بازدید 2427

سرویس مرکزی تلفن ابری چیست؟

کد خبر: ۱۱۶۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 23 January 2023

سرویس مرکزی تلفن ابری چیست؟

امروزه تکنولوژی همه‌جوره به فکر راحت کردن کار ماست. تا همین چند سال قبل برای تحویل یک کار کلاسی به معلم، باید آن را روی یک سی‌‌دی می‌ریختید، آن را رایت می‌کردید، بعد آن را تحویل معلم می‌دادید که در خانه‌اش به بررسی کار شما بنشیند. کمی که گذشت، به لطف فلش USBهای جذاب و خوش‌کاربرد، دیگر نیازی به پروسه نامبارک سی‌دی رایت کردن نبود. بعد هم که هاردها و فضاهای دائمی در حجم گسترده‌تر آمدند که جا را برای اطلاعات باز کنند و مشتری را خوشنود نگه دارند. تکنولوژی همین‌جا وارد میدان شد و اشاره حکیمانه‌ای کرد که: «بالاخره ظرفیت سی‌دی، فلش و هاردها تمام می‌شود. تازه، حتی امکان از بین رفتن اطلاعات شما هم همیشه وجود دارد؛ پس... بیایید جذاب‌ترش کنیم!»

 

" برای مشاوره رایگان کلیک کنید "

 

سیستم ابری یا ابر (Cloud)

سیستم‌های ابری اساسا بر مبنای یک منطق ساده کار می‌کنند: «اطلاعاتی که در یک فضا ذخیره می‌کنیم، اطلاعات مهمی برای ما هستند؛ پس هیچوقت نباید از بین بروند». یک سیستم ابری با اصطلاحا رایانش ابری، اطلاعات ما را در یک جای امن نگه می‌دارد، جایی که برای ما نیست و فضایی اشغال نمی‌کند. یعنی فضای ابری یک عالم کاملا جدا از دستگاه ماست، همچون کتابخانه‌ای که ساخته شده است تا ما کتب نفیس خود را در آن قرار دهیم بدون اینکه فضای خود را از دست بدهیم. از دیگر ویژگی‌های مهم یک ابر، گرفتن چند نسخه پشتیبان از اطلاعات‌تان است که همیشه قابل بازیابی و دسترسی باشد؛ در هر کجای زمین و در هر حالی که هستید. تنها نکته این است که شما فقط باید اطلاعاتی که تمایل به نگهداری امن‌شان دارید را وارد این فضا کنید و خیال‌تان از بقیه ماجرا راحت باشد.

از سیستم‌های مبتنی بر Cloud یا ابر، دقیقا سیستم «فضای ابری» بیشترین میزان آشناییت را برای کاربران امروز اینترنت و تکنولوژی دارد، اما ابرها فقط برای شکل دادن یک ظرفیت خالص جهت نگهداری اطلاعات در یک خلاء امن به کار نمی‌روند؛ ابرها -به زبان ساده- می‌توانند در یک حوزه خاص به رایانش بپردازند و ابر خصوصی، عمومی، ترکیبی، یا اجتماعی باشند. مثلا، آیا می‌دانستید در ایران یک «سرویس مرکز تلفن ابری» داریم؟

" برای مشاوره رایگان کلیک کنید "

 

سرویس مرکز تلفن ابری «نواتل»، قدمی در راستای یکپارچگی سازمانی

نواتل یک سرویس مرکز تلفن ابری است که می‌تواند در سازمان‌های مختلف من‌جمله محل کار شما نصب شود. این سرویس مرکز تلفن ابری که به دلیل داشتن اپلیکیشن اختصاصی به کارآمدترین مرکز تلفن سازمانی موجود در ایران تبدیل می‌شود، درواقع همان مرکز تلفن سانترال است؛ چیزی که به نام VoIP درون‌سازمانی نیز می‌شناسیمش. با استفاده از چنین سرویسی، شرکت‌ها بدون نیاز به تجهیزات گسترده و مهندسی‌شده و حتی دانش فنی عمیق، می‌توانند این سرویس را بخرند و با کمترین هزینه در نصب، نگهداری و البته به صورت دائم، از سرویس استفاده کنند.

این سیستم تلفنی سازمانی به بیان ساده، یک دستگاه یا سرور ابری است که ارتباط بین همکاران مختلف در دپارتان‌های مختلف را در یک سازمان ممکن می‌سازد و روند کاری و اصطلاحا Work Flow را در جای درستش نگه می‌دارد. استفاده از سانترال‌ها یا مرکز تلفن‌های ابری درون‌سازمانی، یکی از مهم‌ترین رکن موفقیت شرکت‌ها را در بهینه‌ترین حالت خود تسهیل می‌کنند: ارتباط درون‌سازمانی یا ارتباط همکار با همکار.

همانطور که گفتیم، سرویس مرکز تلفن ابری نواتل دارای یک اپلیکیشن اختصاصی نیز هست. این سافت‌فون می‌تواند روی همه سیستم عامل‌ها من‌جمله اندروید، آیفون و ویندوز فعال شود و

  • پوش تماس دریافت کند
  • میس‌کال را در حالت آفلاین یا آنلاین به شما نشان دهد
  • قابلیت استریمینگ داشته باشد
  • تماس رایگان بین کارمندان شرکت داشته باشد
  • تماس صوتی و تصویری باکیفیت داشته باشد
  • دارای امکان ارسال و دریافت فایل باشد
  • و چند ده ویژگی دیگر که زندگی کاری شما را راحت می‌کند.

نواتل تلاش می‌کند راهکاری جامع برای یکپارچه‌سازی ارتباط درون و برون‌سازمانی شرکت‌ها باشد و بخش‌های مختلف آن را به گونه‌ای به هم متصل کند که هیچوقت نبوده است. تلفن اینترنتی یا تلفن ابری نواتل هم، تلفن ثابتی است که در محل کار یا منزل کاربر نصب می‌شود؛ البته که نیازی به سیم‌کشی نیست. تماس تماس‌های ورودی و خروجی کاربر بر بستر اینترنت و روی اپلیکیشن انجام می‌شود. در یک معنا، نواتل همه محدودیت‌های ارتباطی کاری را از بین برده است.

با مراجعه به نواتل، می‌توانید لیست طولانی‌تری از خدماتی که از نواتل دریافت خواهید کرد ببینید و بیشتر با این سرویس تلفن مرکز ابری آشنا شوید. با نواتل، می‌توانید دفتر کاری به وسعت ایران داشته باشید!

 

" برای مشاوره رایگان کلیک کنید "

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار