابا روزی 50 تا بفروشه مصرف 6 روزشه؟ اونوقت اون بنده خدا شده اختلالگر؟ مدیریت زیبای خودتونو با به دام انداختن مظلومین زیبا تر میکنید؟ اون بنده خدایی هم که 3000 تا سرم داشته همین طور شاید داروخانه پر فروش بوده و مصرف بالا داشته. چطور اعداد و ارقام تورم به چشمتون نمیاد اما 3000 تا سرم شده اختلالگر؟ وقتی کامنتها رو میخونم و میبینم مردم هم برای این دو نفر اشد مجازات رو خواستند میفهمم چرا وضعیتمون اینطوره. بابا اینا پی نخود سیاه فرستادنه...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر