بازدید 23654

آشنایی با یک گیاه مناسب برای کاهش وزن

زیره‌ سیاه فواید فراوانی دارد که خاصیت لاغری یکی از آن ها است.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 23 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، زیره سیاه در برخی از افراد باعث لاغری می شود . این کاملا طبیعی است و درباره همه‌ عرق‌ها و دارو‌های گیاهی دیگر مثل رازیانه و زیره سبز هم صدق می کند.

زیره سبز به صورت پودر و دانه‌ای یافت می شود . مصرف مداوم این ماده به قند خون تعادل می بخشد و باعث سلامت بدن می شود. از طرفی دیگر این ادویه خاصیت چربی سوزی بالایی دارد. با خوردن زیره سبز احساس سیری خواهید کرد و میل بدن به کربوهیدرات‌ها به شدت پایین می‌آید.

از طرفی دیگر این ماده سرشار از کلسترول گیاهی بوده و همین موضوع باعث می شود بدن کلسترول زیان آور را جذب نکند. این هم یک دلیل دیگر برای لاغری سریع با عرق زیره سبز.

همانطور که گفته شد زیره خاصیت لاغری دارد. این ماده غذایی کمی تلخ است.این ماده سوخت و ساز بدن را بالا می برد و کلسترول خون را پایین می‌آورد. این خاصیت زیره می تواند باعث لاغری شود.

عرق زیره و لاغری

تحقیقات نشان داده عرق زیره به تنهایی می تواند باعث لاغری فرد شود. کافیست تا ۹۰ روز، روزانه به مقدار ۳۰ میلی لیتر از عرق زیره بنوشید. این ماده اشتهای شما را به طرز چشمگیری کم کرده و باعث لاغری می شود.

در آزمایشی که در سال ۲۰۱۳ انجام شد، افرادی که به مدت ۳ ماه از عرق زیره استفاده کرده بودند، پس از این مدت کاهش وزن داشتند. نکته‌ی جالب اینجاست که افراد شرکت کننده هیچ تغییری در برنامه‌ی غذایی خود نداده بودند و هیچ برنامه‌ی ورزشی نیز نداشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل