بازدید 9527

ورود سامانه بارشی به تهران از چهارشنبه

آسمان تهران فردا (۱۱ دی‌ماه) صاف تاکمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱۲ دی‌ماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ 31 December 2022

به گزارش تابناک به نقل از  ایسنا، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تاکمی ابری، ماندگاری هوای سرد و وارونگی دما و از اواخر وقت چهارشنبه ورود سامانه بارشی پیش‌بینی می‌شود.

 بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی ضمن تایید هشدار آلودگی سطح نارنجی شماره ۸، وضعیت جوی استان تهران طی چند روز آینده صاف تا کمی ابری همراه با پایداری و سکون نسبی جو، ماندگاری هوای سرد و وارونگی دما در مناطق پرتردد شهری و صنعتی استان غبار آلود همراه با انباشت آلاینده‌ها و به دنبال آن تداوم کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت چهارشنبه (۱۴ دی) با ورود سامانه بارشی به استان به تدریج همراه با افزایش ابرناکی وزش باد و بارش‌های برف و باران به‌ویژه در ارتفاعات خواهد بود تا روز چهار شنبه تغییرات دمایی خاصی وجود ندارد از روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه با فعالیت سامانه بارشی بر روی، استان کاهش تدریجی دما دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۱ دی‌ماه) صاف تاکمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۱۲ دی‌ماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۲- درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار