بازدید 10695
۷
بسته ویدیویی «تابناک»

روایت سردار سلیمانی از راز فرماندهی / سردار سلیمانی: ترس از جان خودمان نداریم / روایت سلیمان زمان از جنگ ۳۳ روزه / واکنش سردار سلیمانی به آتش زدن پرچم / ترور سردار سلیمانی از دید دوربین‌های مداربسته

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۱۵۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸ 02 January 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


روایت سردار سلیمانی از راز فرماندهی

سردار حاج قاسم سلیمانی در روایتی متفاوت از راز فرماندهی هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس می‌گوید. این روایت را به همراه تصاویری از بازدید میدانی سپهبد سلیمانی از مناطق عملیاتی سوریه می‌بینید.


سردار سلیمانی: ترس از جان خودمان نداریم

سردار قاسم سلیمانی در ویدیویی که اکنون پس از شهادتش منتشر شده، با یادآوری روایتی از دفاع مقدس، تاکید می‌کند: «ترس از جان خودمان نداریم؛ لذا کسی‌ که ما را بترسانه از کُشتن، مثل کسی است که به ما مدال میده»؛ این روایت را از سردار دلاور می‌بینید.

 


روایت قاسم سلیمانی از جنگ ۳۳ روزه

سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در نخستین گفت و گویش با سایت رهبر انقلاب، جزئیات جنگ سی و سه روزه و نقش عماد مغنیه را مطرح کرد. عماد فایز مغنیه معروف به «حاج رضوان» از فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان بود که نقش کلیدی در جنگ اسرائیل و لبنان در سال ۲۰۰۶ داشت. مغنیه در ۱۲ فوریه ۲۰۰۸ در انفجاری که توسط موساد اسرائیل یا به صورت مشترک با آمریکا اجرا شده، در دمشق ترور شد. این گفت‌وگو را در تابناک می‌بینید.


واکنش سردار سلیمانی به آتش زدن پرچم

سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار ویدیویی، نسبت به ناآرامی‌های اخیر واکنش نشان داد. سردار سیلمانی با اشاره به آتش زدن پرچم ایران در این آشوب‌ها گفت: «ای کاش به جای پرچم، من را ده بار آتش می‌زدند؛ چرا که ما برای نشاندن پرچم بر هر قله‌ای ده‌ها شهید داده‌ایم.» هم اکنون این سخنان را در تابناک می‌بینید.

 

ترور سردار سلیمانی از دید دوربین‌های مداربسته

سرلشکر قاسم سلیمانی در ساعت یک بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ حمله هوایی آمریکا به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به همراه نُه تن دیگر از جمله ابومهدی المهندس از فرماندهان گروه حشد شعبی به شهادت رسید. رسانه‌های عراقی تصاویر دوربین‌های مداربسته از فرود هواپیمای حامل سردار سلیمانی در عراق تا لحظه برخورد موشک به خودرو فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را منتشر کرده‌اند. این تصاویر را در تابناک می‌بینید.

 


پایگاه عین الاسد پس از اصابت موشک‌های ایران

آوا دیمن، خبرنگار بین‌المللی سی‌ان‌ان، نخستین خبرنگاری است که توانست بعد از حمله موشکی سپاه پاسداران، وارد این پایگاه هوایی آمریکا شود و از درون این پایگاه گزارش تصویری ارسال کند. او با تکرار ادعای آمریکایی‌ها که اظهار می‌کردند شماری از سربازان کشته یا زخمی نشده، علت این اتفاق را آگاهی‌های آمریکایی‌ها می‌خواند و ادعا می‌کند سربازان آمریکایی ساعت ۲۳ و حدود دو ساعت و نیم قبل از حمله به پناهگاه رفته بودند. مخروبه‌های باقی‌مانده و حفره‌های ایجاد شده توسط موشک‌های قدرتمند ایرانی را در این ویدیو ببینید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷
روح شهیدسردارسرافراز حاج قاسم سلیمانی عزیز وهمراهان شهیدش شادبادمرگ برامریکای تروریست وحشی وجنایتکارحقیروپست .
از آنطرف جهان وارد یک کشور مسلمان شده اند و با بی شرمی قوانین آن کشور را نقض کرده و فردی را که مصونیت دیپلماتیک دارد را کشته اند آنوقت مدافع حقوق بشر هم شده اند
مجامع جهانی آیا برای جهان تشکیل شده اند یا آمریکا؟
اروپا چه پاسخی برای این بی شرمی آمریکا دارد
چرا جهان ذلیل و خوار آمریکا شده است اگر چنین اتفاقی برای هر یک از کشورهای اروپایی می افتاد چه اتفاقی می افتاد
اگر در این زمینه همکاری نکنید یقین بدانید که همین جنایت زمانی در کشورهای شما هم اتفاق می افتد و دستتان بسته خواهد بود چون جنایتکار جنایتکار است و هر جا بتواند جنایت می کند
نه برق موشکی ... نه زاویه پخش آتشی ... انفجار ماشین سردار سلیمانی به نظر حمله موشکی نمیاد و به نظر بمب گذاری خودرو محتمل تره...
درود بر این مرد بزرگ .... انسانی بزرگ که هیچ کدام از نابخردان و دشمنان ایران کوچکترین خدشه ای نمیتونن به این نماد بزرگ ایران بزنند. مردی که برای مردم جنگید و برای مردم شهید شد. مرگ بر دشمنان این کشور، چه مسئول چه مردم و چه دشمن خارجی
روحش شاد شااااد با امام حسین همنشین باشه روحش شاااد
پیشنهاد میکنم روایت قاسم سلیمانی از جنگ 33 روزه رو ببینید بسیار جالب است هرچند من اختلاف دیدگاه با سیستم و از جمله ایشون داشتم و الان هم دارم ولی جدا روایت جالبی رو با دقت و آرامش کامل و فنی و تخصصی بیان میکنه و افسوووووس میخورم چرا باید این فضا رو در جامعه ایجاد کنه که بین مردم اختلاف و دلخوری باشه و مردم را درمقابل هم قرار دهند چون سلیمانی و امثال ایشون هم جزئی از این کشور ایران و مردم هستند و نباید شرایطی ایجاد گردد و حساسیت مردم را تحریک کنند که برخی از مردم بخاطر هزاران مسائل نابسامان جامعه و دلخور بودن نسبت به ایشون و انسانهای خالص مثل ایشون توهین و یا ..... ایجاد گردد من کلا مخالف این نوع مدیریت کردن جامعه هستم که چرا جامعه ما باید بجای هماهنگ بودن و متحد بودن همه اقشار باید اختلاف باشد که باعث ضربه خورن به همه ارکان کشور ایران گردد. باید هدف همه ما فقط ایران و وطنمان باشد نه ایدئولوژی. جدا سر تعظیم فرود میارم در مقابل شهدای جنگ و انسانهای خالص و پاک در همه شهدای وطن از هر طیف و گروهها چه موافق و چه مخالف که هدف نهایی شون وطن ایران هست.
درود بر سردار سلیمانی قهرمان ازاده مردم ایران که پوزه امریکا و اسراییل را در منطقه به خاک مالید .هنوز سخنان وحشیانه کاندولیزا رایس در ارشیوهای خبری وجود دارد که میگفت خاورمیانه در حال وضع حمل بزرگ هست ولی این امریکاییها بودند که با 7000 مبلیارد دلار سر زا از حال رفتند . امریکاییها در سوریه و انگلیسیها در بصره مشغول دزدی از اموال مسلمین هستند که انشاا... بزودی مجازات خواهند شد .
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی