بازدید 4142
۳

جزئیات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در هرمزگان

استاندار هرمزگان از آغاز طرح کالابرگ الکترونیک بر بستر شبکه ملی اعتبار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 18 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان در خصوص اهمیت طرح کالابرگ الکترونیک اظهار کرد: به منظور حمایت از سبد غذایی خانوار و تقویت سلامت غذایی این امکان برای مردم ایجاد شده که با اعتبار یارانه، بتوانند یک ماه زودتر اقلام ضروری خانوار خود را خریداری کنند. 

استاندار هرمزگان ویژگی بارز این طرح را حفظ قدرت خرید مردم در طول دوره برشمرد و افزود: برای حفظ قدرت خرید مردم در این طرح، قیمت کالا در شهریور ۱۴۰۰ مبنا و ملاک عمل قرار گرفته و دولت طبق سبد کالای مشخص شده مابه‌التفاوت قیمت کالا را در طول دوره پرداخت می‌کند. 

وی احترام به سلایق مختلف را دیگر مزیت دیده شده در طرح کالابرگ اعلام کرد و ادامه داد: مردم برای خرید اقلام کالایی این طرح می‌توانند آزادانه و به سلیقه خود هر نشان تجاری را انتخاب و خریداری کنند و امکان پرداخت مابه‌التفاوت قیمت کالای انتخابی با کالای مرجع نیز میسر شده است. 

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان عنوان کرد: در طرح کالابرگ الکترونیک بر بستر شبکه ملی اعتبار امکان دیگری هم فراهم شده که مردم بر اساس نیاز خانوار، مقدار کمتر یا بیشتری از کالاهای اساسی مرجع را به انتخاب خود و تا سقف میزان اعتبار یارانه‌شان خریداری کنند. 

دوستی در رابطه با افراد مشمول این طرح گفت: تمام کسانی که حساب یارانه آنها در استان هرمزگان می‌باشد از امشب می‌توانند جهت مشاهده میزان اعتبار و اقلام کالایی مصوب این طرح از دو طریق اقدام کنند، مسیر اول اینکه با تلفن همراه سرپرست خانوار کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره‌گیری کنند، مسیر دوم نیز نصب برنامه کاربردی شما (شبکه ملی اعتبار) با استفاده از برنامه‌های اندرویدی بازار و مایکت یا مراجعه به درگاه اینترنتی https://shoma.sfara.ir می‌باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
از دادن سهمیه بنزین به افرادیکه خودرو ندارن در کیش چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
نمیخاید دست از حماقت بردارید ؟؟؟ کسانی که خودرو ندارن آیا از تاکسی استفاده نمیکنن ؟؟؟ آیا از کالاهایی که با وانت بارهای بنزین سوز حمل می شوند استفاده نمیکنن ؟؟؟ چرا فکر میکنین که فقط کسانی که خودرو دارند از بنزین یارانه ای بهره مند میشن ؟؟؟؟ ... اگه بنزین با این توجیهات مسخره گران بشه کسانیکه خودرو ندارن بیشتر ضرر میکنن چون از اقشار پایین تر جامعه هستن ... یاد بگیرید بجای قضاوت از روی حب و بغض ، عاقلانه قضاوت کنید
چرا فرهنگستان به نامگذاری های اختصاری ورود نمی کند؟ «شما» یک لغت با معنی مشخص است اینکه یک لغت چندین معانی داشته باشد ضعف فرهنگ لغت است‌.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی