بازدید 2746

وزش باد شدید با سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت در زابل

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک وزش باد با سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت در زابل در جریان است که شعاع دید افقی را به سه هزار و ۵۰۰ متر کاهش داده است.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱ 11 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از محسن حیدری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: وزش این باد شدید شمالی سبب کاهش شدید دمای هوا نیز شده به طوری که هم‌اینک دما در زابل منفی یک درجه سلسیوس بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۹ درجه سردتر شده است.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد از وزش باد نسبتا شدید و افزایش ارتفاع موج خبر دا و افزود: از عصر امروز تا اواخر وقت جمعه وزش باد نسبتا شدید از سمت شمالی (در حدود ۳۵تا ۵۵کیلومتر بر ساعت) بر روی دریای عمان و سواحل بویژه در شهرستان‌های دشتیاری و زرآباد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: اثرات این پدیده احتمال افزایش ارتفاع موج در حدود ۱.۵ تا ۲متر، غرق شدن شناگران، آسیب به قفس ها و تورهای صیادی، خسارت به قایق ها و شناور های کوچک و اختلال در فعالیت های دریایی است.

وی بیان کرد: شنا و تفریحات دریایی‌ ممنوع و در ترددهای دریایی بویژه تردد با شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی با در نظر گرفتن تمهیدات لازم توسط تمام فعالان دریایی انجام شود.

حیدری تاکید کرد: کاهش ۱۲ تا ۱۵ درجه ای دما در سیستان وبلوچستان رخ خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم