بازدید 2852

بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور

کد خبر: ۱۱۵۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 07 January 2023

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای نواحی جنوبی کشور بارش همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و از بعد از ظهر امروز در نواحی شمال و شمال غرب کشور بارش برف و باران همراه با وزش باد را شاهد هستیم.

وی ضمن اشاره به تداوم بارش ها در در نواحی شمالی کشور و ارتفاعات البرز ادامه داد: روز دوشنبه در نواحی شمالی کشور و ارتفاعات البرز نیز بارش باران و برف را انتظار داریم.

این کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه و گسترش بارش‌ها به جنوب غربی کشور خبر داد و افزود:‌ بارش ها تا آخر هفته تداوم دارد.

گودرزی با بیان اینکه از امروز تا سه شنبه تنگه هرمز ،‌خلیج فارس و دریای خزر مواج و متلاطم است، اظهار کرد: فردا در دریای خزر و استان اردبیل با کاهش محسوس دما مواجه هستیم و از این رو کشاورزان باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز برای استان های هرمزگان و کرمان به علت شدت بارش‌ها هشدار نارنجی صادر شده است، در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: طی ۲ روز آینده برای پایتخت وزش باد پیش‌بینی می‌شود و از روز سه شنبه شاهد آغاز بارش‌ها در تهران هستیم.

گودرزی با بیان اینکه تا بعد از ظهر امروز هوای تهران و کرج با انباشت آلاینده ها مواجه است، افزود:‌ با شروع وزش باد از بعد از ظهر امروز شرایط هوای این نواحی مطلوب می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس