بازدید 4640

سیل زندگی ۱۵ میلیون نفر را در کالیفرنیا مختل کرده

کارشناس شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت انتظار می‌رود که در ۷ روز آینده شاهد وزش طوفان‌های شدید در ایالت کالیفرنیای آمریکا باشیم.
کد خبر: ۱۱۵۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 08 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد: این هفته شاهد بارندگی شدید در غرب و در کالیفرنیا بودیم. سیل زندگی ۱۵ میلیون نفر را در این منطقه مختل کرده است. برای آن‌ها هشدار سیل صادر شده است. انتظار می‌رود که در روز‌های آینده هم بارش شدید باران و طوفان‌های شدید منطقه را تحت تاثیر خود قرار دهد. در این رابطه با کارشناس هواشناسی سی ان ان مصاحبه می‌کنیم. به ما بگویید که در آینده چه روی می‌دهد؟

کارشناس هواشناسی اين شبكه گفت: تحولات زیادی در پیش است. انتظار می‌رود که در ۷ روز آینده شاهد وزش طوفان‌های شدید در این منطقه باشیم. ما انتظار داریم که مرکز تاثیرات در مرکز ایالت کالیفرنیا باشد. این تنها یکی از تغییرات آب و هوایی در منطقه است. علاوه بر کالیفرنیا، ایالت‌های اورگون و واشنگتن هم تحت تاثیر این توده هوایی واقع می‌شوند.

امروز شاهد بارش باران در برخی از مناطق این ایالت‌ها بودیم. اما در روز‌های آینده مرکز بارش‌ها در جنوب و در ایالت کالیفرنیا خواهد بود. امروز شاهد بارش شدید باران و جاری شدن سیل در شمال سانفرانسیسکو خواهیم بود. در ۱۲ روز گذشته شاهد بارش‌های شدید باران در منطقه بوده ایم. بارش جدید باران می‌تواند وضعیت را به مراتب بدتر کند.

با نگاهی به نقش‌های پیش بینی هواشناسی ما شاهد ورود توده‌های هوایی به منطقه در زمان شب هستیم. در روز یکشنبه هم شاهد ورود یک توده دیگر به منطقه خواهیم بود. ورود متوالی توده‌های هوایی به منطقه سبب می‌شود که بارش باران متوقف نشود و این بر مشکلات اضافه می‌کند.

ما شاهد بارش باران و همچنین برف در مناطق مرتفع خواهیم بود. افرادی که بین رینو و ساکرامنتو مسافرت می‌کنید شاید با روز متفاوتی روبرو شوید. ممکن است که شاهد بسته شدن جاده‌ها باشید. در برخی از این مناطق رانندگی غیرممکن است. ما در روز یکشنبه انتظار سیل را داریم. در روز دوشنبه هم این احتمال وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل