بازدید 4342

واکنش وزیر ارشاد به شایعه تحریم جشنواره فجر

محمدمهدی اسماعیلی گفت: چند رسانه مزدور و خارج نشین با دروغ پردازی‌های خود به دنبال سیاه نمایی وضعیت جشنواره‌های فجر هستند.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵ 12 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت تاکید کرد: اعداد و رقم در خصوص میزان مشارکت اهالی هنر نشانده حضور پرشور هنرمندان عرصه‌های مختلف در صحنه است.وزیر ارشاد: تحریم جشنواره فجر دروغ پراکنی رسانه‌های مزدور است

محمدمهدی اسماعیلی از آغاز پیش فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر در روز‌های آتی خبر داد و افزود: بزودی پیش فروش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر بصورت برخط آغاز می‌شود که بر اساس پیش بینی ها، می‌بایست با ایجاد ظرفیت بیشتر، به سالن‌های اکران اضافه شود تا تمامی اهالی هنر و مخاطبان بتوانند به تماشای آثار چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر بنشینید.

اسماعیلی با بیان اینکه حضور پرشور هنرمندان و مخاطبان در جشنواره فیلم فجر جواب قاطعی به تبلیغات و دروغ پردازی‌های رسانه‌های معاند خواهد بود، گفت: جشنواره فیلم فجر با هدف نشاط آفرینی در جامعه برگزار می‌شود و این موارد در جشنواره پیش رو تدارک دیده شده است.

وزیر ارشاد با اشاره به برپایی جشنواره فیلم فجر در ۳۱ استان گفت: در راستای تحقق اهداف عدالت فرهنگی همانند سال گذشته نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم و کم برخوردار خواهیم داشت که حضور وسیع سینما‌های سیار در این مناطق از جمله برنامه‌های اصلی جشنواره فیلم فجر به شمار می‌رود.

وی همچنین بعد از بازدید خود از دبیرخانه جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرده بود: فیلم‌های جشنواره در موعد مقرر رسیده و کار هیات انتخاب در حال اتمام است، همچنین در بخش بین الملل آثار خوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار