بازدید 3448
۱

تساوی رفسنجان و نساجی با پنالتی و پرچم مشکوک

کد خبر: ۱۱۶۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸ 19 January 2023

مس رفسنجان پس از نتایج خوب اخیرش و کسب دو پیروزی پیاپی مقابل پیکان و ذوب‌آهن، امروز هم به دنبال برتری برابر نساجی قائمشهر بود اما با یک پنالتی جنجالی در دقایق آخر برد را ازدست داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ربیعی می‌توانست به سه امتیاز دست پیدا کند، اما در حالی که آنها با گل امید لطیفی پیش افتادند و یک گل مردود با اشتباه کمک داور به ثمر رساندند، در لحظات پایانی مسابقه با یک پنالتی بحث برانگیز که روی کریم اسلامی گرفته شد و حامد شیری آن را به گوشه دروازه فرستاد، گل تساوی را دریافت کردند تا دو تیم صاحب یک امتیاز از نخستین بازی دور برگشت شوند.

اشتباه عجیب کمک داور دوم مسابقه در مردود کردن گل دقیقه ۴۵ مس رفسنجان و پنالتی جنجالی برای نساجی کاری کرد تا سرنوشت این دیدار تغییر کند. باید دید کارشناسان داوری چه نظری دارند

شرح گل ها:

مس رفسنجان یک - نساجی صفر (دقیقه 49: امید لطیفی): پاس چیپ استثنایی فرشید باقری از میانه زمین به پشت مدافعان نساجی کاری کرد تا امید لطیفی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و با یک ضربه دقیق توپ را تبدیل به گل کند.
مس رفسنجان یک - نساجی یک (دقیقه 86: حامد شیری): پنالتی جنجالی اعلام شده به سود نساجی را حامد شیری به سمت راست زد و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تبای داور مشخص بود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار