بازدید 40980

دلیل «شهید» خواندن قربانیان جنایت کهریزک چه بود؟

پس از جنایت هولناک بازداشتگاه کهریزک، رهبر انقلاب ضمن دستور برای تعطیلی این بازداشتگاه و تقبیح اقدامات خودسرانه صورت گرفته، دکتر سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی را مأمور تشکیل کمیته ویژه ای برای پیگیری حوادث رخ داده در بازداشتگاه کهریزک کردند که.../ اما در این میان، جریانی خاص تلاش داشت به گونه ای همه رخدادها را بی اهمیت دانسته و حتی در برابر شهید نامیدن قربانیان حادثه کهریزک، واکنش نشان داد و...
کد خبر: ۱۱۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۱ 23 August 2010
بی انصافی جریانی خاص در نحوه پرداختن به جنایات رخ داده در بازداشتگاه کهریزک تا به آنجا رسیده است که این جریان سیاسی، فکری و رسانه ای، حتی حاضر به تمکین کردن نسبت به مصوبات و دستورهای قانونی صادره در این باره نیز نیست.

به گزارش «تابناک»، پس از جنایت هولناک بازداشتگاه کهریزک، رهبر انقلاب ضمن دستور برای تعطیلی این بازداشتگاه و تقبیح اقدامات خودسرانه انجام گرفته، دکتر سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی را مأمور تشکیل کمیته ویژه ای برای پیگیری رخدادها در بازداشتگاه کهریزک کردند که همه اینها، نشان از عمق فاجعه ای داشت که با خدشه بر آبروی نظام و جریحه دار کردن افکار عمومی، سبب شهادت سه تن از هموطنان عزیزمان و آسیب دیدن روحی و جسمی بسیاری دیگر از هم وطنانمان از سویی و گزک دادن دست ضد انقلاب و دشمنان انقلاب از سوی دیگر شد.
 
اما در این میان، جریانی خاص تلاش داشت به گونه ای همه رخدادها را بی اهمیت دانسته و حتی در برابر  شهید نامیدن قربانیان حادثه کهریزک، واکنش نشان داده و رسانه هایی را که از عنوان شهید برای این عزیزان استفاده می کنند در خط نفاق و تقابل با نظام معرفی کنند.

این گزارش می افزاید: اما این جریان که به زعم ما، خود بخشی از جریان فتنه سال گذشته بود و با رفتار غیر منطقی خود بر آتش این فتنه می دمید، غافل از این است که بنیاد شهید و امور ایثارگران سه قربانی حادثه کهریزک را در زمره شهدا دانسته و رسما این موضوع را اعلام کرده است. با نگاهی به تصویر کارت شهید امیر جوادی فر ـ تصویر بالا ـ  یکی از سه شهید جنایت کهریزک، این مدعا اثبات شده و مشخص می شود، اتفاقا رسانه ها و جریانی که از به کار بردن واژه شهید برای این عزیزان اکراه داشته و در این زمینه کوتاهی می کنند، خود در راه دیگری جز راه قانون و تشخیص نظام هستند.

گفتنی است، شهید تشخیص دادن قربانیان حادثه کهریزک، یکی از نتایج فعالیت و اقدامات کمیته ویژه ای بوده است که به دستور رهبر انقلاب تشکیل و مأمور رسیدگی به پرونده کهریزک شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۰
می دونم که نظرم نمیذارین ولی میگم که گفته باشم.ببخشید. این به اصطلاح شهدا رو کجا دستگیر کردن؟ در میدان جهاد فی سبیل الله؟ بعد اگر اینها شهیدند ، آن نیروهای بسیجی و انتظامی که تو اغتشاشات کشته شدند ، حتما به هلاکت رسیدند؟ منظورت اینه؟
من نمی دونم طرف نیروی انتظامی و بسیجی که حکم ماموریت هم داشته تو اغتشاشات کشته میشه ، بنیاد شهید ، اصلا قبول نمیکنه. حالا اینا رو.......؟
بعضا آدم دردش میگیره.
به تو چی رسیده تابناک، اینقدر طرفداری میکنی که اینها شهیدن؟
تابناک منصف! تو چرا تا حالا حتی یک مطلب هم راجع به شهدای بسیجی که برای برقراری امنیت من و تو توسط اراذل و اوباش سبز شهید شدند نذاشتی؟ تو فقط برای اینکه بهت بگن سایت معتدلی هستی و یسری خوانندگان اونور آبت رو از دست ندی هر تقریبا 10 روز به 10 روز یه مطلب راجع به کهریزک میزاری! درسته کسانی که در کهریزک کشته شدند حقشان مرگ نبود و با خاطیان باید برخورد بشه ولی یادت باشه اونها مجرم و اغتشاشگر بودند و به همین دلیل دستگیر و به بازداشتگاه منتقل شده بودند و در درجه اول باید با آنهایی برخورد شود که این جوونهای ساده لو رو با ادعای دروغین تقلب فریب دادند و به خیابان کشاندند.
حرف شما کاملا درسته اما این جریان هیچ وقت این حرف رو نمی پذیره چون پذیرفتن این حرف یعنی اعتراف به کج روی ها و رفتار مغرضانه در برار حوادث اتفاق افتاده
این افراد بیگناه و مظلوم کشته شدند وباید حقوق خانواده هایشان ادا شود . ولی شهید نامیدنشان فکر نمی کنم با ملاک های بنیاد شهید مطابقت داشته باشد . در حقیقت به نوعی در تقابل با نظام هم بودند . خدا رحمتشان کند
امیر جوادی فر یا علی جوادی فر تابناک احمق مزدور؟
تابناک عوضی شهید کدام راه ؟ راه فتنه ؟ راه آشوب ؟ راه انقلاب مخملی ؟ راه انگلیس آمریکا و اسرائیل ؟!! هان بی شرف ؟؟ تو اصلا میدونی شهید یعنی چی کثافت که دهن نجستو باز میکنی حرف مفت میزنی خائن ؟
ما تا سال 1365 در بنیاد شهید پرونده داشتیم چون پرونده ما در سپاه ناقص بود بنیاد شهید پرونده پدر شهید بنده را به سپاه ارجاع داد آخه این ظلم نیست یعنی تا سال 65 شهید بود بعد متوفی شد؟ حالا به دلایل سیاسی این سه نفر رو شهید اعلام میکنن مثل این که خون بعضی ها سرخ تره ؟ این است عدالت علوی که دم از آن میزنید؟ مهم نیست که کامنت منو بزارید یا نه چون صدای ما سالهاست به گوش کر بعضی از مسوولین نمیرسه
از کی تا حالا شهدا به کارت بنیاد شهید، شهید محسوب میشن! شهدا، آنان که برای خدا و در راه او با جانها و مالهایشان جهاد کردند تا آن هنگام که خونشان به دست ناپاکان به ناحق بر زمین ریخته شد.
خوب اینکه امثال شماها یه مدرک برای تایید عوام فریبیتون پیدا کردید درست ارزش این مدرک همینقدر بیشتر هم نیست بعلاوه مزایای مادی دیگر ، ولی آیا به هر کس گفتند شهید اون دنیا هم مقام شهید را خواهند داشت و اونجا هم با معیارهای بنیاد شهید ما قضاوت میکنند! اگر به کسی ظلمی شده جای خود ، اما روشن است کسانی که در مقابل نظام ایستادند و بدنبال اشوب وفتنه گری بودند هیچگاه شهید نیستند .
اینها فقط قسمت هایی سخنان از رهبری که به سودشان است میپذیرند
بدبختای صهیونیست لطفا خفه دیگه همینمون مونده تابناک بشه معیار تشخیص شهید از غیر شهید.
تابناک گل گفتی همیشه معتدل باش
بسیار مفید و - بی آنکه قصد فضولی در امور بالاتر از صلاحیت خود را داشته باشم - عرض میکنم که شاید لازم خواهد بود اگر علمای گرامی تشیع تعریف تفصیلی روشنی از " مقتول فی سبیل الله" یا شهید ارائه نمایند. درست است که فقط خداوند علیم بذات الصدور به باطن نیات و انگیزه ها آگاهی دارد، و اوست که در یوم الحساب شهید را در جایگاهی که وعده فرموده قرارخواهد داد و ای بسا در آن روز بشر با شگفتیهای عجیب مواجه شود، ولی با داشتن تعریف روشن حد اقل میتوان تا حدودی اطمینان حاصل کرد که کسی که ما در این دنیا " اورا در حد شعور، وسع، و تشخیص و استنباط بیغرضانه خود شهید" میخوانیم، با آنکه در روز قیامت در برابر داور کل واقعا شهید شناخته میشود، حتی المقدور منطبق است و بزبان ساده تر در حد درک سالم خود، استاندارد خودرا با میزان یوم الحساب کالیبره نمائیم.
تابناک می گم جمش سایت رو خیلی
دشمن داری
آخه دوستاني كه كامنت گذاشتن چقدر احمقي اين شهدا با تائيد رهبري بوده و بس معيار تشخيصم با تابناك نبوده واقعا كه يه مشت عقب مونده اينجا كامنت گذاشتن
اینان از شهدا مظلومترند.
با این حرفهایی که در بالا چاپ کرده اید.
متوليان تابنك سينه چاكان فتنه سبز وهمرانان دشمنان شهداوبسيجيان
بعضي افراد بالا مثل اينکه فراموش کردن چه نهادي اين افرادو شهيد تشخيص داده ! ضمنا اون بسيجي هم شهيد محسوب شد و اتفاقا مراسمش چند وقت پيش در شهر ري برگزار شد اونم با چه تشريفاتي، روزنامه ها هم نوشتن. اونوقت اين سه نفر چي، تنها روي کاغذ...
با سلام
احتراما به عرض میرسانددر آن بگیر و ببندها خیلی ها را به نا حق دستگیر کردند و ... لذا به صرف دستگیر شدن همراه با فتنه بودن نبوده و نیست .
چرا بعضي ها از اين مطلب ميسوزند؟(آب رو اونجا بريز كه ميسوزه)
هرچه بود عوامل جنايات كهريزك از دشمنان انقلاب و اسلام بودند و هستند.
حرف‌هاي برخي از كامنت‌ها مرا ياد روزگار كودكي خودم انداخت؛ آخه يه روز دو از بچه‌ها با هم دعوا مي‌كردند؛ يكي به ديگري مي‌گفت: «من نمازهاي پدرت را قبول نمي‌كنم .....»
متأسفم كه در اين مناظره‌ها «آن كسى غلبه كرد كه بيشتر عيّارىِ كار دستش بود» و افكار برخي را تا اين حدّ تحت تأثير قرار داد كه براي حمايت از او به جاي خداهم قضاوت مي‌كنند.
تابناك مزدور
ما هرچي پيام داديم نظر داديم يك بارش هم نشد كه منتقل كنيد و دلمون خوش باشه كه نظر ما هم اهميت داشته ولي بازم از رو نميرم و نظرمو ميگم !!!! من خودم خواهر شهيد هستم و از اينكه ديدم اين 3نفر را شهيد اعلام كردند اصلا هم ناراحت نشدم و به بالا رفتن شعور روساي مملكت بيشتر اعتقاد پيدا كردم و نشون ميدهد كه مسئولين سياست اعتدال را دارند پيشه ميكنند واگر ادامه بدهند نظام سقوط نميكنه
اگه راست میگین نظر یکی از مراجع رو راجع به شهید بپرسین ببینین پیغمبر هم اگه بود به اینا میگفت شهید
واقعا نظرات جالبی است.
هر کسی از دید خود داره توی کار خدا دخالت میکنه. مگه شما میتونید بگید کی شهید هست و کی شهید نیست. شهادت به کارت بنیاد شهیده؟؟؟؟؟!!!!!
برای همتون متاسفم. خداوند بزرگ از سر گناهان هممون بگذره.
خداوند کسانی رو که توی این حوادث خونشون به ناحق ریخته شده، رحمت کنه و مسببینش رو به جزای عملشون برسونه.
نمیدونم کی حقه و کی ناحق. تشخیص با ذات مقدس پروردگار هستش.
البته میدونم نظرم رو نشون نمیدین...
اگه انگلیسیها گرگ پیر هستن ملالی نیست بزنن هم ادم میگه دشمن زد اما وقتی از یه خودی میخوری دردش خیلی بیشتره ادم روش نمیشه بگه از کی خورده !!!
ولی اینبار که گذشت تابناک جون اگه دفعه بعد شهر شلوغ بشه بچه های بسیج و حذب الله ایران و .... نیان وسط باور کن همونایی که کارت شهادتشونو میزاری تو سایت همونا گوش تو بیخ تا بیخ میبرن میندازن جلوی گرگ پیر تا حالشو ببره میگی نه همدان دوره اما کدوش نزدیک !
واقعا حب و بغض کورتون کرده!
شهید تعریف دارد؟
کدام این حضرات مهاجر الی الله و رسوله بودند که مرگ ایشان را درک کرده باشد و شهید محسوب شوند.
چرا یک بار از شهدای بسیجی که جریان دروغگوی سبز آنها را کشت و خم به ابرو نیاورد نمی گویید؟ تو را به خدا لا اقل به این واژه قدسی تعرض نکنید!
1 بار هم که تابناک راست گفت نمیتونید تحمل کنید و فحش میدید؟
اين كارت ساختگي . حيف است اين مزدوران ضد انقلاب را شهيد بناميم .واقعا مايه ننگ است كه صياد شيرازي شهيد باشد اين فتنه گران هم شهيد اگر مردي نشان بده
مرد باشيد .از چهره اين پيرمرد خجالت بكشيد .نگاه اين بزرگوار دعوت به همدلي و از خود گذشتگي براي ثبات و امنيت كشور است .
ايثار گر واقعي ايشان هستند .كه صبر ايوب پيشه كرده و به نظامي كه خون هزاران ايراني با شرف به پاي آن ريخته شده براي حفظ استقلال و تماميت ارضي اين خاك اقتدا كرده است و چشم اميد به دادگري آن دارد .
داغ فرزند داغ سنگيني است پدران ايراني با شرف هستند .مظلوميت ايشان از مظلوميت پدر حسين فهميده بيشتر نباشد كمتر نيست.قضاوت با خودتان .....ما مردمان با شرفي بوده و هستيم
من نميدونم نظريات چه كساني را ميگذارين خجالت نميكشين كه نظرات كاربران را هم سانسور ميكنيد هركدوم دلتون خواست ميذارين وهر كدوم خوشتون نيومد نميذارين من هر مدل نظر دادم ضد انقلاب يا انقلابي نگذاشتين خوب گور مرگتون بگين چه مدلي دوست دارين تا ماهم همون مدلي براتون برقصيم
تابناک منافق که هرگزکامنت های من را بعلت برحق بودن درج نکرده ای اطمینان دارم این یکی را نیز درج نخواهی کرد،"فقط قصد تو از درج این خبر همانا همراه کردن خیلی های دیگر با خودت در مخالفت با این اقدام است وگرنه تا امروز خیلی ها از این موضوع خبر نداشتند."جهت اطلاع خودتان گفتم ومهم نیست که درج شود یا نشود.
تصور کنید که عبد المالک ریگی پس از دستگیری به علت رفتار خلاف شرع و خلاف قانون برخی از ماموران کشته می شد. احتمالا او هم از دیدگاه تابناک شهید محسوب می شد. شرم آور نیست!!!!!
.
خدا انشا الله شما را با این شهدای دروغین محشور کند!!!!!!
1 بار هم که تابناک راست گفت نمیتونید تحمل کنید و فحش میدید؟
چرا با جنین جریانی که بر خلاف نظر مقام معظم رهبری اقدام و اب به اسیاب دشمن میریزن برخورد نمیشه ؟ حتی بر خلاف نظر مقام معظم حادثه کوی دانشگاه را هم پیگیری نمیکنن
بهتر است بجای تحلیل و واکنش فقط از امر ولایت تبعیت کنیم چرا که ایشان مسایل را عمیقتر از چیزی که در ذهن داریم تحلیل نموده اند
براي شادي روح اين شهدا فاتحه بخوانيم
بی انصاف نباش سعی کن نظرات مخالف و موافق هر دو را منعکس کنی.
و اما تشخیص شهید خواندن این عزیزانی که مورد ظلم واقع شدند نه به حرف من و شماست نه بنیاد شهید بلکه تنها پیشگاه خداوند عادل است که فرموده:ظالمان را هرگز هدایت نخواهد کرد و برای آنها عذاب سختی خواهد بود.
ماشااله. اونهايي كه مخالف شهيدگفتن اين مرحومين هستند چقدر مؤدب!!! تشريف دارند.
واقعا باید متاسف بود که افرادی فقط فحاشی بلد هستن تابناک عزیز به کارت ادامه بده
قطعا کساني که راضي به اين جنايت ها هستند در زمره کساني هستند که مرتکب اين ق5تل ها شده اند . چه يکنفر چه شصت وچند نفر
به اميد روزي که خون ها به ناحق ريخته دامان قاتلين وحاميان آنها را بگيرد .
میشه بفرمایید کدام یک از مسولین کشور حاضر هستند فرزندشان به این شکل فجیع کشته شود بعدا" با شهید نامیدن آنها منت بر خانواده شان گذاشته و انتظار داشته باشیم راضی بوده و احتمالا" تقدیر و تشکر هم بکنند.
آقایان عزیز یعننی این کشته شدگان در صحنه جهاد برای خدا کشته شده اند که باید شهید محسوب شوند؟؟ اگر می گویید ظلمی به ایشان شده است هر آینه ممکن است به بقیه زندانیان عادی نیز ظلمی شود و آنان نیز کشته شوند آیا آنان نیز شهیدند؟؟ آیا زهرا کاظمی هم شهید است؟؟ اینان حضرات در مخالفت با نظام دستگیر شده اند و ظلمی برایشان رفته است و باید قضیه قتل آنان پیگیری شود اما شهید نیستند لفظ شهادت را این قدر آلوده و ملوث نکنید.
این جوانان کم سن و سال آزاده بودند و در پی تشخیص خود اعتراض داشتند و علنی بروز دادند، اما ناجوانمردانه و بسیار هولناک جان سپردند.
ضمنا همه ی معترضین مجرم و اغتشاشگر نبودند. لطفآ شورشو درنیارین. انصاف و منطق هم خوب چیزیه.
قابل توجه اون دوستمون که گفتن این شهدا رو کجا دستگیر کردند؟ باید بگم اگه یه خورده انصاف داشته باشید و مال حرام ذره ای وجدان براتون باقی گذاشته باشه متوجه می شید که این افراد رو چرا شهید نامیدن. شما از یه طرف ادعای طرفداری از رهبری می کنید اما وقتی حرفاش بر خلاف میلتون هست یه جور دیگه تفسیر می کنید، خوبه والا. قضیه اینه که خدا و پیامبر و امام و رهبر شما همش پوله.
آقايون مخالف يك سوال ... اگر در مملكت امام زمان كسي بدون دادگاه بدون وكيل همينجوري هرتكي ولو به بد ترين جرم دسگيرش كنن و به بد ترين شيوه بكشنش آيا شهيد نيست؟
گوانتانامو كه نيست ... مملكت قرآنه ...
انصاف داشته باشين اگر به دادگاه ميرفتن نهايتا يك يا دو سال زنداني مي شدن ... اما حالا به دست يك منافق كه به اسم اسلام كتكشون زده و نابودشون كرده عروج كردن...
اين ها عزيزان همين كشور بودن...
به چشم هاشون نگاه كن ... اين چشم يك جنايتكاره؟
بامزه امیر جوادی فر اشم کسی است که شهید شده و علی پدر اوست که کارت به نام او صادر شده است.
کسی که مظلومانه بدست ظالمی کشته شود شهید است آیا این عزیزان مظلومانه کشته نشده اند ! ؟ آیاقاتلین این عزیزان ظالم نبوده اند !؟
اگردین ندارید لااقل آزاد مرد باشید
اکثر این کامنتها از طرف آدمای افراطی و غیرمعتقد به لزوم برقرای وحدت گذاشته شده که نه اعتقادی به ولایت و رهبری دارن و نه اعتقادی به جبران خسارت آسیب دیدگان... این قاتلین، دشمن نظام بوده و هستند و مقتول به قتل رسیده (اعم از بسیجی و غیربسیجی)به دست دشمنان نظام شهید محسوب میشوند
من برادری داشتم سرهنگ سپاهی که شیمیایی جنگ تحمیلی بود وپزشک متخصص موردتاییدبنیادجانبازان وهییت عالی پزشکی سپاه تاییدنمودکه ایشان شهیدشده است وحدود2سال است پیگیری میکنیم نتیجه نداشته است ازاین معیارهای دوگانه به خداپناه میبریم
(تابناک عوضی شهید کدام راه ؟ راه فتنه ؟ راه آشوب ؟ راه انقلاب مخملی ؟ راه انگلیس آمریکا و اسرائیل ؟!! هان بی شرف ؟؟ تو اصلا میدونی شهید یعنی چی کثافت که دهن نجستو باز میکنی حرف مفت میزنی خائن ؟)
اين ها نظر يكي از خوانندگان سايت تابناك،من يه سوال دارم:آيا نويسنده اين نظر پدر شهيدن يا از اعضاي خانواده شهيد؟چون اين لحن خانواده شهدا نيست.
باسلام

ترا بخدا ادبیات این آقایان ر
ا نگاه کنید احمق کثافت و.....بنظر شما زیبنده یک مسلمان انهم در ماه مبارک رمضان می باشد که به یک مسلمان دیگر اگرچه اختلاف عقیده داشته باشند این جور توهین کند ؟ به وجدانتان مراجعه کنید ای قوم تمامیت خواه
مطمئن باشید اکثر مردم ایران جور دیگری فکر میکنند کمی چشمهایتان را بازکنید و آخرت خود را فدای دنیای دیگران نکنید. دوستان قدرت خیلی شیرین است لطفا تاریخ حداقل دویست ساله ایران را مطالعه کنید ببنید پدر که شاه بوده فرزند وبرادر خود را کور نموده تا قدرت از دست نرود
همانگونه كه در پشت كارت نوشته شده استفاده از اين كارت فقط براي صاحب ان مجاز است وهرگونه سوئ استفاده از ان پيگرد قانوني دارد حال چگون تابناك از ان درجهت نيات خود استفاده كرده است چه كسي بايد رسيدگي كند خدا ميدان وبس
ي كاش بعضي آدمها اينقدر نفهم و غير منطقي نبودند مثل نظريه پرداز اول
اجازه بفرماييد مملكت قانون دارد رهبري مقتدر دارد ايشان از قضايا با خبر هستنداگر احدي را ماموريت تحقيق وتفحص كردند پس نتيجه را خدايي اعلام كرده يا مي كنند.پس بهتر است پشت سر قانون راه برويم.و با رهبر هماهنگ باشيم.
ممنون
آخه احمق مزدور اجنبی با فتوشاپ عکس درست کردی فکر می کنی ما خریم.
اینکه در حق انها ظلم شده باشد شاید درست بوده ولی تعریف شهید بسیار باارزش است شهید یعنی کشته در راه خدا اما ایا انها در راه خدا کشته شند والله اعلم
برای اون دسته از نظر دهندگان بی ادب متاسفم که بغض و تعصب کور کورانه تمام قوه ادراک و رحمشونو از بین برده ، من نه موافق بحث فوق الذکر هستم و نه مخالف ، اما برای خودم هم متاسفم که بین مردمی زندگی می کنم که اینچنین دوگانگی فکری ، عقیدتی و علمی بینشون وجود داره . متاسفم
نظرات اين صفحه خيلي جالبند.
تابناك عزيز ممنون از اين نظرات طنز گونه
راستي عزيزي كه دردت آمده بعد از اين دردهايت در راه است
اراذل و اوباش خودتونید...من به چشم خودم دیدم که به وحشیانه ترین شکل به مردم حمله کردید و از هر وسیله ای استفاده می کردید که ایجاد ترس کنید...اینقدر وجود هم نداشتید که به زن و بچه مردم رحم کنید...جواب خواب این همه نامردی رو چطور می خواهید بدید؟ البته بعید می دونم به اون دنیا اعتقاد داشته باشید
خوش به حالت تابناک که اینقدر مخالفانت با ادب تشریف دارن.
مزدور و احمق و اجنبی و .............
من نمی دونم اینها طرفدار چه گروهی هستن که این قدر عفت کلام دارن.
من احساس می کنم اگر برای مطلبی تو سایت تابناک مخالف با ادب!!! زیاد بود اون مطلب صددرصد صحیحه!؟
واقعا خیلی خر هستید اجنبی ها
خط مشي ضد انقلاب و ضد خدا محوري رو همه مي شناسند دستتون رو شده لطفا رو بازي كنيد آوردن اسم رهبر واسه شماها يك نوع جرمه
دقیقاً همینطوری که نوشتی هستی یعنی خری اگه خر نبودی منطق داشتی ضمناً اجنبی و مزدور امثال تو هستن ولی نمی فهمن چون خدا بر گوشها و دلها و چشمهای کور شده اتان مهر زده
ممنون از سایت تابناک جهت روشن کردن بعضی حقایق
انشاء الله شما با اين شهداي مدل جديد محشور شويد ما با همان شهداي معمولي قبلي
برای کسانی که مدعی دفاع از ولایتند بگویم ولایت این بی ادبی شما رو قبول ندارن. تو ماه رمضون خجالت خوب چیزیه
شاه بخشيده شاه قلي نمي بخشه
حكومت به اونها كار شهيد داده شعبان بي مخ ها بد و بيراه مينويسند خون همين 3 شهيد مظلوم دامنگيرتون ميكنه.
اندكي صبر سحر نزديك است
خیلی جالبه
روی عکس اسم شهید : علی
پشت عکس اسم شهید: امیر
خودتون قضاوت کنین
متاسفانه دوستان مخالف این مطلب انگار تنها به فکر ناسزاگویی هستند و اصلا به متن و عکس ها توجهی ندارند . مثل نظر 5 که گفته امیر یا علی . دوست محترم ! این کارت برای پدر امیر جوادی فر صادر شده . کارت رو برای خانواده شهید صادر می کنند ؛ نه برای خود شهید . کارت شناسایی که نیست جانم .
تمامی نظرها را خواندم یک عده که دم ازدین و ایمان می زنند و خود را به خدا نزدیک تر می دانند و دائیه اسلام را دارند الان دستشان رو می شود
مثلاً پسر خود شما در آن روز دستگیر می شد و بی گناه و بعد کشته می شد آنگاه باز هم طبل و دهل می زدی که پسرم در راه شیطان بوده و حقش است.
واقعاً متاسفم چرا که معلوم نیست به کدام سو کشیده شده اید
پسر روح الامینی هم حقش بود؟؟؟؟
عزیزم نابغه!!!!!!!!1
نام شهید: امیر جوادی فر
نام پدر شهید: علی جوادی فر
کارت برای پدر شهید صادر میشه و نام خود شهید هم روی اون هست
فکر کردی خیلی با هوشی مچ گرفتی
در مورد اون نظری که پای امام زمانو وسط کشیده و گفته تو مملکت امام زمان بدون دادگاه اگر کسی محاکمه بشود جرمه باید بگم که در مملکت امام زمان اگر کسی بدون توجه به قانون اساسی و شورای نگهبان و بدون توجه به قانون ساعت 12 شب 22 خرداد که هنوز در صندوق ها باز نشده خودرا مضحکانه برنده انتخابات بدونه و یک سری خس و خاشاک را به خیابون بریزه و یک سری منافق به درک واصل شوند این کار درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام فکر میکنم اون کامنت ششمی کل تربیتشو ازسر راه آورده وروسفره پدرش بزرگ نشده که اینجور لیچار بار میکنه
جايگاه اين سه نفر بالاتراز اين حرفهاست. جوونهايي كه زجركش شدند براي گناه نكرده. متععجبم از اظهار نظر بعضيها كه مثل اينكه چشمشان را به روي همه واقعيتها بستند
این برادرهای خود مومن شمار به رفتارهای افراطی و جنایاتی که بعضی آگاهانه یا از سر نادانی انجام دادند ملاک حق حقیقت و شرع و اسلام و... میدهند خوبه قیامتی هست و معادی و انشا الله این آقایان به آن اعتقاد دارند
خدایی این تکه را خوب آمدید:
«اما این جریان که به زعم ما، خود بخشی از جریان فتنه سال گذشته بود و با رفتار غیر منطقی خود بر آتش این فتنه می دمید،»
یعنی اینها آنقدر پر رو هستند که از جنایتکاران کهریزک حمایت هم می کنند؟!! واقعا که ! تبعیت از رهبری سرشان را بخورد. دین و انسانیتشان کجاست؟!
دوستان عزیز: ماهمه هم وطنیمٰ، اگر ما با هم اینجور صحبت کنیم از دشمن چه انتظاری داریم. من به عنوان یه کوچکتر می گم، ما از هر جهت وعقیده سیاسی که باشیم درکمال ادب باید صحبت کنیم. از بعضی ها که انتظار بیشتری می رود............
کسانی که کامنت گذاشتند و از این جریان ناراحتند... ضد انقلاب و مفت خور شمایید
این نامگذاری با موافقت رهبر انقلاب بوده
با رهبر هم مخالفید؟
راست گفتند فتنه دوم در راه است
لیاقت تابناک همین اشخاصند تا بیایند و نظر بدهند آنهایی که حتی نمیدانند فتنه چیست و از کجا شروع شد
باشید تا صبح صادقتان بدمد
اگر پسر روح الامینی یار شفیق محسن رضایی در بین این افراد نبود باز هم از نظر تابناک شهید بودند؟
تاریخ قضاوت می کند. ولی چقدر آدم از کسانی که حتی ذره ای دلشان به حال این افرادی که به هر صورت جانشان را از دست داده اند نمی سوزد م حتی نسبت به آنها هتاکی هم می کنند ، تعجب می کند. این آدمها مسلما عادی نیستند و احتیاج به روانپزشک دارند. بدجوری تمایل به خشونت د ارند و به راحتی می توانند دیگران را به خاطر طرز فکرشان بکشند.
اون دوستانی که کامنت گذاشتن که چرا این عزیزان رو شهید می نامیم در حالی که آنان اغتشاشگر و ... بودند باید بدونند که این عزیزان تو کدوم دادگاه جرمشون اثبات شد ؟ واقعا متاسفم که هنوز بعضی ها دارن کور کورانه و احساسی نظر میدن
خدمت شما مغرضان که ظاهرا سواد کافی در تشخیص این مسائل را ندارید و به راحتی قضاوت می کنید عرض کنم که شما دچار یک تناقض فلسفی هستید و با استدلالات پلورالیستی و ضد دینی حرف می زنید. البته شاید از معارف نمی دانید. هنگامی که دو جبهه در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. دو حالت دارد. هر دو باطل، یا یکی از طرفین باطل است. نمی شود هر دو حق باشند. یادتان هست که امام میگفت اگر تمام انبیا در یک جا جمع شوند تفرقی در ایشان ایجاد نمی شود؟ چون حرکت در مسیر الهی جدا از نفس پرستی و گناه است. ما بسیجی ها در خفقان شما رسانه های ترسو یا مزدور، در این فتنه اخیر 36 شهید تقدیم انقلاب کردیم که از هر جهت مظلوم ترین شهدای اسلام از سال 42 به بعد بوده اند. شناسنامه و آدرس و قبور مطهرشون مشخص است. مردم عادی و رهگذران و ... که بحثشون جداست. ولی عده ای که در مقابل این 36 نفر و سایر عزیزان قرار داشته اند و علیه اسلام و نظام شوریده اند که سه تا از آنها همین کشته شدگان کهریزکند. چطور میشود این چند نفر و آن 36 نفر ما حق باشند . وقتی شما همین خبر دروغ را کار می کنید من شما را دشمن شهدای بسیج می دانم. این را علم منطق می گوید. موضوع عقلی است. تعارف هم ندارم.
نکته مهمتر اینکه چرا از رهبری مایه میگذارید. یادتان رفته رهبری در همین ما جرای کهریزک گفتند اصل قضیه این نیست و ... . پس چرا موضع رهبر رو به تحریف می کنید؟
البته من به ناحق کشته شدن این سه نفر رو تایید می کنم و خواستار جدی محاکمه و مجازات عوامل هستم. چون بی قانونی کرده اند. ولی این دلیل نمی شود که این سه نفر شهید باشند. واقعه کهریزک درگیری باطل با باطل بود. سه شورشی با چند احمقی که دفاع مظلومانه ما را در فتنه سال گذشته زیر سوال بردند.
من همین جا می گویم که حاضرم با مسئول سایت شما در باره فتنه سال گذشته مناظره کنم تا بفهمید که ما بسیجیا بیداریم و خط امسال شما را خوب می شناسیم و ثابت می کنیم که شما در مقابل اسلام هیچید و محاکمه شهدای عزیزمون رو به دادگاه محاکمه الهی واگذار میکنیم. چون ظاهرا قرار نیست کسی به فریاد ما برسد.
دوست داشتید می تونید پیاممو بذارید. نذاشتید هم ناراحت نمیشم. ولی بدونید که ما می فهمیم.
دعواي زرگري رو ببين...
جمع كن بساطت رو تابناك مزدور
به مراجعه کنند گان به فضای وب سفارش می کنم اهل بیت را الگو بگیرند که فرمودند در فنته ها چون گلیم افتاده در زمین باش
اون مسلمانان روزه داري كه معتقدند اينها شهيد نيستند وبه اين بهانه هر كلمات زشت وركيكي كه دلشان خواسته استفاده كرده اند ،دليلشان براي شهيد نبودن اينها چيست؟اين عزيزان از دست رفته چه گناهي مرتكب شده اند كه حقشان كشته شدن با اين وضعيت بوده است من مطمئنم اين دوستان نمي دانند كه مثلا پيكر محسن روح الاميني با دهاني از هم پاشيده تحويل پدرش داده شده .ولي اين را بدانيد اين عزيزان همگي در اول جواني فقط به خاطر "اعتراض"كشته شدند آيا اعتراض وراهپيمايي كه جزءحقوق شهرونديست در هر جاي دنيا با چنين واكنشي روبرو مي شود؟نمي خواهيد بگوييد كه سياه نمايي هاي صدا وسيما را در برخورد با معترضين ساير نقاط دنيا باور كرده ايد؟كه اگر هم اين طور باشد جاي يك سوال باقيست وآن هم اين كه چرا موقع برخورد پليس كه مي شود دنيا را به رخ مي كشيد آن هم با سياه نمايي ولي در موارد ديگر ما كشور اسلامي هستيم واز همه بهتر وبالاتريم وبا بقيه فرق مي كنيم .آيا مسلماني وحكومت اسلامي فقط در جاري كردن حد وقصاص وصدور حكم مهدور الدمي و مجازات مردم است؟
اکثر کامنتها طوری هستند که انگار سازماندهی شدند برای تخریب تابناک و قطعا هم همینطوره .ماهی چقد میدن بهتون
شهید کسی را می گویند که برای رضای خدا و در راه خدا اقدام به کاری کرده باشد که منجر به از دست دادن جانش شده باشد
اما کسی که به امید براندازی نظام جمهوری اسلام در مخالفت با امر ولی فقیه حاکم بر جامعه اسلامی قیام نموده باشد محارب محسوب می شود حال اگر در در حین محاکمه یا پس از آن کشته شود خون وی هدر محسوب می شود البته قاتل در مقابل حکومت و قانون مسئول خواهد بود. البته منطق تابناک که محشر است چطور است خوارج جنگ نهروان را نیز به واسطه خدمات خودشان به اسلام یا خدمات پدرانشان در گروه شهدای اسلام بشمارید خداوند اگر قابل هدایت هستید هدایت و گرنه نیست و نابودتان گرداند
شما که با شهید نامیدن مخالف هستید چرا دقت نمیکنید که این نظر رهبر انقلاب بوده. شما چطور ادعای طرفداری از نظام دارید ولی نظرات مقام معظم رهبری رو خلاف میدونید؟ واقعا باید شک کرد که شما یه ریگی به کفشون هست و میخواهید از پشت خنجر بزنید.
هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک !!!
نظرات همه دوستان بیشتر جنبه طرفداری از یک حزب خاصی داره !
حق شناس در این زمانه کیمیا است !!!
پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری برای آقاینی که نان ونامشان بخاطر ذوب بودن ادعایی درولایت است تازمانیست که سود مادی برای باند خودشان داشته باشد واقعا خجالت بکشید واینگونه منافق وار در برابر رهبر نایستید اصولگرانماهای دنیا پرست وخودخواه شما پیروان راستین مشایی هستید نه رهبر
متاسفم ازنظرات بسیار سبک و. نسنجیده کاربران
همتون بی شعورید تابناکیها .درود بر میر حسین
میگن طرفدارهای زور، هوششون هم پایینه. الحق که راست گفتند. بعضی از این عزِِِیزان پرسیدن چرا کارت بهنام علی چاپ شده!، خوب معلومه خود شهيد که احتياج به کارت نداره!!! برای وابستگان کارت چاپ ميشه که زنده هستند.نسبتش با شهید رو نگاه کنی میبینی پدرشه. خدا عاقبت ما را با برخی افراد زورگو و کم عقل به خیر کنه.
واقعا به حق اينها شهيد هستند و رهبري بازهم تصميم حكيمانه اي اتخاذ كردند.
كاش همه دوستان كمي و فقط كمي اصول ادب رو رعايت ميكردند. البته اين ادبيات حق به جانب سالهاست كه در بين يك قشر خاص جاري شده و حتي قلب رهبر عزيز را هم آزرده است.
با سلام به تظر می اید بیشتر این کامنتها با ان الفاظ سخیف کار افرا معدود است که دیگه شورشو در اوردند بابا صد رحمت به طالبان و خوارج بابا مثلا مسلمانید با دهان روزه با این حرفها بابا انها مردند و دستشات از دنیا کوتاه و قاتلشاان با شما همقکر
حمايت شما تابناكي هاي منافق اظهر من الشمس كه به خاطر منافع حزبي و گروهيه وگرنه چرا واسه شهداي بسيجي كه تو اغتشاشات به شهادت رسيدن اين قدر دغدغه نداشتيد؟
دست از نفاق برداريد
يه طرف نوشتين امير جوادي فر طرف ديگه علي جوادي فر
تاكي ميخواين مردم و احمق فرض كنين!
من برادر یک شهید و یک جانباز جنگ تحمیلی و مفتخرم که بسیجی ام.
کاری ندارم که اونها شهیدند یا نه چون اطلاعاتم کم است ، اما قطعا معتقدم کار خانواده روح الامینی اگر بالا تر از خانواده شهدا نبود قطعا هم اندازه ایشان بود.
از صمیم قلب از ایشان که با رفتارشان به نفع انقلاب و نظام عزیزمان که حاصل خون هزاران شهید مظلوم است عمل کردند سپاسگذارم و از خداوند متعال می خواهم فرزندشان را با شهدای انقلاب و شهدای کربلا محشور فرماید.
از طرف بسیاری از خانواده شهدا که این نظام را نه برای منافع مالی بلکه برای آنکه ثمره خون شهیدان است ، از جان و دل دوست می دارند از این خانواده معظم سپاسگذارم.
خدا جاي حق نشسته......
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی