بازدید 2593

وضعیت کنونی ناشی از عملکرد شورای نگهبان است

صلواتی گفت: من بر این باورم هر آنچه بر سر مردم آمده ناشی از عملکرد شورای نگهبان است.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷ 13 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از هم میهن، فضل‌الله صلواتی، فعال ملی‌-مذهبی گفت: اعتراضات گذشته اصفهان به‌خاطر دخالت نهادهای امنیتی بود و برخوردهای امنیتی که با شخصیت‎هایی مثل آیت‌الله منتظری و دیگران انجام می‌شد.

وی ادمه داد: مرحوم حسن آیت مشکلات سال ۱۳۳۲ و مسائل مربوط به دکتر مصدق را به میان کشیده و آن را به حزب جمهوری اسلامی می‌کشاند و از همان اول مردم را به دو دسته تبدیل کرد و تشکل‌هایی مثل نهضت آزادی که انقلابی بودند را کنار گذاشتند.

بد بودن این مدیران را می‌توان نتیجه نظارت استصوابی، و بد عمل کردن برخی افراد سیستم عنوان کرد و نتیجه کار این مدیران ضعیف باعث شد افرادی دین‌ستیز و دین‌گریز شوند و فکر کنند اشکال از دین است. همان چیزی که در اعتراضات اخیر نمونه‌هایی از آن را شاهد بودیم.

در اصفهان همیشه اعتراضات از ناحیه افراد مذهبی بود؛ اما این‌بار اعتراضات و آشوب‌ها از طرف افراد غیر‌مذهبی اتفاق افتاده است و البته مسئله قابل‌تامل این است که مذهبی‌ها هم نسبت به این اعتراضات ساکت هستند، شاید به‌جز مسئله حجاب، که مسئله‌ای مذهبی است، در سایر موارد مردم مذهبی هم اعتراض دارند.

جوانان ناراحت هستند که نمی‌توانند ازدواج کنند و صاحب خانه شوند. اگر یک مذهبی بخواهد ازدواج کند، نمی‌داند از کجا به‌دست بیاورد. من بر این باورم هر آنچه بر سر مردم آمده ناشی از عملکرد شورای نگهبان است.

من که سلامتی و جوانی‌ام را در راه انقلاب گذاشتم، هیچ‌وقت دلم نمی‌خواست که امروز مردم به انقلاب اهانت کنند، یا جوانان‌مان معترض به اوضاع در خیابان باشند و به زندان‌های طولانی‌مدت محکوم شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار