بازدید 3874

شلیک های مرگبار مرد مسلح به همکارانش

کد خبر: ۱۱۵۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳ 08 January 2023

یکی از کارکنان اداره شیمیایی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با شلیک به سوی کارکنان این شرکت یک نفر را کشت و دو نفر را زخمی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران، صبح شنبه در پی ورود غیرمنتظره یکی از کارکنان اداره شیمیایی، وی با اسلحه به سمت کارمندان اداره تیراندازی کرد که منجر به فوت یک نفر و زخمی شدن دو فرد دیگر شد.

سرهنگ ارسلان خادمیان، فرمانده انتظامی گچساران گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی و گزارش به پلیس ۱۱۰، مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ به محل موردنظر اعزام شدند. در این حادثه یک نفر از کارمندان اداره با اسلحه ساچمه‌زنی اقدام به تیراندازی به سوی همکاران خود کرد که در وهله اول به مجروح شدن 3 نفر از کارکنان منجر شد. مجروحان این حادثه در اسرع وقت از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند که یک نفر از آنها بر اثر جراحات زیاد در بیمارستان فوت کرد.

وی افزود: قاتل خود را به کلانتری ۱۱معرفی کرد و سلاح ساچمه‌زنی را نیز تحویل داد. تحقیقات تکمیلی با همکاری مراجع قضایی برای روشن شدن ابعاد این جنایت در دست بررسی و اقدام است.

روانبخش دیهیم، فرماندار شهرستان گچساران نیز ضمن تأیید این خبر گفت: در پی تیراندازی یک نفر در اداره شیمیایی شرکت نفت و گاز گچساران، یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. او افزود: تحقیقات در این زمینه در حال انجام است و هنوز دلیل و انگیزه این حادثه مشخص نیست.

حجت‌الاسلام محمد صدرا ادیبان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران نیز گفت: صبح شنبه فردی از کارکنان پیمانکاری شرکت نفت و گاز گچساران به علت اختلاف کاری با اسلحه ساچمه‌ای به سمت کارکنان این شرکت تیراندازی کرد. در این تیراندازی یک نفر از کارکنان به علت شدت جراحات وارده و اصابت تعدادی ساچمه به قلبش، جان خود را از دست داد. ادیبان افزود: ۲ نفر دیگر نیز در این تیراندازی مجروح شدند که حال عمومی این ۲ نفر خوب است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با بیان اینکه قاتل دستگیر و اسلحه نیز کشف شده است، گفت: بلافاصله و پس از اطلاع از این حادثه، بازپرس ویژه با دستور قضایی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد. همچنین پرونده قضایی برای رسیدگی به موضوع تشکیل شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست