بازدید 3971

عربستان میزبانی سوپرجام ایتالیا راهم می‌خواهد

کد خبر: ۱۱۶۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 18 January 2023

امشب سوپر جام ایتالیا بین آث میلان و اینترمیلان برگزار می‌شود. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ موفقیت‌آمیز بودن طرح اسپانیایی‌ها برای جذب مخاطب و درآمد از طریق افزایش تعداد تیم‌های سوپرجام‌شان، همتایان آنها در فدراسیون فوتبال ایتالیا را به این فکر انداخته است که مصاف سنتی قهرمانان لیگ و جام حذفی را به شیوه‌ای متفاوت برگزار کنند.

در حال حاضر تنها وجه شباهت سوپرجام‌های ایتالیا و اسپانیا، برگزاری این بازی‌ها در شهر ریاض عربستان است، اما در حالی که سوپرجام اسپانیا با برگزاری چهار تیم شامل قهرمانان و نایب قهرمانان لیگ و جام حذفی می‌شود، در سوپرجام ایتالیا تنها قهرمانان سری A و کوپا ایتالیا در یک تک بازی به مصاف هم می‌روند.

برگزاری تعداد بازی‌های بیشتر و افزایش احتمال رویارویی تیم‌های بزرگ که برای مخاطب جذابیت دارد، منجر به بالا رفتن درآمد فدراسیون فوتبال اسپانیا شده است و حالا ایتالیایی‌ها نیز قصد دارند چنین روشی را در پیش بگیرند. طبق گزارش پایگاه خبری سوله 24 و نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا، عربستان سعودی آماده است امتیاز میزبانی از نسخه جدید سوپرجام ایتالیا را برای چهار فصل در ازای 150 میلیون یورو بخرد.

فینال سوپرجام اسپانیا یکشنبه شب با پیروزی بارسلونا برابر رئال مادرید و ثبت چهاردهمین قهرمانی این تیم همراه بود و بازی سوپرجام ایتالیا امشب (چهارشنبه) میان تیم‌های اینتر و میلان برگزار می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر