بازدید 30228
سه هزار و دویست‌ و بیست و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت خواستار اخراج سفیر فرانسه شد / توئیت «خزعلی» با هشتگ «زن، زندگی، آزادی» / شریعتمداری: روحانی، دولت را شبیه مجروح رو به فوت به رئیسی تحویل داد / نماینده مجلس: مسئولانی که از پلتفرم‌های فیلتر شده استفاده می‌کنند، چگونه می‌توانند این دوگانگی را توجیه کنند؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲ 05 January 2023
«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.
 
الیاس نادران در انتقاد از «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا»: مجلس را بی‌خاصیت کردید
الیاس‌نادران، نماینده تهران با اعتراض به دخالت «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» در کار مجلس گفت: «شما که مجلس را ضایع کردید. شما که مجلس را بی‌خاصیت کردید. شما که مجلس را با تصمیم‌هایی که می‌گیرید از کارآمدی و کارایی انداخته‌اید. اگر ما سر کاریم به ما بگویید!» نادران چند روز پیش اعلام کرد که از نمایندگی مجلس استعفا کرده است.

 
اطلاعیه وزارت اقتصاد درباره خبر‌هایی پیرامون FATF
در پی انتشار خبری درباره عضویت جمهوری اسلامی ایران در نهاد FATF در برخی رسانه ها، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد تاکید کرد، نظر این وزارتخانه در این باره هنوز به مراجع عالی کشور اعلام نشده است. به گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی، در اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی همچنین اشاره شده است که هرگونه تصمیم گیری در این موضوع، پس از اخذ نظر دستگاه‌های متولی و جمع بندی مراجع عالی کشور اتفاق خواهد افتاد.
 
معاون رئیس‌جمهور: ایران و عربستان آمادگی ادامه مذاکرات را دارند
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ایران و عربستان آمادگی ادامه مذاکرات را دارند. تاکید ما استمرار گفت‌وگو‌های بغداد است. سیدمحمد حسینی درباره دیدار خود با وزیر خارجه عربستان در حاشیه مراسم تحلیف رئیس جمهور برزیل در برازیلیا، اظهار کرد: طرف عربستانی تاکید دارند که باید گفت‌وگو‌ها ادامه یابد و موارد نگرانی دو طرف مطرح و حل و فصل شود تا روابط دو کشور مجدد برقرار شود. ما تاکید داریم گفت‌وگو‌های بغداد استمرار یابد. پس از اغتشاشات اخیر کشور، برخی کشور‌ها مذاکرات را متوقف کردند، اما الان فهمیدند باید با جمهوری اسلامی گفت‌وگو‌ها را ادامه دهند. حسینی همچنین افزود: شبکه ایران اینترنشنال نقش مهمی در اغتشاشات داشته که حتما باید مورد بررسی قرار گیرد. در همین گفت‌وگو‌ها باید مطرح شود که اگر آن‌ها نگرانی‌هایی مطرح می‌کنند، این طرف هم معلوم است که جنگ رسانه‌ای با حمایت عربستان انجام شده است. به هر حال دو طرف آمادگی ادامه مذاکرات را دارند. الان روابط سیاسی دو کشور قطع است، در حالی که دو کشور می‌توانند در برخی زمینه‌ها اختلاف داشته باشند، ولی روابط سیاسی آن‌ها برقرار باشد. /ایسنا
 
لاریجانی برای انتخابات، نامزد می‌شود؟
بعد از برخی گمانه‌زمانی‌ها درباره احتمال ورود علی لاریجانی و اطرافیانش به انتخابات مجلس، یکی از نزدیکان وی در گفت‌وگو با اصلاحات پرس، هرگونه قصد ورود علی لاریجانی را به انتخابات مجلس رد کرد و افزود آقای لاریجانی درمورد اوضاع کشور نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی دارد؛ لذا نظرات خود را در قالب مشاوره به مسئولان عالی رتبه کشور منتقل می‌نماید، ولی در حال حاضر هیچ قصدی برای ورود به عرصه انتخابات آتی ندارد.
 
اعتراض تند نماینده مجلس به اعلام وصول نشدن «درخواست استیضاح ۹ وزیر»
نماینده مجلس به اعلام وصول نشدن استیضاح وزیر بهداشت واکنش نشان داد. روح‌الامینی، نماینده مجلس، در واکنش به اعلام وصول نشدن استیضاح وزیر بهداشت گفت: این توجیهات که برای ۹ وزیر درخواست استیضاح شده و اگر اعلام وصول کنیم این باب باز می‌شود درست نیست. به وظایفتان عمل کنید. ما را به سمت اعتراض مدنی و استعفا از نمایندگی سوق ندهید.
 
گزارش «المانیتور» درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام
خبرنگار المانیتور در تازه‌ترین گزارش از وضعیت مذاکرات احیای برجام در المانیتور می‌نویسد: بر اساس گزارشی در یک رسانه اسرائیلی، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه به همتای اسرائیلی خود الی کوهن گفت که توافق هسته‌ای ایران (برجام)، کم و بیش مرده است. در حالی که یک مقام ارشد آمریکایی در گفت‌وگو با المانیتور این گزارش را تکذیب کرد، با این حال ایالات متحده و اسرائیل نقطه مشترکی در تمرکز بر سرکوب معترضان توسط ایران و حمایت آن از روسیه در اوکراین پیدا کردند. با کم رنگ شدن امید‌ها برای احیای توافق، بازی سرزنش در مورد مذاکرات هسته‌ای تشدید شده است. یکی از دیپلمات‌های اروپایی درگیر در مذاکرات تهران را مقصر می‌داند. این مقام که خواست نامش فاش نشود به المانیتور گفت: تهران خود را در یک توفان کامل قرار داد: وضعیت داخلی، انتقال سلاح به روسیه و بن بست بر سر توافق هسته ای. منابع آمریکایی و اروپایی می‌گویند که ایران در چندین نوبت در سال گذشته و آخرین بار در ماه سپتامبر، زمانی که یک توافق بسته شد، از پذیرش آن سر باز زد. از آن زمان، بروکسل و واشنگتن بر روی یک طرح پشتیبان برای منزوی کردن و تحت فشار قرار دادن تهران برای سرکوب معترضان و حمایتش از روسیه تمرکز کردند. /اعتماد
 
عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت خواستار اخراج سفیر فرانسه شد
عضو شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: اخراج سفیر فرانسه کف توقع از دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی است. عبدالله گنجی، عضو شورای اطلاع رسانی دولت در توییتی با هشتگ شارلی ابدو نوشت: الان ارتباط با فرانسه چه آورده‌ای برای ما دارد؟ اخراج سفیر فرانسه کف توقع از دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی است. ما هم دوست داریم تعریف خودمان از آزادی را اعمال کنیم مهم نیست که با استاندارد‌های آنان هماهنگ باشد یا نباشد.
 
توئیت «خزعلی» با هشتگ «زن، زندگی، آزادی»
معاون امور زنان رئیسی با هشتگ «زن زندگی آزادی» توییتی منتشر کرد. انسیه خزعلی، معاون امور خانواده و زنان رئیسی نوشت: بحمدالله وعده دیدار بانوان در آستانه میلاد حضرت زهرا (س) محقق شد و باز هم بهره مندی از باور‌های متعالی و نگاه زیبای رهبری
رهبری که زن را زندگی می داند و از آن تعبیر به هوای تنفس می‌کند...
و هویت او را در آزادی میبیند آزادی از مردسالاری تحقیر آمیز غرب
#زن_زندگی_آزادی #مرد_سالاری
 
معاون عملیات سپاه خطاب به صهیونیست‌ها: مطمئن باشید ۸۱ ساله نمی‌شوید و از درون فرو می‌پاشید
معاون عملیات سپاه پاسداران خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: آقای نتانیاهو دست و پا نزن، پس لرزه‌های زلزله انقلاب به کوچه‌ها و خیابان‌های تل آویو نزدیک شده است. دست از توطئه بردار؛ هر چه دست و پا بزنید بیشتر در باتلاق فروپاشی خودتان فرو می‌روید. سردار نیلفروشان بیان کرد: مطمئن باشید ۸۱ ساله نمی‌شوید از درون فرو می‌پاشید و نشانه‌های این فروپاشی در تشکیل دولت پوشالی خود که با وصله و پینه به هم وصل می‌کنید، پیداست. این فرمانده ارشد نیرو‌های مسلح در پایان خاطرنشان کرد: ما با ملت بزرگ ایران و با استعانت از خون شهیدان‌مان محکم در سنگر‌های انقلاب ایستاده ایم و تا محو و نابودی رژیم جعلی، کودکش و آدمکش صهیونیستی از پای نخواهیم نشست.
 
شریعتمداری: روحانی، دولت را شبیه مجروح رو به فوت به رئیسی تحویل داد
مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: تمامی شواهد موجود و اسناد غیرقابل انکار حکایت از آن دارند که آقای روحانی دولت را شبیه همان مجروح رو به فوت به دولت آقای رئیسی تحویل داده است.  حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان نوشت:تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر آقای رئیسی و دولت ایشان در عرصه اقتصادی کشور و دستاورد‌های فراوان بیرون از حد انتظاری است که به‌دست آمده است و از طرف دیگر، گرانی افسار گسیخته کالا و خدمات، مردم را با تنگنا و سختی روبه‌رو کرده است. * شخصی را در نظر آورید که در یک سانحه رانندگی آسیب جدی و خطرناکی دیده است. حالا او را در دو حالت جداگانه فرض کنید. فرض اول آن که شخص مجروح به حال خود رها شده است و کسی به فکر او نیست و برای معالجه و مداوای شخص آسیب‌دیده اقدامی صورت نمی‌پذیرد! بدیهی است که در این حالت، نزدیکان و اقوام شخص مجروح امیدی به بازگشت سلامت او نداشته باشند. در حالت و فرض دوم، شخص مجروح را بلافاصله به بیمارستان منتقل کرده و پزشکان حاذق و کادر درمان با جدیت و بدون فوت وقت به معالجه او مشغولند، ولی جراحات و آسیب‌های وارده به‌اندازه‌ای عمیق و گسترده است که مداوا و بهبود شخص مجروح به زمان بیشتری از مداوا‌های عادی و رایج نیاز دارد.
*در این حالت اگرچه بازهم شخص آسیب‌دیده از جراحات وارده رنج می‌برد، شرایط او با فرض اول تفاوت جدی دارد. اکنون فرض دیگری به میان کشیده می‌شود. اقوام و آشنایان شخص مجروح از پزشک معالج درباره وضعیت و حال و هوای او سؤال می‌کنند. پاسخ پزشک آن است که هنوز بستری و در حال معالجه است. چند روز دیگر باز هم همان سؤال را تکرار می‌کنند و پزشک باز هم از بستری بودن شخص مجروح خبر می‌دهد. در این حالت، اقوام و همراهان بیمار با گلایه و یا اعتراض به پزشک خواهند گفت، چند روز قبل هم از بستری بودنش خبر می‌دادی و امروز هم که همان پاسخ را بر زبان داری؟ و این پرسش گلایه‌مندانه حق آنهاست. اما، پاسخ پزشک هم منطقی و شنیدنی است و آن این‌که، اگرچه شخص مجروح هنوز هم مانند چند روز قبل بستری است، ولی وضعیت و شرایط امروز او با چند روز قبل متفاوت است. امروز اگرچه هنوز در بیمارستان بستری و تحت معالجه است، ولی نسبت به روز‌های قبل بهبودی چشمگیری یافته است و به سوی سلامت کامل در حرکت است. طولانی بودن دوران درمان به علت آن است که جراحات و آسیب‌های وارده بسیار سخت و هولناک بوده است.
 
نماینده مجلس: مسئولانی که از پلتفرم‌های فیلتر شده استفاده می‌کنند، چگونه می‌توانند این دوگانگی را توجیه کنند؟
یک نماینده مجلس در واکنش به خبر منتشره مبنی بر اینکه قوه قضائیه موظف شده با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر دستگاه‌های ذیربط، با فروشندگان فیلترشکن‌ها و وی‌پی‌ان‌های غیرمجاز برخورد قانونی و متخلفین را مجازات کند، بیان می‌کند که اگر قرار است این اتفاق بیفتد مسئولان دولتی که به دنبال گرفتن تیک آبی هستند، حتما باید در اولویت برخورد قانونی قرار بگیرند. وقتی که بسیاری از مسئولان عالی اجرایی از پلتفرم‌های فضای مجازی که فیلتر هستند، استفاده می‌کنند، چگونه می‌توانند این دوگانگی را بعدا توجیه کنند؟ /انتخاب
 
عباسی: تنها گلایه کافی نیست؛ حوزه‌های علمیه نظرات خود را برای حل مسائل جدید ارائه دهند
فریدون عباسی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در رابطه با انتقادات مراجع تقلید در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی از شرایط اقتصادی کشور و وضعیت معیشت مردم و شدت گرفتن مشکلات در این حوزه، گفت: فقط گلایه کافی نیست، انتظار است که حوزه‌های علمیه نظرات خود را برای مسائل جدید ذکر کنند؛ ما اکنون موضوعات جدیدی داریم که بر مبنای آن‌ها باید تصمیم بگیریم. وی ادامه داد: مثلاً موضوعات اقتصادی، یعنی اصلا فرض کنید شرایط تحریم برقرار است؛ خب ما باید چه کار کنیم؟ آیا این‌ها درباره بهره بانکی یک نظر متقن دارند؟ آیا در حوزه‌ها به نظر واحد می‌رسند که اگر اقتصاد بخواهد بچرخد، نرخ سود بانکی باید چقدر باشد؟ آیا بانکداری ما اسلامی است یا نه؟ عضو کمیسیون انرژی همچنین عنوان کرد: این‌ها باید از کجا بیرون بیاید؟ این‌ها را ما انتظار داریم از حوزه علوم انسانی استخراج شود و حوزه علمیه هم یک بخش از علوم انسانی است. بالاخره فقط انتقاد کردن کافی نیست. باید بگویند اگر اشکالی وجود دارد چطور حل شود. /ایلنا

رئیس جمهور: تمام تلاش ما این است که مردم در سفره، اشتغال و تولید وابسته نباشند
سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در جمع مردم شهرستان بهارستان افزود: ظرفیت و امکان در حوزه های مختلف و نیروی انسانی کارآمد در کشور وجود دارد و باید به نحوی عمل کرد که با شکوفایی و ارتقای علم فعالیت های ماندگاری انجام شود.  ایران قوی با تولید و صنعت قوی محقق می شود، ایران قوی با زنان و مردان قوی است که با همت در تولید، کار، تلاش حضور به موقع در صحنه ها شکل می گیرد، در غیر این صورت ایرانی وابسته است. رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که مردم در سفره، اشتغال و تولید وابسته نباشند، زمین، ظرفیت، آب، خاک و هوا داریم. با وجود آنکه بارش های جوی کم است می توان برنامه ریزی کرد که در کالاهای اساسی وابسته نباشیم. برنامه دولت آن است که اجازه ندهد رانت خواری و فساد در کشور وجود داشته باشد و تمام برنامه ها برای قطع کردن دست مفسدان و رانت خواران از کشور است؛ در این مسیر شاید حرف هایی هم به دولت نسبت دهند، اشکالی ندارد ما خود را برای شنیدن هر سخنی آماده کردیم. بنای دولت آن است که دست افراد سودجو، رانت خوار و افرادی که می خواهند به بیت المال و منافع کشور دست اندازی کنند را قطع کنیم و قطع خواهیم کرد و برای آن نیز برنامه ریزی شده است. /ایرنا

پیاز هم مافیا دارد
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: مافیای میدان های تره‌بار خصوصا در تهران در حال ذخیره پیاز و توزیع آن به صورت قطره چکانی در بازار می‌باشد؛ بنابراین، لازم است تا شهرداری به این موضوع ورود و آن را ساماندهی کند. وی  در خصوص افزایش قیمت پیاز، گفت: در سال جاری طرح استمرار کشت پیاز از شهریورماه آغاز و برداشت این محصول از آبان ماه در جنوب کرمان شروع شد، در حال حاضر نیز از این منطقه بیش از سیصد کامیون حامل پیاز روزانه به تهران و سایر استان ها ارسال می‌شود.

نماینده مجلس: بانک‌ها برای پرداخت وام‌ها امروز و فردا می‌کنند
غلامرضا منتظری درباره مسیر سخت دریافت تسهیلات خرد از سیستم بانکی، گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های رضایت اجتماعی و حفظ سرمایه اجتماعی پاسخگویی به نیازهای معیشتی و اقتصادی مردم است. از آنجا که درآمد بسیاری از افراد پاسخگوی نیازهای آن‌ها نیست، مردم بناچار سراغ دریافت وام و تسهیلات می‌روند تا با دریافت این وام بخشی از گره‌های زندگی خود را باز کنند. نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در اوضاع کنونزی، در مراجعه مردم به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات برخی مدیران بانکی دهن کجی به مقررات می‌کنند و با صراحت به متقاضیان دریافت تسهیلات می‌گویند هر فردی که درباره مصوبه شرایط پرداخت وام‌ها صحبت کرده حال نیز خودش باید اجرا کند. وی افزود: از وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس بانک مرکزی و دستگاه‌های نظارتی تقاضا دارم با این اقدامات برخورد جدی داشته باشند و به مردم نیز این برخوردها را اعلام کنند؛ حقوق شهروندی کجا رفته است؟ چطور یک کارمند بانک به خود اجازه می‌دهد که چنین حرفی بزند؟ این نماینده مردم در مجلس یازدهم مشخص نبودن زمان پرداخت وام را دیگر مشکل موجود در این مسیر دانست و اضافه کرد: بانک‌ها برای پرداخت وام‌ها امروز و فردا می‌کنند، این مشکل موجب شده که مردم نتوانند برای اقدامات مالی خود برنامه‌ریزی کنند.

دلالان به سراغ گل های رز رفتند
اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه در یک گفت و گوی رادیویی اظهار کرد: هر ساله در ‏آستانه‬ روز مادر و هفته زن افزایش قیمت گل را داریم و البته ممکن است امسال این افزایش قیمت کمی بیشتر از سال‌های قبل باشد. رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه افزود: ما گلدان‌های ریشه‌ای بسیار زیبا داریم که با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند و فقط قیمت گل شاخه‌ای کمی افزایش پیدا کرده است؛ ضمن اینکه قیمت گل بعد از هفته زن مجدداً کاهش پیدا می‌کند. شاهرخی افزود: قیمت یک شاخه گل رز ۵۰ هزار تومان و قیمت یک تاج گل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است؛ البته اگر مغازه‌های جواز دار گل را گران بفروشند جریمه می‌شوند و پول اضافی به مشتری پس داده می‌شود. وی به رکورد در بازار گل نیز اشاره کرد و گفت: متأسفانه دلالان رزها را دپو کردند تا کمبود ایجاد کنند و قیمت گل را بالا ببرند.

حذف چهار صفر از پول ملی چقدر جدی است؟
در حالی که از روز گذشته خبرهایی درباره توزیع اسکناس‌های ۱۰۰۰ تومانی جدید در بازار و حذف چهار صفر از آن منتشر شده بود مدیر روابط عمومی بانک مرکزی - به ایسنا گفت: این اسکناس‌ها در دوره همتی رئیس کل پیشین بانک مرکزی چاپ شده و ارتباطی به امروز و دیروز ندارد. این اسکناس‌ها در خزانه بوده و به تازگی وارد شبکه توزیع شده است. وی درباره گمانه زنی‌های حذف چهار صفر از پول ملی گفت: پروژه حذف چهار صفر از پول ملی اوایل مرداد ماه سال ۱۳۹۸ به پیشنهاد بانک مرکزی و ارائه از سوی دولت رسما کلید خورد و در نهایت با موافقت مجلس شورای اسلامی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ جنبه رسمی‌تری پیدا کرد. در اسکناس‌های جدید ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ تومانی چهار صفر کمرنگ و به حروف ۱۰ هزار و ۲۰ هزار ریال نوشته شده است.

واکنش یک مسئول به صف‌ های طولانی خرید نان در سیستان‌وبلوچستان
مدیر کل غله سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این پرسش که برخی شنیده‌ها حاکی از صف‌های طولانی در سیستان‌ وبلوچستان برای خرید نان است؛ به چه علت شاهد این صف‌ها در نانوایی‌های این استان هستیم؟ گفت: برخی بر این باورند که مجهز شدن نانوایان به دستگاه‌های هوشمند عامل صف‌های طولانی است؛ اما به نظر می‌رسد نسبتی میان طولانی بودن صف‌های نانوایی و مجهز شدن خبازان به دستگاه‌های کارتخوان‌ وجود ندارد؛ با اقدامات انجام شده تلاش کردیم تاحدودی صف‌ نانوایی‌ها در این استان را متعادل کنیم. به گفته وی؛ در حال حاضر صددرصد نانوایان در سیستان و بلوچستان مجهز به دستگاه‌های کارتخوان شدند و امکان رصد و کنترل دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد خبازان وجود دارد. سرگزی تصریح کرد: خرید نان در روزهای پایانی هفته افزایش پیدا می‌کند، چون این نگرانی وجود دارد که در روز جمعه ممکن است بعد از نماز اعتراضی در این استان شکل بگیرد؛ از این‌ روی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مردم نان بیشتری خریداری می‌کنند تا درصورت بروز هرگونه اتفاقی نان آنها تامین باشد؛ این موضوع به‌خصوص درقسمت‌های حاشیه نشین بیشتر انجام می‌شود. وی با بیان اینکه ایجاد صف در نانوایی‌های استان متعارف است، گفت: نان باید در سیستان و بلوچستان گرم به‌دست مردم برسد. اگر یک نانوا نان را ده دقیقه پیش پخته باشد و نان سرد شده شود مردم آن نان را خریداری نمی‌کنند؛ بنابراین احتمال صف در نانوایی ها دور از انتظار نیست. بنا به اظهارات این مقام مسئول؛ ساعات اوج صف‌های طولانی نانوایان در ساعت‌های ۱۰ تا ۱۱ صبح و قبل نماز ظهر است؛ اما صبح و بعد از ظهرها نانوایی‌ها شلوغ نیست و شهروندان برای خرید نان در این ساعات حداقل نیم ساعت زمان صرف می‌کنند.

واکنش مدیرعامل یک شرکت خودروسازی به فراخوان سازمان بازرسی
مدیرعامل سایپا در واکنش به فراخوانده شدن مدیران دو خودروساز بزرگ به سازمان بازرسی کل کشور گفت: قرعه‌کشی منتفی است و در بورس کالا می‌مانیم. معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرسی کل کشور سه‌شنبه گذشته در نشست با مدیران دو خودروساز بزرگ و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد باید تا تعیین تکلیف عرضه خودرو در بورس کالا، روند قرعه‌کشی ایران خودرو و سایپا ادامه داشته باشد. محمدعلی تیموری مدیرعامل سایپا در این خصوص گفت: چهار ماه است که محصولات گروه سایپا از فرایند قرعه‌کشی خارج است، ولی فروش فوق‌العاده و عرضه محصول در بورس کالا براساس شرایط و ضوابط مجلس بوده تا محصولات را به دست مصرف کنندگان برسانیم.

زمان مناسبی برای ورود مردم به بورس است
شهرآبادی کارشناس بازار سرمایه و مدیرعامل یک شرکت سبدگردان در خصوص وضعیت فعلی بورس بیان کرد: معتقدم زمان مناسبی برای ورود مردم به بازار سرمایه است، زیرا بیشتر سهم‌ها به کف قیمت‌های تاریخی رسیده‌اند. ضمن اینکه برخی ریسک‌های تاثیرگذار بر بازار سرمایه برطرف شده و برخی محرک‌های رشد این بازار از جمله نرخ ارز فعال شده‌اند. تورم هم یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بر بازار سرمایه است و همواره گفته شده "بورس" سپر تورمی است و از آنجا که پشتوانه اکثر محصولات مالی، دارایی‌های فیزیکی است، افزایش تورم منجر به رشد بازار سرمایه هم می شود. وی اضافه کرد: موضوع احیای برجام که قبلاً در تحلیل‌ها لحاظ می‌شد، مدتی است ریسک بازار سرمایه محسوب نمی شود و هرچند پیشتر گفته می شد احیای برجام فرصتی برای بازار سرمایه خواهد بود، فعلاً موضوع برجام به عنوان فاکتور تاثیرگذار بر بازار سرمایه در نظر گرفته نمی‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۲
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۹۸
شریعتمداری یادم از این جملات برای احمدی نژاد هم استفاده میکردی
علت درخواست این عضو کوچک اطلاع رسانی دولت برای اخراج سفیر چی بوده ؟
روحانی هم کشور را مانند مجروح رو به موت تحویل گرفت
برجام توسط کدخدا پودر شد رفت هوا
توجیه رییس غلات بلوچستان بی معنا است زیرا ان را به روز جمعه ربط می دهد اما جرا وسط هفته شلوغ تر است او نمی گوید من سهمیه ارد را به یک سوم کاهش داده ام نمی گوید هر نانوایی فقط روزی دو ساعت پخت دارد یعنی عملا نانواییها را تعطیل کرده ام
حاج حسین اینطوری که تو میگی روحانی دولت مجروح رو به فوت رو تحویل داده،رییسی با این سطح سواد و کارایی چرا پرید وسط میدان و ادعای ۷هزار صفحه ای داد؟
طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۰۰ نظامی پوتین دیکتاتور توسط ارتش غیور اوکراین به فنا رفته اند و این مایه مسرت جهانیان است
رئیسی دست از سفره ناهار برنمیدارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
سوالات و مکالمه هر کسی به میزان سواد و اطلاعات عمومی و تخصصی اش میباشد
سراغ بورس نروید که صندوق دم دستی دولت شده و جهت جبران کسر بودجه . چند باید از یک سوراخ گزیده شد .
جراید: افزایش نرخ سود بانکی منتفی شد !
بچه ۵ ساله هم میدونه که علاج تورم افزایش نرخ سود بانکی هست و همه جای دنیا اینکار را انجام میدن
اما ایران انگار یه سیاره دیگه است !
فقط بخاطر حفظ منافع یک تعداد سهامداربورس اینکار را نکردند تا همچنان شاهد کوچ سپرده های بانکی بسمت دلار و سکه و افزایش بیشتر نرخ تورم باشیم !!!
حاج حسین دقیقا محلی که نشسته بودی و این داستان ها را سرهم کردی کجا بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
:))
خانم خزعلی فیلتر شکن چند؟
اخراج سفیر فرانسه به صلاح نیست چون اخراج سفیر فرانسه بهانه میشود برای بقیه سفرای اروپایی تا کشور را ترک کنند
آقای شریعتمداری، اول اینکه روحانی هم دولت رو از احمدی نژاد خیلی بدتر! و با وجود تحریم های سازمان ملل و ... تحویل گرفت. دوما که آقای رییسی اگه اینکاره نبود میتونست دولت رو تحویل نگیره! خیلی سادست!! مجبورش کرده بودن؟! بعد هم کسی که دولت رو تحویل میگیره، شرایط رو هم میدونه و حتما در خودش و تیمش! توانایی درست کردن اوضاع رو دیده دیگه؟!!!
مردم با این وعده ها وارد بورس نمی شن که دوباره به خاک سیاه بشینن
آزادی بیان واژه ای که درایران ناشناخته مانده..
این بهانه تمامی دولتهاست برای توجیه عدم کارایی شان در حالیکه ملت باید عدم کاراای آنها را پرداخت کند!
جراید: افزایش نرخ سود بانکی منتفی شد !
بچه ۵ ساله هم میدونه که علاج تورم افزایش نرخ سود بانکی هست و همه جای دنیا اینکار را انجام میدن
اما ایران انگار یه سیاره دیگه است !
فقط بخاطر حفظ منافع یک تعداد سهامداربورس اینکار را نکردند تا همچنان شاهد کوچ سپرده های بانکی بسمت دلار و سکه و مسکن و افزایش بیشتر نرخ تورم باشیم !!!
در ارتباط با توجیحات جناب شریعت مداری باید گفت که در تصادفات اکیدا توصیه شده کسانی که به کمکهای اولیه آشنا نیستن به مصدوم دست نزنن که حالش از اونی که هست بدتر نشه!! ولی ظاهرا دولت محترم به این توصیه گوش نداد و شرایط این مصدوم تصافی وخیم تر از قبل شده...!
مسولین لطفا رسیدگی کنید. من مسبب همه بدبختیهاو گرانیها را یافتم.
اصغرآقا سبزی فروش سرکوچه ما الان مغازه اش بودم بقدری همه چیز رو گران کرده هرکس میاد مغازه به .. بد وبیراه میگه
پس اگر این اصغر رو بگیرین اعدام کنید همه مشکلات حل و فصر میشه
عصر عبدالله گنجی ها و حسین شریعتمداری ها تنوم شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
خدا امواتت و بیامرزه
خانم خزعلی بابت رانت پسرش و دروغی که گفت باید استعفا بده. اما همچنان نطقش هم بازه.
حتماً همینطور است که حاج حسین می فرمایند فقط معلوم نیست چرا برای دست یابی به این بیمار محتضر بعضی ها داشتن سر و دست می شکستند و برنامه ۷ هزار صفحه‌ای تدارک دیدند.
اقای شریعتمداری کیهان از فرط خجالت در ازاء مشگلات موجود ( افزایش سرسام اور دلار ، تعیین دلار ۲۸۵۰۰ فرزین به جای دلار ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری و ......) به صغری و کبری و تحلیل ابکی روی اورده است و من نمیدانم که خودایشان ملتفت قضیه هست و یا اینکه ابن تحلیل ضعیف را منطقی و محکم و مقتدرانه تلقی می کند ؟ تا کی این چنین است ایشان
حاج خانم‌انسیه از اقازاده چه خبر
جناب رییس‌جمهور فعلأ که سفره ای برای مردم باقی نمانده که بخواهد به دیگران وابسته باشد یا نباشد.
ایران دوتا حرکت هسته ایی بزنه امریکا بغلط کردن میفته التماس هم میکنه اونم تا دیر نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
باشه
شریعتمداری که فقط حرف میزنی و شکمت سیره
روحانی دولت فوتی تحویل داد اما رئیسی داره مومیایی می کنه
اررره ه ه ! احمدی نژاد هم دولت رو جوان ۱۹ ساله تحویل داد . خدایی!!! خجالت بکش
حاج حسین آقا،،بیدار شو
گویا هنوز خبری ،از وقایع ندارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
بعضي آدمها در خواب باشن ضررو زيانشون كمتره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
يكي در خواب بيدار است و يكي در بيداري خواب ، خداوند همه ما را از بيداران واقعي قرار دهد !!
الان بهتر است بجای 4 صفر ، 6 صفر برداشته شود
البته اگر پزشکان حاذق باشند
تمامی وزرای رئیسی و خودشان بالاتفاق می گفتند می توانند در عرض مدت کوتاهی کشور را به ریل برگردانند اگر بی اطلاع سخن گفته اند در حقیقت مردم و رهبری را فریب داده اند و اگر مطلع بوده اند پس همت کنند و ناکارامدی خود را به این و آن نسبت ندهند
چند سال بود فکر میکردم دیگه کیهان چاپ نمیشه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
کیهان فقط برای خبر گزاری فارس چاپ میشه
مسیولین با دوگانگی های بزرگتری مانند زندگی فرزندانشان در غرب و اشرافیت و ... کنار آمدند شبکه های اجتماعی فیلتر شده نیز از این قاعده آنها مستثنی نیست
شما سفیر فرانسه را اخراج کنید اتحادیه اروپا هم اقدام متقابل خواهد کرد
متاسفانه چیزی که قابل انتشار باشه ندارم بنویسم. .... حواله به روز قیامت
لاریجانی قالیباف و رضایی این سه هم که رئیس جمهور بشن دیگر کسی نمی ماند بعد نوبت رافعی پور و بذر پاش میشه
البته اکثریت قاطع مردم خوب میدانند که روحانی دولت را

در شرایط اقتصادی اجتماعی سیاسی بسیار بسیار بهتر از

دولتی که از احمدی نژاد تحویل گرفت را تحویل رییسی داد

هر چند رییسی اگر نمی دانست که چه تحویل میگیرد که وای به حال او !!!!

ولی اگر میدانسته و الان شریعتمداری را واسطه دبه کردن انتخاب کرده اند !!!؟

که وای به حال رییسی و مردم و کشور که به این اوضاع و

احوال اسفبار و فلاکت بارتر افتادیم !!؟؟
و رئیسی هم آن را کشت
عبدالله گنجی و سایر تندروهایی که مجلس و دولت و

شوراهای شهر و سایر نهادهای حکومتی و سیاسی را در اختیار دارند

بهتر است که بجای تنش افرینی جدید با فرانسه ، به رییسی

کمک کنند که حداقل او بتواند تا آخر سال کشور را اداره کند

و اکثریت قاطع مردم خوب میدانند که هر چه می کشند از

عملکرد تندروهای جبهه پایداری ها و کاسبان تحریم و آغازاده

های ساکن کانادا و آمریکا و اروپا است که به این فلاکت

افتاده ایم
روحانی اگر دولت را شبیه مجروح رو به فوت به رئیسی تحویل داده باشه، رئیسی هم خیال خودش و جامعه را راحت کرد و تیر خلاص زد به این مجروح!!!
آقای شریتمداری
اعتدالیون و اصلاحطلبان همین حالا هم حاضرند دولت را تحویل بگیرند و زنده کنند.
کیهان طرز تفکر تو و جلیلی و باقری کنی ...کشور رو مجروح کردند
حداقل حداقل.. نظر ۵۲ در صد کل کشور با شریعت مداری نیست
دولت را شبیه مجروح رو به فوت به رئیسی تحویل داد
چرا این مسئله را موقع تحویل گرفتن بمردم نگفت
اگر اول گفته بود الان که روز بروز وضع معیشتی مردم بدتر میشود اقلا پای دولت سیزده حساب نمی کردند
خانم خزعلی میگن واتساپ دیگه فیلتر شکن نمی‌خواد.
یکی به اقای شریعتمداری یاد اوری کند که دولت فعلی با دانستن اینکه مشکلاتی را از دولت قبل به ارث میبرد مدام وعده بهبود اوضاع را میداد و کیهان هم تایید میکرد که جنانچه اقای رئیسی بر سر کار بیاید چنین و چنان میشود و گره کار باز میشود ، پس هیچ بهانه ای پذیرفته نیست . اقای شریعتمداری مغلطه نکنید ، مردم که اگر تابناک نبود اصلا نمیدانستند کیهان جه گفته که حرص بخورند.
لاریجانی مگه یکسال پیش فاقد صلاحیت نشد؟
جناب فارس کار روحانی نبود کار جلیلی و باقری کنی و .....بود
خانم خزعلی همه سایتها فیلترن
آقای شریعتمداری عزیز و دردونه! بگو روحانی دولت را کشت، جنازه اش را لت و پار به ما تحویل داد و آقای رئیسی آن را زنده کرد.
جناب رئیس جمهور، یک ضرب المثل انگلیسی است که می گوید"جمله تلاش میکنم دروغ است، باید انجام بدهی". لطف طبق این ضریالمثل شما هم عمل کن.
بله برادر حسین شما راست می گویید
آقای شریعتمداری همین حالا هم اگر روحانی را در یک مجلس ختم یا هرجای دیگر ببینی به فاصله ده متری برای دست بوسی اش شیرجه می روی پس از این بازی عوام فریبانه دست بردار .
انتقاد الياس نادران از شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران قوا !!
--------------
عرض مي كنم كه انتقادات و صحبت هاي جناب نادران ، خيلي نادر است !!
اگر دولت روحانی دولت رو به موت را به رئیسی تحویل داد، که داد چرا محاکمه اش نمیکنید!؟ فقط حرف میزنید و این داستان تکراری را تکران میکنید دولت قبلی….. یکبار هم که شده دولت قبلی را به واسطه عملکردش محاکمه کنید تا درس عبرتی برای دولت فعلی و آتی گردد
با چه رویی مردم را مجددا به سرمایه گذاری در بورس دعوت می کنید؟ آن غارتی که از اموال مردم در بورس کردند کافی نبود؟
خرابه ای که آنها تحویل دادن بی‌سابقه بود در بین دولت ها و باید خیلی زمان صرف کرد تا مقداری آوار برداری شود
حذف چهار صفر از پول ملي چه قدر جدي است !!
توزيع اسكناس هاي هزارتوماني جديد !
---------------
حذف چهار صفر چه قدر جدي است ؟ اين كه برادر ساليان سال است كه مردم صفرها را حذف كرده اند ؟
--- اكبر أقا پفك ها چنه ؟
... قابل نداره برادر ١٢ تومن !

-- آقا مصطفي اين شلوار و آن پيراهن چنه ؟
-- شلوار ٧٠٠ تومن ، پيرهن ٣٠٠ تومن ! حراج ! ...مفت و مجاني !! آتش زدم به مالم !

-- مبارك باشه آقا رضا ! بالاخره پرايد دار شدي ؟ ... خدا را شكر كه به أرزويت رسيدي ! حالا به سلامتي چند خريدي ؟
-- قابل شما نداره ٢٠٠ تومان !!

-- آقا مصطفي ! شما هم بالاخره خانه دار شدي ! خدا را صد هزار مرتبه شكر ! ... به نظرم بالاي يك تومن شد ، نه ؟
-- نه برادر ! مگه ميشه خونه خريد ؟ همين خونه كه به نظر كلنگي مياد ١/٥ . باور ميكني ؟ ( ١/٥ ميليارد تومن ) !!
-- ميگم عباس آقا اگر كسي بخواد خودرو « پورشه » بخره ، به نظر شما چه قدر آب ميخوره ! قيمتش را عرض مي كنم !
-- پورشه ؟ ... پووووورشه ؟ ... خدا در اين شب جمعه همه امواتت را بيامرزه ! ... ما را چه كار به
ماشين پورشه ؟ ... شوخي ميكني حسين آقا ! ... مرحوم پدرت هم آدم شوخ و بذله گويي بود ! ... حالا براي اين كه سؤال شما را جواب داده باشم شايد حدود ١٠ ، يا ١٢ تومني باشه ! حالا شايد هم كمتر ، شايد هم بيشتر !! ... اصلاً ما را چه به پورشه ! ... خودروي از ما بهترون » !!
پس اين كه در تيتر آمده « حذف چهار صفر از پول ملي چه قدر جدي است ؟ بايد گفت كه اين تيتر بيشتر
يك شوخي است !!

اما خب ! انگار در اين وسط هزار توماني هنوز وضعيتش فرق ميكنه ، چون اين اسكناس هزاري است كه هنوز مردم برايش واژه « هزار » به كار مي برند و مي گويند « هزار تومن » !! و كمتر كسي مي گويد : ىك تومن ! ... به نظرم كسي هم « يك تومن » نمي گويد !! ... به عبارت ديگر وقتي مردم مي گويند
كه « هزار تومن » منظور همان هزار تومن است !! نه كمتر و نه بيشتر !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
شانتاژ نکن عزیز
کشورهای توسعه یافته و حتی پیشرفته هم در مقطعی حذف صفر انجام دادند
البته بعد کنترل نسبی تورم
ارزو داشتم که حتی برای یکدفعه هم شده
این جناب شریعت مداری میتونست تا عیب خودش و جناح خودش رو هم به زبون بیاره
ظاهرا ، نعوذ و بالله ،، خودش و اطرافیانش رو ، احتمالا،، باز هم نعوذ و بالله ،،، جزو معصومین میدونه
بابا
وضع مالی عمومی مردم و موقعیت اقتصادی کل مملکت فشل تر از اونه که بشه :
فقط به یک دولت و دو دولت مربوطش کرد
کاهش ارزش پول ملی که ام الفساده و بعضا معلول هم نیست و خودش به تنهائی ، عمدتا ، دلیل هم هست و نهایتا ، ارزش دلار امریکا رو ، بصورت دستوری ، حتی تا متجاوز بر ۷ برابر نرخ تعادلیش هم گرون کرده
یک روزه اتفاق نیفتاده
از اولی که ایشون در روزنامه کیهان مشغوله
ما هم این مشغولیات کاهش ارزش پول رو ، عمدتا برای تامین کسر بودجه داشتیم تا حالا
و این جناب
حتی برای یک دفعه هم که برای دلخوشی غیر خودیها هم که شده باشه
به جناح خودش حمله نکرده
خنده دار نیست؟؟
بابا
مگه مجبوری که همیشه حرف بزنی
اونم فقط ، با یکجانبه گرائی
بخدا ، شغلت رو از دست نمیدی ،،، نترس
حالت های مختلف برای شریعتمداری انگار قفله
یه حالت سوم فرض کنید که مجروح افتاده رو زمین و کسی کاریش نداره تا همینجور خون ازش بره
حالت چهارم فرض کنید مجروح افتاده رو زمین و بجای اینکه مجروح رو بدن دست پزشک متخصص ،سپردنش دست یک سری افراد که چیزی از جراحی بلد نیستند
حالت پنج اینکه کسی که اون شخص رو که اقتصاد هست مجروح کرده خود دولته چون می خواد سود کنه
و کلی حالت دیگه
هر زمان موضوعات اجتماعی ،اقتصادی،فرهنگی،روانی،انسانی،اعتقادی رو به حالت الف و ب تقسیم کردن هشیار باشید که مغلطه ای در کار هست و این این وضوعات خیلی بیشتر از دو حالته
شارلي هبدو چه ربطى به دولت فرانسه داره
اونجا روزنامه ها ازادند و مسؤل كاره خودشانند
روش خیلی از سیاست مداران ما بجای حل مشکل، دنبال حذف صورت مسئله و حذف هستن
حذف مخالف
اخراج سفیر
قطع رابطه با دنیا
قطع اینترنت
…..
روحانی دولت را مثل مجروح رو به فوت به رئیسی تحویل داد و رئیسی هم دولت را کشت.
آقای شریعتمداری آقای رئیسی که می دونست دولت را در چه شرایطی از آقای روحانی داره تحویل می گیره اگه نمی تونه به وعده های انتخاباتی اش عمل کنه لطفا استعفا بدهد یک نفر دیگه اوضاع را در دست بگیره. نمیشه که هر دولتی که سرکار میاد فقط دولت قبلی را محکوم کنه!
زمان مناسبی برای خالی کردن جیب مردم در بورس است...
درست بنویسیم
صف نان درسیستان وبلوچستان بعداز اعتراضات اخیر رخ داده ای به معنای این است که مردم در حال تحمل مجازات هستند!!
آقای شریعتمداری از امکانات در اختیار خود استفاده کرده است تا یک سری توجیهات برای وضع فعلی مملکت بتراشد. گمان نمی‌کنم این توجیهات مورد قبول عموم جامعه باشد.
ریس جمهور ریسی پسر خانم خزعلی که کانادا در زندگی می کنند صاحب یک منزل دو میلیون دلاری هستند پس چرا عزل نمی شوند دورغ به مردم تا کی
اصلا نباید این فرنگی هارو راه میدادیم اینها با اسرائیلی فرقی ندارن هزاران بار زرزرکردنهاشونو هم دیدیم هم شنیدیم
جالبه رییس جمهور ما از طرف عربستان هم اعلام آمادگی کرد خودش هم از طرف عربستان امضاء کنه خودش هم یک سفیر برای سفارت اشغال شده معرفی کنه دیگه کار تمومه
پیشرفت با این سرعت دیگه چی می خواهید
فعلا خبر اصلی مرگ برجام هست باید خود رو برای دلار ۱۰۰ هزار تومانی آماده کنیم اینقدر شطرنج سیاست رو در این دو سال بد بازی کردیم که هیچ امیدی به برگشتن به برجام و رابطه با غرب نیست
خود ایران خودرو وسایپا دلال شده اند ودر بازار بورس خودرو را تقریبا به قیمت بازار می فروشند وعامل اصلی گرانی خودرو هستند عجب مملکتی داریم
خیلی از مردم دیگه از نظر اقتصادی ناامید شدند کی میتونه با حقوق زیر ۱۰ میلیون صاحب خونه چند میلیاردی بشه خودرو هم همین خیلی ها هم بحث های فرهنگی براشون اهمیتی نداره با حجاب بودن یا نبودن چند تا دختر بچه چه اهمیتی داره قشری در جامعه ایران بوده که هیچ وقت به اون معنی با حجاب نبود الان هم همونا بی حجاب شدن دیگه اینا اهمیتی نداره ولی امکان داره از نظر سیاسی معترض باشد مطمئن باشید دیگه هیچ کارگری و بازنشسته ای برای چندر قاز افزایش حقوق اعتراض نمیکند
مسولان چطوری روشون میشه از توییتر که برای مردم فیلتر شده استفاده کنند؟
تنهاآورده رابطه بافرانسه اینه که دلار نمیشه ۸۰هزارتومن.با عربستان قطع رابطه کردیم دلار ۲برابرشد این که دیگه فرانسه ست..
بله اقای ریسی مجروح را گرفته و با این که هیچ سر رشته ای از جراحی ندارد مجروح را قطعه قطعه کرده
واقعا این آقای شریعتمداری فردای قیامت چه جواب خداوند خواهد داد ، حالا بندگان خدا به جهنم۔
جناب شریعتمداری آفرین داستان قشنگی بود
پوزش میخواهم مگر فرانسه یا سفارش چه کرده که باید اجراج شود ؟
باعث تاسفه که دولت فرصتهای برجام را از دست داد و حالا باید امتیاز بده تا اونها بیان مذاکره. کاش مسئولین این شرایط بازخواست شوند.
ده هزار تومانی دارم با امضای همتی رئیس بانک مرکزی وقت که صفر هایش کم رنگ و در قسمت پایین هاشور خورده
خانم خزعلی فیلتر شکن چند؟؟
اقای شریعتمداری بجای اینکه زیاد فکر کند زیاد حرف می زند همه دولت ها همین بهانه را بعد از اینکه نتوانستند به وعده هایشان در دولت عمل کنند همین بهانه را مطرح میکنند .ملت ابا این بهانه ها اشنایی کامل دارند (مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: آقای روحانی دولت را شبیه همان مجروح رو به فوت به دولت آقای رئیسی تحویل داده
وجود شریعتمداری یکی از مهم ترین عوامل دلسردی مردمb است.
توانایی نجات مجروح را نداشتی چرا قبول کردی؟ کنار می کشیدی فرد متخصص کار را انجام می داد‌ حس ریاست و قدرت طلبی چشم شما را بسته است.
«شریعتمداری: روحانی، دولت را شبیه مجروح رو به فوت به رئیسی تحویل داد»
آقای شریعتمداری به علت مادام المسؤول بودن یادشان رفته که دولت با انتخاب هر رئیس جمهوری کاملاً عوض می شود و دیگر بیان دولت رو به موت، مجروح، ضعیف شده، .... بی معنی است. امیدوارم دست مسیحایی رئیس دولت فعلی که ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم داده اند تا موفق شود با دمیدن خود اقتصاد رو به موت را جانی تازه ببخشد.
صف نانوایی بعلت قطع سهمیه آرد نان نانوای ریس صنف خودش پاقوامش هرکدام چندین واحد نانوای دارند وسنیه بیشتری دارند بعضی افراد برای خوراک دامشون می‌خرند
خانم خزعلی بس کن دیگه پسرت فیلترشکن تولید میکنه تو کانادا اونوقت شما..! واقعا که
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی