بازدید 7182
۵

فوت یک نفر در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی

رئیس کل دادگستری استان قزوین از فوت یک نفر در درگیری با ماموران پاسگاه انتظامی ارداق استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳ 29 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما علی شعبانی در تشریح خبر فوت سرنشین یک خودرو در درگیری مسلحانه با ماموران پاسگاه انتظامی ارداق استان قزوین، تصریح کرد: در ساعت ۲۳ روز پنجم دیماه ماموران پاسگاه انتظامی ارداق در حین گشت زنی در منطقه به یک دستگاه خودرو وانت با ۲ سرنشین مشکوک می‌شوند و خودرو مذکور با رویت عوامل انتظامی به سمت خیابان‌های فرعی منطقه متواری می‌شود.

وی افزود: در این تعقیب و گریز خودروی وانت پس از مدتی متوقف می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: ماموران از خودرو خود پیاده شده و به سمت خودرو وانت حرکت می‌کنند که راننده وانت دنده عقب گرفته و خودرو ماموران را تخریب می‌کند. یکی از سرنشین‌های وانت نیز با یک قبضه سلاح شکاری به سمت ماموران هدف‌گیری می‌کند، که در نتیجه عوامل انتظامی با مشاهده اسلحه، با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، به سمت لاستیک خودرو شلیک می‌کنند که خودرو وانت مجددا متواری می‌شود و خودرو ماموران به دلیل تخریب امکان تعقیب مجدد را نداشته است.

شعبانی گفت: متاسفانه در نتیجه شلیک به سمت خودرو یکی از سرنشینان خودرو مجروح شده و به علت شدت خونریزی فوت کرده است.

وی افزود: در نهایت متهمان شناسایی و دستگیر می‌شوند و راننده خودرو به استفاده از مشروبات الکلی و یک قبضه سلاح غیرمجاز متعلق به پدر متوفی اقرار می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین، همچنین با اشاره به اینکه راننده خودرو وانت دارای سوابق متعدد کیفری از جمله ضرب و جرح عمدی، مشارکت در نزاع دسته جمعی، تخریب، توهین، فحاشی، رانندگی بدون پروانه، نگهداری مشروبات الکلی، توهین به ماموران و تمرد نسبت به ماموران حین انجام وظیفه است، اضافه کرد: این فرد دارای ۲ فقره محکومیت قطعی کیفری در دادگاه عمومی بخش ارداق است.

وی تاکید کرد: در خصوص این حادثه در دادسرای استان پرونده قضایی تشکیل و دستورات لازم صادر شده و این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۵
فکر نکنم واقعیت داشته باشه اصلا روایت خودش میگه تقطیع شده هستش
او بندرجاسک یکی براثر تیراندازی مامور کشته شده درقزوین یکی براثر تیراندازی کشته شده مگه ماموران اموزش تیراندازی نمیبینند که بجای هدف قراردادن تایر خودرو به سرنشین اصابت میکند
خبر فوت سرنشین یک خودرو در درگیری مسلحانه با ماموران

حتی بلد نیستید خبر بنویسید
جناب حرفه ای معمولا برای این جور مواقع میگن کشته شد
فوت شدن برای مرگ طبیعیه
به درک واصل شد. از ماموران انتظامی و امنیتی میخواهیم با اراذل و اوباش محکمتر برخورد کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی