بازدید 13136
۳

خبر بد برای پزشکان فاقد کارتخوان

امروز مطالبی همچون این نمادها از یکشنبه حجم مبنا ندارند، پیش بینی مهم از بورس فردا، پالایش یکم باز هم رشد خواهد کرد؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا اول بهمن، خبری مهم برای نماد‌های پالایش، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، "غدانه" دوشنبه ۳ بهمن عرضه می‌شود، بورس در دی ماه ۱۴۰۱ چگونه بود؟، چرا معامله گران حاضرند سکه را گران بخرند؟، ، ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶ 20 January 2023
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
بسمه تعالی
اکثر کاسبان درآمدهای شان را در حساب چندین نفر تقسیم میکنند از کاسب گرفته تا دکتر و تجار .
چرا عده ای از پزشکان در مطب خود کارتخوان دارند ولی به بیمار یا همراهش میگه برو از فلان سوپر مارکت یا فلان مغازه برام کارت بکس و رسید برام بیاورید این چه صیغه ای است ، و عده ای دیگه از پزشکان کارتخوان دارند ولی تو کشو میز ویزیتور هست ولی میگه کار نمیکنه برو از مثلا فلان جا کارت بکش و رسید برام بیاور و بعضی هم پول نقد می‌گیرند برا ویزیت پزشک متخصص مگه نرخی نیست که باید ۱۵۰ تا۲۰۰هزار وجه نقد میگیره و تو دفترچه هم نمینویسه چقدر پول ویزیت گرفته و ، و بعضیاز پزشکان هم ویزیت میگیریم میریم پیش دکتر بابت معاینه هم دکتر ۵۰ تا ۱۰۰ تومان جدا از ویزیت میخواد آیا قانونیه ؟ پس پول ویزیت برا چیست ؟ این موضوع در حضور خودن و برا خانمم برده بودم متخصص زنان بدون هیچگونه عکس یا آزمایش یت.....هیچی ۵۰ هزار بعد از پول ویزیت شخص دکتر گرفت و کارتخوان هم داشت ولی فقط پول ویزیت کارتخوان کشید و ۵۰ هزار دستی گرفت از همه بیماران نه فقط ما ، چون از چند نفر دیگه هم پرسیدم گفتن از ما هم علاوه بر ویزیت ۵۰ هزار تومان دکتر برا معاینه گرفته .
کاش از این خبرهای بد برای طلافروشان که تقریبا اکثریت ثمن معامله رو از طریق کارت به کارت دریافت میکنند هم دیده و شنیده بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار