بازدید 8342

بستن تنگه هرمز در دستور کار مجلس

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: اگر اروپایی ها همان طوری که به سازمان مجاهدین خلق اجازه دادند که در جلسات علنی و غیرعلنی اتحادیه اروپا شرکت کنند، فرصتی در اختیار تشکل‌های مردم نهاد ایران می‌دادند تا در آنجا جنایات گروه‌های تروریستی را به تصویر بکشند، دیگر اجازه نمی‌دادند سازمان مجاهدین خلق به کنگره آنها راه پیدا کند.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ 23 January 2023

به گزارش «تابناک»، محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن محکومیت اقدام ضد ایرانی پارلمان اروپا، بیان کرد: این اقدام اروپا پوست خربزه ای است که سازمان منافقین زیر پای کشورهای اروپایی گذاشته است؛ اروپایی ها بدون مطالعه و در یک اقدام احساسی این مصوبه را به تصویب رسانده است. اگر اروپایی ها سری به بهشت زهرای تهران بزنند شاهد جنایاتی که سازمان مجاهدین خلق انجام داده است خواهند بود، بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم ما در اقدامات تروریستی این منافقان به شهادت رسیده اند. اگر اروپایی ها در این زمینه تحقیق می کردند هیچ گاه گول این منافقان را نمی خوردند.

اتحادیه اروپا باید بداند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای سخت کنار مردم است

وی در ادامه اظهار کرد: اتحادیه اروپا باید بداند که رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس دیوان عالی کشور و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس و تعداد بی شماری از مردم توسط سازمان مجاهدین خلق که امروز در لابی های اتحادیه اروپا و کنگره آمریکا گشته اند تا آنها دست به چنین اقدامی بزنند، ترور شده اند. اگر اروپایی ها همان طوری که به سازمان مجاهدین خلق اجازه دادند که در جلسات علنی و غیرعلنی اتحادیه اروپا شرکت کنند، یک فرصت یک روزه هم در اختیار تشکل های مردم نهاد ایران می دادند تا در آنجا جنایات گروه های تروریستی را به تصویر بکشند، دیگر اجازه نمی دادند سازمان مجاهدین خلق به کنگره آنها راه پیدا کند.

این عضو کمیسیون امور داخلی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید متوجه باشد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز از سوی آنها تروریست نامیده شده است، تعداد زیادی شهید داده است که تعدادی از آنها با شکنجه ها و به بدترین شکل توسط سازمان مجاهدین خلق به شهادت رسیده اند. کنگره اروپا باید بداند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکلی است که در سیل، زلزله و روزهای سخت با کمک های انسان دوستانه به داد مردم رسیده است و اگر ایران امروز با افتخار اعلام می‌کند که فلج اطفال را ریشه کن کرده است با همت سپاه پاسداران بوده است.

مجلس محدودیت تردد کشتی های تجاری اروپا از تنگه هرمز را دنبال می کند

وی در ادامه با بیان اینکه اینگونه اقدامات اروپا غیر از اینکه برای آنها در بین ملت ایران بدبینی ایجاد می کند و باعث ناامیدی ملت ها می شود خروجی دیگری ندارد، خاطرنشان کرد: قطعا ما هم ساکت نخواهیم نشست؛ امروز بستن تنگه هرمز در دستور کار مجلس است. اگر قرار باشد اروپایی ها با نیروهای مسلح و نیروهای رسمی ما اینگونه برخورد کنند ما هم گزینه های دیگری را روی میز خواهیم گذاشت از جمله محدود کردن تردد کشتی های تجاری اروپا در تنگه هرمز در قالب طرح فوریتی در مجلس دنبال خواهد شد.

آصفری در پایان تاکید کرد: بهتر است اروپایی ها تا دیر نشده از این تصمیم برگشته و بیش از این آب را برای خود گل آلود نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۳۹
پیش به سوی جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
ایشالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
اگه جنابعالی که در آلبانی زندگی میکنی اهل جنگ بودی که نمیرفتی توی پستوهایی که براتون ساختند قایم بشی. اگه راست میگی - که اصلا راست نمیگی - برو اونجا بجنگ
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
اولاً فکر نکنم اروپا چنین اقدامی انجام بدهد. ثانیاً اگر هم انجام بدهد، ایران تنگه هرمز را نخواهد بست!!
کم کم شریعتمداری داره به آرزوی دیرینش میرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
همش حرفه خودت ناراحت نکن هیچ اتفاقی نمی افته
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
من موافق بستن تنگه هستم بشرطی که پیشنهاد دهندگان طرح بروند در تنگه مستقر شوند.
نماینده ی حداقلی،دلواپسان آقایان همفکر با شریعتمداری کیهان اگر ایران قسمت جنوب تنگه را نیز داشت ممکن بود مثل ترکیه که روسها برای عبور به دریای مدیترانه نیاز دارند ولی چون اینگونه نیست امارات ازخیلی وقت پیش با کشیدن چند خط لوله نفتی به طرف شرق راس الخیمه عملا دیگه نیازی به تنگه هرمز نخواهد داشت انتقال بار و کالا ازطریق خشکی زودتر انجام میشود تا دریا ،پس مسیر ترانزیت درست میکنند تا دریای سرخ دیگر کشتی ها نیازی ندارند وارد خلیج فارس بشوند یکی از بزرگان غربی میگفت ایده هایت را در ذهنت نگه دار
تنگه هرمز آب راه بین المللی هست میشه بست ولی عواقبش رو نماینده های مجلس باید از جیب بدن نه مردم. یادتون باشه بعد از بستن تنگه و این رفتار های تنش زا تقصیر رو گردن رای بد مردم نندازین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
نترس نمی بندن !!!!!!!!!!!!!دارن اروپایی ها رو برای زمستان سخت محک میزنن
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
مثل تحریم ها که دران از جیب خودشون میدن، نه ملت منظورته
به فکرنان باش نماینده جان پدرمان درامددرصف نان
فکر نکنین جنگ بشه ما جوون ها که زندگی رو سر خونه و ماشین و یه زندگی ساده خون کردین به دلمون میریم براتون می جنگیما نه نخواهیم رفت آقا زاده هارو زنگ بزنین بیاین برن براتون بجنگن
به این آسونی هم نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
اتفاقا خیلی هم آسونه !!!!!!!!!!! منتی ها اینا اینکاره نیستن
لطفا جهت اطلاع تمایندگان مجلس برایشان توضیح دهید که قسمت عمیق تنگه هرمز که مناسب برای عبور نفتکشها میباشد در آبهای سرزمینی عمان واقع است و عجیب اینکه پایگاه نظامی انگلیس دقیقا در همین مکان (شمال استان مسندم عمان) قرار دارد و منتظر است ببیند شما چطور تنگه هرمز را میبندید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
با غرق کردن یه نفتکش بزرگ در وسط تنگه که محل عبور هست تنگه بسته میشه
بستن تنگه هرمز بکلیبرا تمام کشتی ها کار اشتباهی است. تعقیب کشتی های انگلیسی در تنگه هرمز مسئله را حل می کند. البته می توان کشتی های دیگر را هم در صورت لزوم به بهانه انگه لیسی بودن هدف عملیات ایزایی قرار داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
خوب که تو فرمانده نشدی والا واویلا بود با این دید جنگید
اینقدر روی این بستن تنگه هرمز مانور دادید که عربستان رفت یک خط لوله کشید به جنوب آن کشور و نفت را از طریق آن منتقل می کند و از حجم تهدیدها کاست.
حالا این همه روی افزایش غنی سازی مانور دادید به کجا رسید؟ هر چیزی بیش از حد روی آن مانور داده شود خاصیتش را از دست می دهد.
تا بوده حرف بوده چه بابت پیشرفت چه بابت تهدید
غربی ها از امکانات نداشته خود بهترین استفاده را میبرند ما هم با ید از امکانات داشته خود حد اکثر استفاده را ببریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
برای مثال قطع گسترده گاز وقتی روی بزرگترین مخازن گاز جهان نشسته ایم. به این میگن استفاده توانمند از امکانات.
بعضی نمایندگان که اطلاعات محدودی دارند فکر می کنند که تنگه هرمز یک قیف ایرانی است که هر وقت اراده کنیم می شود با چوب پنبه را خروچی آنرا مسدود کرد. این تهدیدات تو خالی اعتبار مجلس یک کشور را زیر سوال می برد .
می تونین ببندین چرا فقط حرف میزنین
آفرین ببندید انشاالله کار یکسره شه که از ذره ذره مردن خیلی بهتره.
جناب نماینده عزیز که حرف بستن تنگه هرمز رو میزنی
شما حتی یکبار شده تنگه هرمز رو نه از روی نقشه بلکه با چشم دیده باشی و اطلاعات دقیق استداتژیکش رو داشته باشی و اینکه بدونی اصلا نمیشه تنگه رو بست . فکر نکنید یه خیابون ۲۰ متری با دو تا ماشین مخلوط گل و چند تا سنگ میبندینش یا نیروی نظامی‌مستقر‌میکنید اونجا .
حرف های نسنجیده امثال شما هست که وضعیت سیاست خارجی کشور رو به این‌سمت برده
اگه تنگه هرمز رو بستید واقعا جایزه دارید
خواستم چیزی بنویسم دیدم همه جواب نمایندگان را دادند
اگر جنگ بشه اقازاده ها از کانادا میان برای دفاع از وطن؟
بریم به جنگ امریکا خودش تنگه برامون بسته میشه
هر کی نبنده ....
الحمدلله مجلس انقلابی کل مشکلات کشور رو حل کردند و فقط مونده بود همین بستن تنگه هرمز! خدایا اینها با این تفکرات نماینده مردم هستند. البته 10 درصد مردم.
بستن تنگه هرمز یعنی اعلان جنگ به دنیا
سلام نظرات بالا را خوندم شما نمایندگان محترمی که حقوهای بالا دریافت می کنید با این شرایطی سخت تورم که ایجاد کردیده اید همه مردم را بدبین کرده اید الان باید از طرح شما دفاع کنند دارن با حرفاشون دشمنان را شاد می کنند آخ چرا مشکل اقتصادی نا عدالتی اجتماعی عدالات در پرداخت حقوق دستمزدها حل نمی کنید چطور میشه با این حقوقها یکی تو صدا وسیما نفت بهداشت درمان بانکها شهرداری و..... کارمیکنه چند نا خونه داره یکی با همین شرایط تو دانشگاهها مراکز آموزشی و... تو این نظام کارمیکنه یک خونه هم نداره هنوز مستاجر 26 سال قرادادی
پیشنهادشو حسین آقا داده از ایالت کیهان.
فقط حرف میزنین بعد سریع پشیمون می شین تکذیب می کنین جرات بستن ندارید "سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «طرحی مبنی بر بستن تنگه هرمز در دستور کار مجلس نیست»، "
تا کی میخواید با این حرفها ملت را سر کار بزارید... عرضه دارید اقتصاد را درست کنید.
شما در وهله اول تشریف بیارید اراک آلودگی هوا را مشاهده کنید که واسه نیروگاه همه دارند مریض میشن. باقی مسائل هم فعلا بمونه نمیخواد تنگه رو ببندی.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل