ده خبر مهم برای بورس فردا سه شنبه ۲۰ دی

بورس فردا سه شنبه ۲۰ دی در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
کد خبر: ۱۱۵۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳ 09 January 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز اخبار زیادی پیرامون مسائل اقتصادی، سیاسی و البته بورسی منتشر شد که قطعا می‌توانستند بر روی روند بورس فردا به هر حال تاثیرگذار باشند، اما به نظر این ده خبر تاثیر بیشتری بر روی روند بورس فردا داشته باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود که قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.

۱- طرح فروش ایران خوددو تا ۲۵ دی‌ماه تمدید شد!  
۲- دنا پلاس ۲۵ دی ماه با قیمت پایه ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود، اگر تقاضا به اندازه زیاد نباشد می‌توان امید داشت قیمت کشف شده دنا پلاس با بازار بسیار متفاوت باشد. دنا پلاس به میزان ۵ هزار دستگاه در بوس عرضه می‌شود و تاریخ تحویل ۲۷ اسفند ماه خواهد بود.
۳- شرکت فولاد خراسان با نماد فخاس اعلام نمود با  اعمال محدودیت مصرف گاز شرکت با توجه به برودت هوا و شرایط شبکه گاز استان خراسان رضوی در صورت ادامه برودت هوا، پیش بینی می‌شود تولید بودجه شده آهن اسفنجی و شمش باری ۳ ماهه چهارم سال به کاهش ۴۰% و ۳۰% همراه شود.
۴- وزیر صمت: حذف سه نوع خودرو قدیمی سمند، پژو ۴۰۵ و تیبا از چرخه تولید در سال جاری در دستور کار است.
۵- عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی از روز شنبه ۲۴ دی ماه به مدت سه روز کاری در قالب فروش سکه در بورس کالای ایران انجام می‌شود
۶- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری جامی با نماد وجامی به میزان ۲۲۵ درصد 
۷- سخنگوی وزارت صمت: فیات ایتالیا نخستین خودروی اروپایی است که در دور جدید واردات خودرو به بازار ایران راه خواهد یافت. عرضه خودرو‌های وارداتی در بورس‌کالا نهایتا تا پایان دی ماه انجام خواهد شد.
۸- کنعانی: مذاکرات خوبی با مقامات قطر برای تقویت همکاری‌های پولی و بانکی داشتیم
۹- وزیر نفت با اشاره به برنامه اصلاح فرمول قیمت گذاری فروش «متان» به «متانول‌سازان» اعلام کرد: در نظر داریم فرمول قیمت‌گذاری که مورد پذیرش انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی، تولیدکنندگان و وزارت نفت باشد را به‌عنوان فرمول جدید در نظر بگیریم، که تاکنون نظرات کارشناسی اخذ شده و در حال جمع‌بندی هستیم
۱۰- سیدروح‌الله لطیفی، فعال اقتصادی: در ۴۰ روز اخیر بیش از ۳۰ هزار تن شمش فولاد به ارزش بیش از ۱۴ میلیون و ۲۰۷ هزار دلار به عربستان صادر شده است. حدود ۹۶ درصد از کالا‌های صادرشده به عربستان را شمش آهن و فولاد تشکیل می‌دهد. بدنه کامیون و سنگ مرمر، دیگر کالا‌های صادراتی ایران به عربستان بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر