بازدید 2978

بزرگراه شهید آوینی سه روز مسدود است

کد خبر: ۱۱۵۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ 04 January 2023

بزرگراه شهید آوینی در محدوده تقاطع بلوار سلمان فارسی، از تاریخ هفدهم تا نوزدهم دی ماه سال جاری به دلیل انجام عملیات عمرانی مسدود خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، با توجه به در پیش بودن عملیات نصب عرشه پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی، این بزرگراه طی روزهای هفدهم تا نوزدهم دی ماه امسال در محدوده تقاطع با بلوار سلمان فارسی به طور کامل مسدود بوده و از ورود خودروهای سنگین به این مسیر بزرگراهی نیز ممانعت خواهد شد.

علیرغم انجام اصلاحات هندسی و گشایش ۲ مسیر دوربرگردان به منظور هدایت ترددهای محلی، از شهروندان درخواست می شود ضمن خودداری از انجام ترددهای غیرضروری در این محدوده، با توجه به بنرهای راهنما که در بیش از ۴۰ نقطه از معابر شریانی ورودی و خروجی نصب شده است، به انتخاب مسیر بپردازند.

در اطلاعیه روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، خیابان های شهید رجایی، فدائیان اسلام، بزرگراه امام رضا(ع)، بزرگراه شهید کریمی و جاده تهران- ورامین به عنوان مسیرهای جایگزین ترافیکی اعلام و تصریح شده طی روزهای هفدهم تا نوزدهم دی ماه، تیم های عملیاتی سواره و پیاده به منظور هدایت بهتر جریان ترافیک مستقر خواهند بود.

گفتنی است عملیات احداث پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی با هدف ارتقای ایمنی تردد و روانسازی جریان ترافیک در این معبر بزرگراهی از اواخر سال گذشته در دستور کار قرار گرفت. این پل دوربرگردان به صورت یک پل ۴ دهانه با عرشه فلزی و دال بتنی احداث شده و طول آن با احتساب شیبراهه های ورودی و خروجی به ۴۵۰ متر می رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار