بازدید 10005
۷
خودم خواستم که درباره اتفاقات ایران حرف نزنم

لوکادیا: از کسی عذرخواهی نمی‌کنم

اگر دنبال جلب توجه و تأیید بودم، با همه رسانه‌ها درباره اتفاقاتی که در ایران رخ داد صحبت می‌کردم. خودم انتخاب کردم که این کار را نکنم. آنهایی که به من نزدیک هستند،‌ می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹ 30 December 2022

یورگن لوکادیا مهاجم فصل جاری تیم پرسپولیس که چندی پیش به صورت یکطرفه قراردادش را با سرخ‌ها فسخ کرد، در واکنش به حواشی مربوط به تصمیمی که درست قبل از دربی تهران اتخاذ کرد، پیامی منتشر کرد.

لوکادیا: از کسی عذرخواهی نمی‌کنم

در این پیام آمده است:

«در حالی که داریم سال را به پایان می‌رسانیم و آماده استقبال از سال جدید می‌شویم، می‌خواستم از این فرصت استفاده کنم و درباره اتفاقاتی که در 12 ماه اخیر رخ داد توضیحاتی ارائه کنم. سالی که گذشت برای من پر از چالش و تردید بود و در عین حال سالی برای رشد، یادگیری و مقاومت.

من بابت درس‌هایی که آموختم قدردان هستم، همینطور بابت لحظات همراه با شادی و خنده و فرصت‌هایی که به دست آوردیم. الان هم نیامده‌ام که محبوبیت کسب و کسی را راضی کنم. اگر دنبال جلب توجه و تأیید بودم، با همه رسانه‌ها درباره اتفاقاتی که در ایران رخ داد صحبت می‌کردم. خودم انتخاب کردم که این کار را نکنم. آنهایی که به من نزدیک هستند،‌ می‌دانند چه اتفاقاتی رخ داد. اینجا هم نیامده‌ام که از کسی عذرخواهی کنم. امیدوارم سال 2023 به کام‌تان باشد».

لوکادیا: از کسی عذرخواهی نمی‌کنم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷
گم شو
برو بابا
حالا اگر تو سپاهان بود تابناک کلی متلک و حرف و حدیث را مطرح میکرد
ی اشغال اومد پول مردم رو باز گرفت ودر رفت .
تابلو هست که کاری کردن قبل از دربی بره
با بودن این مهاجم، قهرمانی پرسپولیس تضمین شده بود ولی شاید کسانی هستن که با این کارا بخوان جلو قهرمانی پرسپولیس رو بگیرن.
ولی نمیتونن
البته بعد از فسخ قرارداد این بازیکن با پرسپولیس و وقتی آب از آسیاب افتاد، هستن تیم هایی که بیارنش به ایران. هم تیم تهرانی هم تیم نصف جهانی
نتیجه قرارداد میلیاردی . و خوراندن بیت المال به این گونه افراد بیش از این جواب ندارد.
جو گیر شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار