خریداران پژو ۲۰۷ از بورس‌کالا چقدر سود کردند؟

بورس‌کالا امروز ۱۰ دی ماه میزبان ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید متعلق به ایران خودرو و همچنین ۵۰۰ دستگاه هایما S۸ مشکی آبنوس بود؛ تاریخ تحویل این خودروها ۲۵ فروردین سال آینده است.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸ 01 January 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بورس‌کالا امروز ۱۰ دی ماه میزبان ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید متعلق به ایران خودرو و همچنین ۵۰۰ دستگاه هایما S ۸ مشکی آبنوس بود؛ تاریخ تحویل این خودرو‌ها ۲۵ فروردین سال آینده است.

لازم به ذکر است که خریدان خودرو پژو ۲۰۷ ملزم به واریز ۱۳ درصد مالیات و عوارض قانونی و همچنین مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۶۵ تومان هستند.

خریداران هایما نیز باید هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰تومان به علاوه ۱۲ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی پرداخت کنند. این خودرو برای نخستین بار روی تابلو معاملات آمده و در این بازار کشف قیمت شده است.  

درمجموع در تالار امروز خودرو در ۲ نوبت عرضه، ۴۰۰۰ دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ دستی سفید و ۵۰۰ دستگاه هایما S ۸ مشکی آبنوس فروخته شد.

قیمت پایه پژو ۲۰۷ دستی و هایما S۸ معادل ۱۸۵.۵ و ۹۳۴ میلیون تومان و درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۱۰۰ و ۵۰ درصد تعیین شده است. هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفاً برای یک دستگاه خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند. همچنین اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید معامله شد

بر اساس این گزارش با عرضه ۴ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید به قیمت پایه ۱۸۵.۵ میلیون تومان و ثبت تقاضای ۸۱۱۶ دستگاهی، محصول با میانگین قیمتی ۴۰۰.۴ میلیون تومان و رقابت ۱۱۵.۸ درصدی معامله شد. فروش امروز پژو ۲۰۷ نسبت به معامله هفته قبل یعنی ۴ دی بالغ بر ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

پژو ۲۰۷ دستی سفید

عرضه: ۴۰۰۰

تقاضا: ۸۱۱۶

قیمت پایه: ۱،۸۵۵،۰۰۰،۰۰۰

قیمت کشف شده: ۴،۰۰۴،۹۳۷،۵۰۰

رقابت (درصد): ۱۱۵.۹

۵۰۰ دستگاه هایما S ۸ مشکی آبنوس فروخته شد

قیمت پایه هایما S۸ معادل ۹۳۴ میلیون تومان و درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۵۰ درصد تعیین شده است. هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفاً برای یک دستگاه خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند. همچنین اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

بر اساس این گزارش با عرضه ۵۰۰ دستگاه هایما S۸ مشکی آبنوس به قیمت پایه ۹۳۴ میلیون تومان و ثبت تقاضای ۲۰۳۱ دستگاهی، محصول با میانگین قیمتی ۱.۳۸۲ میلیارد تومان و رقابت ۴۸ درصدی برای نخستین بار در این بورس معامله شد.

هایما S ۸ مشکی آبنوس

عرضه: ۵۰۰

تقاضا: ۲۰۳۱

قیمت پایه: ۹،۳۴۰،۰۰۰،۰۰۰

قیمت کشف شده: ۱۳،۸۲۵،۴۸۰،۰۰۰

رقابت (درصد): ۴۸.۰۲

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی