بازدید 32094
سه هزار و دویست‌ و هجدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

رئیس جمهور: اطمینان دارم با مشارکت مردم، نرخ تورم و ارز حتما متفاوت خواهد شد / مرعشی: برخی ائمه جمعه، عذرخواهی کنند / احمد خاتمی: اغتشاش‌ها نفس‌های آخر خود را می‌کشد / هواپیمایی ماهان: فرود هواپیمای خانواده علی دایی به ما ربطی ندارد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: گرانی خودرو و هجوم دوباره مردم برای گرفتن کد بورسی / فارس: خبری از مرغ ۱۰۰ هزار تومانی منتقدان دولت نشد / فعال اصولگرا مطرح کرد: پی‌ریزی انتخاباتی اصلاح‌طلبان با ابزار هجمه / آغاز فعالیت اجرایی ستاد انتخابات کشور برای اسفند ۱۴۰۲/ پیشنهاد دستیار قالیباف درخصوص ستاد امر به معروف ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷ 27 December 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

جبلی: صداوسیما با فتنه‌های دشمنانی روبه‌روست که اجازه بیان حقیقت را نمی‌دهند
رئیس سازمان صداوسیما گفت: صداوسیما رسالت خطیری در توسعه فرهنگی و بازنمایی تحولات اجتماعی ایران برعهده دارد و ارتباط با بعد حاکمیت برگرفته از بدنه جامعه، ما را در رسیدن به اهدافمان کمک می‌کند. پیمان جبلی رئیس رسانه ملی و معاونین سازمان در نشستی صمیمانه با حضور حمیدرضا حاجی‌ بابایی رئیس، محمد خدابخشی نایب رئیس اول، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس دوم و دیگر اعضای کمیسیون، ضمن تشریح برنامه‌های پیش روی سازمان صداوسیما همکاری کمیسیون برنامه و بودجه با سیاست‌ها و راهبردهای رسانه ملی در دوران تحول را مغتنم دانستند و بر لزوم تداوم آن تأکید کردند. وی دلیل این فشارها را که تازه‌ترین آن سه بار تحریم رسانه ملی در فاصله دو ماه است، مؤثر و مفید بودن عملیات رسانه‌ای رسانه ملی دانست و گفت: تحریم‌های رسانه‌ای واکنش منفعلانه‌ای مقابل تلاش موفق رسانه ملی برای بر هم زدن تسلط رسانه‌ای غربی‌ها بر افکار عمومی مردم ایران است. رئیس رسانه ملی با اشاره بر لزوم هشیاری در فتنه‌‌های اخیر نیز گفت: رسانه‌ملی با فتنه‌های دشمنانی روبه‌روست که اجازه بیان حقیقت را نمی‌دهند و ورود صداوسیما با بنیه قوی است که فتنه‌ها را خنثی می‌کند.

توصیه‌های مرعشی: برخی ائمه‌جمعه، عذرخواهی کنند
حسین مرعشی، نایب رییس جبهه اصلاحات از بیانیه منتشره منتسب به مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار شگفتی و تأسف کرد و اظهار داشت، اگر اقتضای زمان و مکان در اجتهاد لحاظ نشود، نتیجه آن چیزی جز وهن اسلام، ارتجاع و طالبانیسم نخواهد بود. مرعشی در پایان سخنان خود با انتقاد از روش برخی خطبای جمعه بی‌دین نامیدن برخی شخصیت‌های مورد احترام کشور و جامعه را نکوهش کرد و از آنان خواست ضمن عذرخواهی، در محتوای گفته‌های این شخصیت‌ها تأمل کنند تا بلکه راهی به سوی مردم و آینده بهتر بیابند.

رعایت حجاب برای دست‌فروشان مترو ضروری است
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه در بحث بی حجابی در مترو پیش از هر چیز به کار فرهنگی نیاز داریم، گفت: رعایت حجاب برای تمامی پرسنل مترو و کسانی که در ایستگاه‌های داخلی مترو در حال هر نوع فعالیت اعم از دستفروشی هستند، لازم و ضروری است.

احمد خاتمی: اغتشاش‌ها نفس‌های آخر خود را می‌کشد
آیت الله خاتمی با بیان اینکه این جنگ رسانه‌ای و فرهنگی از اتاق فکری متشکل از آمریکا، انگلیس، سلطنت طلبان و منافقین از بیرون کشور در حال هدایت است، افزود: هرچند این اغتشاش‌ها با هشیاری و بصیرت مردم ایران اسلامی نفس‌های آخر خود را می‌کشد و معاندان این شکست را برنمی‌تابند و در مقابل با تهدید و آزار اندک افراد و کسبه را در مسیر فراخوان قرار می‌دهند و یا اینکه تصاویر و فیلم‌هایی از روزهای اول اغتشاش‌ها را منتشر می‌کنند.

هواپیمایی ماهان: فرود هواپیمای خانواده علی دایی به ما ربطی ندارد
امیرحسین ذوالانواری مدیر روابط عمومی ماهان به خبر نشست اضطراری هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی در فرودگاه کیش واکنش نشان داده و گفته این اتفاق هیچ ارتباطی به هواپیمایی ندارد و به دستور شورای امنیت انجام شده است. او در این خصوص گفت: این موضوع اصلا به ما ارتباطی ندارد که بخواهیم جوابیه داشته باشیم، چون موضوع امنیتی است و اصلا به ماهان ربطی ندارد که بخواهیم جواب بدهیم. هواپیما اصلا دوبی نرفته که بخواهد برگردد. هواپیما از تهران عازم دوبی بوده و قبل از خروج از کشور در کیش نشسته و هواپیما برگردانده نشده است. تاکید می‌کنم، این دستور مقام قضایی بوده و اصلا به ما ربطی ندارد. طبق پروتکل‌های امنیتی کشور انجام شده و هر ایرلاین دیگری هم بود، موظف بود این کار را انجام دهد و نیاز به جوابیه ندارد. اگر قرار باشد نهادی جوابگو باشد، این سازمان هواپیمایی کشوری و نهاد‌های بالادستی کشور هستند. ما ملزم بودیم کاری که از ما خواسته شده بود، انجام دهیم و انجام دادیم.

عضو مجلس خبرگان: قضات از حکم «بغی» به جای «محاربه» برای محاکمه اغتشاشگران استفاده کنند
آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیشنهاد داد: برای محاکمه اغتشاشگران از حکم بغی به جای محاربه استفاده کنند. بغات کسانی هستند که برای براندازی نظام اسلامی به میدان می‌آیند و حکم بغات از محارب به مراتب سخت‌تر است، چون محارب فقط به ارعاب مردم می‌پردازد و کاری به نظام اسلامی ندارد.

ایلان ماسک: حدود ۱۰۰ عدد از دستگاه‌های استارلینک در ایران فعال شده است
ایلان ماسک در توئیتر از فعال شدن حدود ۱۰۰ عدد از دستگاه‌های استارلینک در ایران خبر داد.  ایلان ماسک، مالک شرکت اسپیس‌اکس در توییتر نوشت، حدود ۱۰۰ عدد از دستگاه‌های استارلینک موجود در ایران فعال شده است. پیش از این روزنامه وال‌استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد، حدود ۲۰۰ دستگاه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک برای کمک به دور زدن محدودیت‌های اینترنت در ایران، طی چند محموله به داخل این کشور قاچاق شده است.

علم‌الهدی: دیگر نمی‌شود در برابر کشف حجاب برخی افراد ساکت ایستاد
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اکنون دیگر نمی‌شود که دست بر سینه گذاشت و ندای صلی‌الله علیک یا فاطمه الزهرا (س) سر داد، اما در برابر کشف حجاب برخی افراد، ساکت ایستاد.

فرمانده انتظامی کل کشور «دستور ویژه‌» داد
سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه ای را در خصوص رسیدگی و پیگیری فوری فوت دختر خانم اهل بستک که دیروز در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز خودرو مشکوک در شهرستان بستک استان هرمزگان رخ داد، صادر و طی آن بازرسی کل فراجا را مامور رسیدگی به این پرونده کرده است. در این دستور تاکید شده است: در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.


واکنش عباس عبدی به ماجرای خانواده علی دایی؛ خود دانید از ما گفتن
عباس عبدی، تحلیلگر مسائل اجتماعی و سیاسی به ماجرای ممنوع الخروجی همسر و دختر علی دایی کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد و در توییتر نوشت: ‏نحوه برخورد با خانواده علی دایی این نکته را روشن می‌کند که با چنین شیوه‌هایی هیچ مشکلی حل نمی‌شود، بلکه بدتر می‌شود. باید رویکرد امنیتی انتظامی به اعتراضات به شدت محدود و رویکرد سیاسی حل منازعه جایگزین آن شود؛ خود دانید از ما گفتن.

پیشنهاد دستیار قالیباف درخصوص ستاد امر به معروف
دستیار سیاسی رئیس مجلس نوشت: ستاد امر به معروف را تعطیل و آن را تبدیل به ستاد احیای امر به معروف کنید.محمدسعید احدیان، دستیار سیاسی رئیس مجلس در توییتی نوشت: قرار نیست ستاد امر به معروفی که خود را اصلاح نکرد با اصرار بر شیوه های نادرست و فهم غلط از مسائل و زمان شناسی، بیش از این ضربه به دین و انقلاب بزنند. ستاد امر به معروف را تعطیل و آن را تبدیل به ستاد احیای امر به معروف کنید.

رئیس دومای دولتی روسیه به ایران می‌آید؟
یک منبع آگاه مدعی شد که رئیس دومای دولتی روسیه قرار است در ماه میلادی آتی سفری رسمی به ایران داشته باشد. به گزارش وبگاه خبری اردوپوینت، یک منبع مطلع در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک مدعی شد که ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای دولتی روسیه قرار است در ماه ژانویه سفری رسمی به ایران داشته باشد. این منبع گفت: ولودین در ژانویه به ایران سفر می‌کند که در آن‌جا با رئیس جمهور ایران دیدار خواهد کرد. روز دوشنبه، حزب حاکم روسیه واحد اعلام کرده بود که ولادیمیر واسیلیف، رئیس فراکسیون این حزب در دومای دولتی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا و نیز مسائل همکاری در سطح پارلمانی گفت‌وگو کردند.

درخواست انگلیس از شهروندانش برای خروج از ایران
«آلیشیا کرن» رئیس کمیته روابط خارجی در مجلس عوام انگلیس با بیان این‌که انگلیسی‌ها و دو تابعیتی‌ها باید «صد در صد» ایران را ترک کنند، خواستار آن شد تمامی شهروندان غربی که در حال حاضر در ایران حضور دارند، از «امن‌ترین راه» این کشور را ترک کند.«آلیشیا کرن» رئیس کمیته روابط خارجی در مجلس عوام انگلیس از تمامی شهروندان این کشور خواست، در سریع‌ترین زمان ممکن ایران را ترک کنند. وی مدعی تلاش ایران برای گروگان‌گیری شهروندان خارجی و دوتابعیتی‌ها و استفاده از آن برای مقاصد سیاسی خود شد. کرن با بیان این‌که انگلیسی‌ها و دو تابعیتی‌ها باید «صد در صد» ایران را ترک کنند، خواستار آن شد که تمامی شهروندان غربی که در حال حاضر در ایران حضور دارند، از «امن‌ترین راه» این کشور را ترک کند.

سخنگوی وزارت خارجه: نفاق تا کِی!
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی ایران، ماهیت واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را پنهان نمی‌کند.ناصر کنعانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «همه اتهاماتی را که برخی رژیم ها به دروغ به ایران وارد می کنند، خودشان در عمل در تاریخ و در تاریخ معاصر به شنیع ترین وجه در حق ملت ها و مردم خود مرتکب شده و هنوز هم می شوند.
سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی ایران، ماهیت واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را پنهان نمی‌کند.نفاق تا کِی!»

آغاز فعالیت اجرایی ستاد انتخابات کشور برای اسفند ۱۴۰۲
وزیر کشور از آغاز فعالیت اجرایی این نهاد برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد که اسفندماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود. احمد وحیدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، درباره اینکه با توجه به اعلام زمان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه سال آینده، چه زمانی وزارت کشور گام اجرایی خود را برای انتخابات و تشکیل ستاد انتخابات برمی‌دارد، گفت: این اقدام آغاز شده و ستاد انتخابات که باید خود را از قبل مجهز کند، فعالیت خود را آغاز کرده است و جلسات با استان‌ها در حال انجام است.وزیر کشور گفت: این وزارتخانه موظف به فراهم سازی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در کشور و ستاد انتخابات در حال مهیا شدن برای این حرکت ملی بزرگ در سال آینده است.وحیدی در پاسخ به اینکه آیین نامه اجرایی برگزاری تجمع‌ها بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی به کجا رسیده است، توضیح داد: این آیین نامه آماده شده و همانطور که پیشتر اعلام شد، در صورت رعایت اطمینان از امنیت تجمع کنندگان، مشکلی با این مساله نداریم و براساس آن عمل می کنیم.

فعال اصولگرا مطرح کرد: پی‌ریزی انتخاباتی اصلاح‌طلبان با ابزار هجمه
بیژن مقدم، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «اصلاح‌طلبان در پی هجمه‌های گسترده به دولت دو هدف را دنبال می‌کنند؛ یکی انتقام‌گیری یا تسویه‌حساب سیاسی و دیگری زمینه‌‌سازی برای انتخابات سال آینده است. آنها به نوعی می‌خواهند از شرایط این روزهای کشور استفاده کنند و به تعبیری از آب گل آلود ماهی خود را بگیرند. در خارج از کشور هم همین تصور وجود دارد و می‌بینیم در مواجهه با برجام کشورهای غربی پای میز مذاکره می‌آیند؛ اما به محض کوچک‌ترین اتفاقی فکر می‌کنند به سرعت نظام فرو می‌پاشد و به همین دلیل از مذاکرات عقب می‌نشینند و ادبیاتشان فرق می‌کند. البته اطلاعات غلط هم به آنها داده می‌شود و اپوزیسیون خارج‌نشین به سران کشورهای غربی می‌گویند که در همین چند روز آینده نظام سقوط می‌کند اما در نهایت می‌بینند که هیچ خبری نیست».او ادامه داد: «اصلاح‌طلبان یک دوره سکوت داشتند تا ذهنیت‌های منفی نسبت به دولت تحت حمایتشان کم شود اما حالا که ناآرامی‌هایی در کشور شکل گرفت، آمده‌اند و می‌گویند تمام مشکلات بر گردن حاکمیت و دولت فعلی است؛ در صورتی که اتفاقا بخش قابل ملاحظه‌ای از مشکلات نتیجه عملکرد دولت‌های خود آنها بوده است که خود آنها هم باید پاسخگو باشند. از طرفی کارشناسان اقتصاد باید بررسی کنند که چه تفاوت‌هایی در حوزه تورم، رشد اقتصادی و دیگر شاخص‌ها از دولت آقای روحانی تا دولت آقای رئیسی به وجود آمده است. دولت کنونی که می‌گوید با وجود حذف ارز ترجیحی تورم موجود کمتر از زمانی است که دولت از آقای روحانی تحویل گرفته شد.»

رئیس جمهور: اطمینان دارم با مشارکت مردم نرخ تورم و ارز حتما متفاوت خواهد شد
رئیس جهور در آیین وداع با ۲۰۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس تاکید کرد: شرایط اقتصادی با مشارکت مردم باید متحول شود و من اطمینان دارم با مشارکت مردم، نرخ تورم و ارز حتما متفاوت خواهد شد و روند کاهشی پیدا خواهد کرد، چون هر جا مردم حضور پیدا کرده اند، بسیاری از مشکلات حل شده است.

تحلیل یک استاد اقتصاد از افزایش نرخ سود بانکی به عنوان یک برگ برنده
مرتضی عزتی استاد اقتصاد و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در خصوص موضوع افزایش نرخ سود بانکی و تبعات و پیامدهای این سیاست گفت: یکی از عمده دلایل مسئولین دولتی و بانک مرکزی در خصوص افزایش نرخ سود که به شدت روی آن تاکید دارند و روی این موضوع مانور می دهند افزایش نرخ سود بانکی در روسیه و یا در آمریکا در یک سال گذشته است که بنا به مسائلی چون جنگ اوکراین و تحولات سیاسی و بین المللی و بیماری کرونا در برخی کشورهای دنیا رقم خورده است. زمانی می توانیم نسخه هایی شبیه آنچه کشورهای مختلف در اقتصاد خود پیچیده اند برای اقتصاد ایران بپیچیم که مانند آن کشورها دارای اقتصادی با ثبات باشیم، در غیر این صورت، نمی توانیم مثل همه دنیا سیاست گذاری کنیم. درست است که افزایش نرخ بهره بانکی در روسیه و در آمریکا جواب داد و به ثبات اقتصادی این کشورها کمک کرد؛ اما در ایران با افزایش نرخ بهره از ۱۶ درصد به بیش از ۱۸ درصد آیا حجم نقدینگی کاهش یافت یا به سمت تولید حرکت کرد و به کاهش نرخ تورم منتهی شد. مسئولی که به افزایش نرخ سود بانکی به عنوان یک برگ برنده نگاه می کند، این مسائل را نیز باید در نظر بگیرد و به این موضوع توجه کند که اقتصاد ایران کمترین نسبت و شباهتی با اقتصادهای توسعه یافته ندارد، ضمن اینکه بسیاری از سیاست های کلی اقتصاد ایران با سیاست هایی که در دنیا اعمال شده، مغایرت های جدی دارد لذا نباید انتظار داشته باشیم سیاست های سایر کشورها در ایران جواب دهد. /رادار اقتصاد

بذرپاش: پرپر شدن مردم را در زلزله بم دیدم
وزیر راه و شهرسازی گفت: از نزدیک پرپر شدن مردم را در زلزله بم که اتفاق نامبارکی بود شاهد بودم که هیچ وقت از ذهن مردم بم و مردم ایران پاک نخواهد شد. در آن حادثه بیش از ۳۴ هزار تن جان خود را به دلیل انجام ندادن تمهیداتی که می‌شد پیشتر انجام داد از دست دادند.

فارس: خبری از مرغ ۱۰۰ هزارتومانی منتقدان دولت نشد
فارس نوشت: روز‌هایی که دولت قصد داشت ارز رانتی ۴۲۰۰ تومانی مشهور به ارز جهانگیری را حذف کند، عده‌ای با ادعای حمایت از مردم ترس ایجاد می‌کردند که حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مرغ را به قیمت ۱۰۰ هزار تومان می‌رساند، اما امروز نه تنها مرغ با قیمتی زیر نرخ مصوب عرضه می‌شود، بلکه دولت برای تنظیم بازار اقدام به صادرات مرغ هم می‌کند.

دستور برخورد با اخلالگران بازار ارز صادر شده است
رئیس کل دادگستری استان تهران در واکنش به برخورد با اخلالگران ارزی گفت: درباره مواردی که به ما اعلام شده فعالیت‌‎های این دست از افراد ناسالم است و یا خارج از برنامه و ضوابط فعالیت داشتند، دستورهای لازم به ضابطان صادر شده است. برخورد با صاحبان حساب‎های مشکوک که جریان مالی شان ناسالم بوده و افرادی که در کف میدان اقداماتی را با هدف اخلال در بازار ارز انجام می‌دهند، انجام خواهد شد و در این رابطه نیز دستوراتی صادر شده است.

گرانی خودرو و هجوم دوباره مردم برای گرفتن کد بورسی
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد؛ با عبور نام نویسی بیش از دو میلیون سهامدار در سجام، کل رکورد سال ۱۴۰۰ تنها در ۹ ماه در سال ۱۴۰۱ شکسته شد. به نظر می رسد، یکی از دلایل افزایش گرفتن کد سجام و گرفتن کد بورسی به علت افزایش قیمت خودرو در بازار و خرید خودرو در بورس است که بسیاری را بر آن داشته تا کد معاملات بورس کالا بگیرند.

فلافل هم لاکچری شد
رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس گفت: عدم استقبال از غذای رستورانی بعد از شیوع بیماری کرونا آغاز، تورم موجود و افزایش نرخ غذاهای رستورانی موجب کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی تقاضا شده است. نرخ فلافل حدود ۳۵ تا ۵۰ هزار تومان شده؛ البته برخی واحدها ممکن است در ساندویچ سه عدد فلافل و واحد دیگر ۵ عدد فلافل بگذارد و این موضوع نرخ ساندویج را تغییر می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۴
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲۰۰
خدارو شكر كه رئيس جمهور به اين كارامدي داريم
خبرگزاری فارس خیییییییلی رو داره
سلام گرم ما را به رئیس جمهور عزیز و پرتلاش برسانید.
والله اگه 20 تا از نمایندگان نامنتخب مجلس را از مجلس بیرون کنید کشور درست میشود
آقای رئیس جمهور:
لطفا وعده ندهید، عمل کنید
همش میگید همه چیز خوبه ولی در عمل مردم زیر فشار شدیدی هستند
آقای فارس!ضجه و ناله مرغداران را بشنوید!ارزانی در ازای نابودی تولید افتخار ندارد ، هر گاه با مدیریت صحیح توانستید اقتصاد را روی ریل درست و سریع قرار دهید منت بر سر ما بگذارید!
جناب عبدی هیچ کشوری در قبال امنیت ملی مماشات نمی کند و تازه خیلی هم مماشات کردن تا الان با دوستان تو و شما هم حواست را خوب جمع کن
جناب آقای رئیسی من هم اطمینان دارم شما از نه از اقتصاد چیزی میدانی و نه از سیاست و نه از فرهنگ
در عرض 1.5 سال با ندانم کاریهایت قیمت دلار را 80 درصد افزایش داده ای. بر چه اساسی هر روز وعده و وعید می دهی؟؟؟
بازگشت به شرایط فرهنگی دهه شصت با تبلیغات 20شبکه تلویزیون و سایتهای خبری ووو عملی نخواهد شد آنچه ممکن است تا حدودی شرایط به دهه شصت برگرداند حضور مدیرانی از جنس مدیران دهه شصت با اخلاص ، راستگو و مردم دوست است ونه مدیران پول پرست و بد دهان و بی اعتقاد به مکافات عمل
جناب رییسی هم از دولت خودش نامید شده..دست به دامان مردم شده اند... چشم دستور دادم دولت نرخ ارز را پایین بیاورد.
وقتی سواد نباشد، جان در عذاب است.
رئیسی استعفا بده. تو این کاره نیستی. از اول هم نباید کاندید می شدی.
دلار قطعا تا پایان سال کم می شود ولی شما که مانند دولت قبل سرکوب نمی خواهی بکنی؟
جناب مرعشی
شما خودروهای تعهد داده شده رو به موقع و قیمت مناسب بده
اونقت ما از هر کسی که دوست داشته باشی معذرت خواهی می کنیم!!
دشمن از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی میخواست با شست و شوی مغزی مخاطبین که سواد رسانه ای پایینی دارند نظام را عوض کنند بعد تجزیه را اجرا کند شکست خوردن و الان مکرشان به خودشان دارد بر می گردد به طوری که فرانسه یک جور انگلیس دنبال کمک ارتش آلمان دستگیری افراد مخالف و کمی بعد دنبال توافق هسته ای می ایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
حالت اصلا خوب نیست
اگر دنبال مشارکت مردم هست ، پیشنهاد میکنم از طریق رفراندوم پیگیر این موضوع باشند تا همه مشکلات درست بشه!
آقای رییس جمهور من بعنوان یکی از مردم چکار کنم؟ برم جلوی بانک مرکزی بگم قیمت دلار رو بیارید پایین؟ برم جلوی درب کارخانه ایرانخودرو و سایپا بگم دلالهاتون رو جمع کنید؟ برم به وزیر صمت بگم چرا در حالی که تخصص نداشتی وزیرت کردند؟ برم بگم آقای بذرپاش چرا با استخاره ای که در موردت کردند پست وزارت رو قبول کردی؟ برم یقه باقری لنکرانی رو بگیرم بهش بگم چرا مذاکرات رو به آتش کشیدی؟ آقای رییس جمهور من که در دولت تو بدبخت تر شدم چه کاری دوست داری انجام بدم بفرما تا اساعه پیگیری کنم
چرا فارس از دلار و سکه و طلا و خودرو و لوازم خانگی و اجاره خانه و انترنت و تخم مرغ و برنج و وشت قرمز ،و،و،و،و،و چیزی نمی گوید و نمی نویسد!؟
در قطار پیشرفت رئیسی، فقط و فقط تورم و مشکلات سوار هستند!
با توجه به اینکه هیچ کدام از وعده های ریس جمهور درست از اب در نیامد
مشخص میشه که اوضاع دلار و سکه خیلی بحرانی است
شما برو به دوستان خوت در مجلس امر به معروف کن که دست از سیاسی کاری بردارند و یا قوه قضائیه که قوانین مکتوب خودشان را اجرا کنند از جمله قانون حجاب که چند سال هست اجرا نمی کنند و پلیس بدبخت بار آنها را به دوش کشیده
حاج علم مردم هم دیگه تحمل اختلاس ها و چشم بستن مسئولان به این مسئله و بی کفایتی دامادت را ندارند.اینا رو درست کنید بعد طلبکار شوید!
لطفا به آقای ریسی بگویید مردم کارشناس اقتصاد نیستند پس برای چی شما را انتخاب کرده اند؟
ایلان جون خودت خوب میدونی به صورت گسترده نمی توانی در کشورهایی که قدرتمند هستند بدون اجازه خدمات بدهی چون ماهواره ها زباله فضایی می شود و ورشکسته می شوی
اقای علم الهدی در مورد وضعیت مو جود اقتصادی حرفی ندارن؟
اقای علم الهدی به دین به پیغمبر اینی که شما دارید تبلیغ و اجرا میکنید با دینی که ما داشتیم از زمین تا اسمان توفیر داره
اقای رئیس لطفا گفته های خود را یکبار در خلوت خودت مرور کن .
مشارکت مردم جالب بود !
بخشهایی از مصاحبه رشیدی پور با روحانی در فروردین ۱۳۹۷:
روحانی : بازار ارز کاملا تحت کنترل است
رشیدی پور: ولی قربان امروز دلار ۵۰۰۰ تومان را هم رد کرد !
روحانی : حالا شما وسط دعوا نرخ تعیین نکنید !!!
رشیدی پور: پس خیال مردم از بابت کنترل نرخ ارز راحت باشد؟!
روحانی: راحت باشد !!!
طبق معمول توپ رو انداختن تو زمین مردم
اقای رئیسی لطفا بفرمائید که مشارکت مردم چگونه باشد که تورم ی در کار نباشد. اقا لطفا توضیح بدهید . چون لفاظی های شما سقیل است و بالاتر از دکترا است و مردم عوام نمی فهمند.
اطمینان رئیس جمهور برای مشارکت مردم در حد سواد دکترا است و مردم عادی نمی تونند بفهمند که ایشان چگونه مطمتن میشوند
از علی کریمی و فرخ نژاد که منفور شدن درس بگیر و وارد بازی های سیاسی آن هم یک طرف آن خارجی ها هستند نشوید و بگذارید همان علی دایی باغیرت و ایرانی با شرف بمانید وگرنه راه آنها دارید می روید برای مدتی سکوت کنید بعد خواستید چیزی بگویید فقط از کاستی ها بگویید بدون اینکه سیاست زدگی شوید و در دام اطرافیان و رسانه های خاص
یعنی بازم انداختی گردن مردم تماشاچی؟ خب اون موقع که مردم بهت رای ندادن و ۶۰ درصد مذدم قبولت ندارن برای چی با مشارکت مردم نمی ری کنار ؟
رییسی داره میگه دیگه از دست من کاری ساخته نیست خودخون ی فکری بردارید!
آقای رئیسی ما هم از ۶ کلاس سواد انتظاری بیش از وضع موجود نداشتیم
آقای علم الهدی.عجبا واعجبا!!! چطور میشود در مقابل دلار ۴۲ هزارتومنی دست گل داماد شما سکوت کرد ولی در مقابل بی حجابی نه؟!!!
جناب اقای وزیر کشور رای بی رای ....
بله حتماً 100 برابر خواهد شد که یک افتخار است برایتان!
آتش زیرخاکستر شعله ور خواهد شد و ظلم و ستم را نابود خواهد کرد بدون برو برگرد.
رییس جمهور عزیز و محبوب ما درست میگه که نرخ تورم در آینده تغییر میکنه، منظورش این است که تورم افزایش پیدا میکنه
یکی به اقای بیژن مقدم حساب و کتاب یاد بده !
به آن افرادی که دم از جنگ و جهاد نسبت به پوشش جوانان می زنند متذکر می شوم روغن ریخته شده در زمین را نمی شود به کوزه برگرداند ما جوانان برای این شرایط هزینه های زیادی پرداخت کرده ایم و محال است زمان به عقب برگردد و هر گونه تلاشی در این مورد آب در هاون کوبیدن است
به راستی ....!
به نام مادرانی که بر حسب عشق به فرزندانشان آنها را با دعا خودشان هدایت می کنند
قرار نبود مطلبی بیان کنم ولی بر حسب شهادت حضرت فاطمه  و قدرت آن بر آن شدم یک مسله کشوری حل کنم باشد مفید واقع شود ٪٪٪
بین سیستم جامع خودرو و تعادل بخشی بر قیمت بازار و عرضه و تقاضا سیستمی رابطه معناداری وجود دارد ٪
تعاریف و علت ها ::::
سیستم جامع خودرو :سامانه متصل به درگاه مالیات و تعویض پلاک پلیس راهور  که بر حسب هر مبایعنامه خودرو یک کد رهگیری منحصر به فرد ارائه می‌دهد؛سامانه فوق ظرف مدت .....توسط وزرات صنعت و معدن و تجارت راه اندازی می‌شود
علت ::::آنچه باعث تنظیم بازار و عرضه و تقاضا و در واقع اطلاعات قابل شناسایی برای کشور برای بهره برداری  ذینفعان در تصمیم گیری می‌شود این سامانه بدیهی هست در واقع برای آنکه ما راحت و سریع و آسان دلالی و واسطه گری شناسایی و مالیات بر سوداگری یا عایدی بر خودرو انجام دهیم این سامانه هست
تخصیص بهینه یا یارانه خودرویی ::::دولت موظف می‌شود به تمام خانواده هایی که بر حسب سامانه هدفمندی یارانه ها و شناسایی پلیس راهور فاقد خودرو اقتصادی هستند در اولویت اول و ثبت نام اجازه خرید یک خودرو وارداتی یا داخلی (حسب امکانات موجود وزرات صمت )ارائه دهد
علت :مسلما بند دوم در برگیرنده همان دعای مادران عزیز برای فرزندان خود هست ؛ما طبق قانون اساسی باید یک شغل آبرومند ارائه کنیم پس وقتی سامانه جامع اشتغال وزرات کار تاییدیه را به وزرات صمت در اشتغال آن جوان ایرانی می‌دهد و سامانه هدفمندی هم تاییدیه عدم وجود خودرو در خانواده می‌دهد یک راه اشتغال برای جوانان پاک ایران دادن خودرو اقتصادی (همزمان وام کارت اعتباری -تا سقف ۵۰۰۰ دلار بدون کارمزد و عوارض وارداتی یا دادن خودرویی اقتصادی داخلی برای اهدای  اشتغال به آن جوان ایرانی هست )
بند سوم مسلما تشکیل سریع  کمیته خودرویی دولت توسط رئیس جمهور محترم برای سروسامان دادن به طرح فوق هست :این کمیسیون سریع فروش بورسی خودرو را باطل کرده و بر حسب کارگروه که تشکیل شده از وزرات اقتصاد و وزرات صمت و خودرو ساز و هست دستور رقابتی شدن بازار خودرو صادر خواهد کرد
علت :در علم اقتصاد ما می‌دانیم که قیمت را عرضه و تقاضا تعیین می‌کند پس وجود عرضه در بورس خودرو یعنی رانت دادن به خودروساز و شکاف قیمت و پوچ کردن تمام قیمت تمام شده و شورای رقابت و حقوق شهروندی و عامه مردم ؛پس تشکیل کارگروه فوق باعث آن می‌شود دولت برای طرح  خودرو و داشتن هر ایرانی یک خودرو تصمیم گیری کارشناسانه گرفته شود
بند چهارم :::
وقتی رئیس جمهور دستور رقابتی شدن خودرو را می‌دهد کارگروه اقتصاد که متشکل از وزیر اقتصاد و بانک مرکزی و بورس اوراق بهادار هست میزان سرمایه گذاری برای تحقق ارائه می‌دهد
وزرات صنعت بر حسب معاونت خود میزان برآورد نتایج و تحقق به کمیسیون می‌دهد!
خودرو ساز قیمت پیشنهادی برای عرضه خودرو می‌دهد
و شورای رقابت به همراه معاونت وزرات صمت مسلما قیمت های قابل بهای تمام شده را ارائه می‌دهد
علت :::در واقع بند چهارم تشکیل تحقق قیمت تمام شده برای خودرو هست ؛قیمتی که در کمیسیون ارائه می‌شود باید ارائه و عرضه شود
بند پنجم :::تولید و عرضه هست ؛به واقع تولید و عرضه باعث رابطه معناداری تعادل بخشی در بازار خودرو می‌شود
در بند یک بیان کردیم سامانه جامع خودرو  بدانیم سامانه جامع خودرو  هم میزان نیازمندی ها و معاملات چک می‌کند هم وظیفه سنجش و پالایش میزان ثبت نام و گروه بندی دارد
بله زمانی که دستور رقابتی شدن بازار خودرو داده می‌شود به تمام افراد اجازه ثبت نام داده می‌شود میزان تقاضا سنجیده می‌شود
حال در قالب مثال ساده و بدیهی رابطه معنادار را بازگو میکنیم و بیان میکنیم
نخبه آن نیست نقد کند ؛نخبه آن هست که راهکار ارائه بدهد ٪
وزرات صمت طی اطلاعیه ای اعلام می‌کند هر  خانواده ای که  خودرو ندارد و بیکار هست تاییدیه لازم از وزرات کار گرفته و ثبت نام کند
این نیاز سریع که هم اشتغال زا و هم داری اعتبار هست انجام می‌شود
سپس لطلاعیه داده می‌شود هر کس خودرو ندارد و دارای خودرو نیست ثبت نام کند
سامانه نشان می‌دهد سه میلیون ثبت نام وجود دارد
وزرات صمت طی دو قرارداد با سایپا و ایران خودرو تعهد عرضه یک میلیون و پانصد خودرو طی یکسال می‌گیرد و طی قرعه کشی حجم عظیم نقدینگی به تولید تزریق می‌کند
دستور صادر شده است پانصد هزار خودرو وارد می‌شود و به متقاضیان داده می‌شود
یک میلیون دیگر باید عرضه شود
از سپاه و ارتش و شرکت های دانش بنیان برای تاسیس و تولید دعوت می‌شود و آنها هم خودروساز جدید لقب می‌گیرد و داستان برابری عرضه و تقاضا و قیمت برای همیشه و یکبار تمام می‌شود
شرکت های جدید در برگیرنده سرمایه گذاری بورسی و بانکی و خوداورده هستند و وزرات صمت طی قراردادی ساده تمام نیازمندی دو میلیون و پانصد خودرو از طریق قرادادهای منعقده با پتروشیمی و وزرات نفت و فولاد و سایر صنایع طی یک مرحله پیش ۶رید کرده و تمام قیمت ها به مشتری به قیمت ثابت ارائه شده توسط کمیسیون رقابتی شدن خودرو
انجام می‌شود
باشد بدانیم بدست آوردن خودرو و مولد کردن تمام صنایع وابسته به خورد و اشتهال جوانان پاک وطن بر حسب دعای خیر مادران پاک سرزمینم در صدم ثانیه هست
بدانیم مدیریت فقط تعهد نیست ؛مدیریت لطف و عنایت خدای متعادل و تخصص اهدایی از جانب مادران پاک سرزمینم هست
خداحافظ مردم سرزمینم
عکسهای که از مراسم تشییع شهیدان گمنام و در مراسم ابراهیم رییسی دیده میشود که زن و مردان در کنار یکدیگر به سخنان گهربار ایشان گوش میدادند۰ یک بام و دو هوا؟
دقیقن تو چی مشارکت کنیم الان چیکار کنیم مثلن
دلار هامون رو آتیش بزنیم
ریال هامون رو آتیش بزنیم
وقتی که ریاست ۴ درصد باشی، طلب کمک از ۹۶ درصد یعنی نشان دادن سطح سواد و عمق فاجعه توهم!
دلار ۴۲ هزاری و سکه نزدیک ۲۱ میلیون و خودرو ... همش نشان از عدم کفایت سیاسی، سلامت جسمی و روانی ... .
آقای رئیسی مردم دیگر چکار کنند ؟برای نرخ ارز و تورم که از وظایف دولت است!
یکی نیست به این خبرگزاری فارس بگه تو چیپستو بخور ۱۰۰ هزار تومنی نشدن مرغ رو افتخار میدونن ای خدااااااا
اقاي ريسي ما هم اطمينان داريم به حرف شما منتها با زاويه ١٨٠ درجه
6 کلاسه !
قطعا نرخ ارز متفاوت خواهد شد !
پیش بسوی دلار ۵۰ تومنی
بدحجاب ها را شلاق بزنند کل بساط بدحجابی و ترویج منکر جمع میشود
جناب رئیس جمهور ما هم اطمینان داریم که ابن یقین و اطمینات شما بی اساس است. چون در مرداد ماه هم فرمودید: یقین دارم که به برکت راهپیمایی اربعین بسیاری از مشکلات کشور رفع خواهد شد. راهپیمایی اربعین با شکوه برگزار شد و دیدیم کشور گرفتار چه تلاطم های سیاسی و اقتصادی شد. لطفا به یقینتان کمی شک کنید.
مردم عزیز زودتر مشارکت کنید قیمت دلار بیاد پایین. رئیس جمهور فرمودن.
ایلان ماسک به داد مردم ایران برس
توصيه مرعشي : برخي از ائمه جمعه عذر خواهي كنند !
--------------------
حالا بنده كاري به عذر خواهي برخي از ائمه جمعه كه جناب مرعشي گفته اند ، ندارم ! اما بنده به اين نتيجه رسيده ام كه برخي از روحانيون ونيز ائمه جمعه و نيز برخي روحانيوني كه در مجلس و يا دولت و يا در برخي از جاهاي ديگر مسئوليتي دارند ، همه چيز را نگويند ، بعضي مواقع حرف هاي پيش پا افتاده را نزنندو يا صحبت هايي كه خيلي باور كردني نيست بر زبان نياورند !!
-- خب برادر ، نظر و پيشنهاد شما در اين مورد چيست ؟
-- نظرم اين است كه آن عده از روحانيون ما بايد از اين بحث و صحبت هاي بسيار عادي و شايدم برخي مواقع غير عادي ! بگذرند و به بحث و گفتار و نوشتارهاي بسيار عالي رو آورند ! مبحث هاي بسيار ارزشمند مثل چي ؟ مثل اين كه مثلاً از حركت جوهري ملا صدر بگويند و آن را براي فهم بسياري از مردمان -- مثل من نوعي -- بشكافند و توضيح دهند !! و يا مثلاً فلسفه هگل و ماركس نيچه و امثالهم به چالش بكشند و يا ببينند حرف حساب فيلسوفان و انديشمندان بزرگ دنيا چيست ! گوته چه مي گويد ؟ اسپينوزا نظر و انديشه اش چيست ! ويا آثاري مشابه « عدل الهي » و « اصول فلسفه و روش رئاليسم » بنويسند و يا دست به كتابت آثاري مشابه « تفسير الميزان » بزنند ! خلاصه آنكه اگر بتوانند
مچ بسياري از فلاسفه ديروز و امروز دنيا را بگيرند و روي شان كم كنند !! با دليل ... با منطق !خط بطلان بر روي آثار و نظريات خيلي از كساني كه ادعاي فيلسوفيت !! دارند بكشند ! آنها را نقد كنند ! و خلاصه آن كه حتي از صدتا حرف و سخن و صحبت شان ، يكي شان هم غير منطقي و پيش پا افتاده و غير عادي نباشد !!
همين ديروز بود كه به آميرزا محمد كه عصا زنان ، سلانه سلانه مي آمد ، سلام كردم ، بعد از جواب سلام گفت :
-- جعفر خان ، ميدونستي كه زمانه خيلي تغيير كرده ؟ ..بچه هاي امروز خيلي مي فهمند ! مثل بچه هاي ديروز نيستند ! سه تا نوه دارم از پسرم ! يكي هفده ساله ، يكي پانزده ساله ، يكي هم چهارده ساله ! ماشا الله ، هزار ماشاء الله ، همه عزيزان بي قضا ، بچه هاي ماهم بي قضا ! باور بفرما از من كه سنم بالاي هشتاد است ، خيلي بهتر مي فهمند ! اطلاعات شان از من بيشتره !! وروجك ها برخي از حرف هايم را رد مي كنند با دليل و منطق ! ..زمان ما و حتي زمان شما كه اين جوري نبود ، هر چه پدر و مادر مان مي گفتند و يا در مدرسه گفته مي شد دربست قبول مي كرديم ... آن را وحي مُنزل مي شمرديم ! ... كي جرأت داشت از حرف ننه و يا بابا و يا معلم نكته بگيره انتقاد كنه ؟ .، جعفر ! ميدوني امروز چي فهميدم ؟ فهميدم كه بچه هاي ما در زمانه ديگري زندگي مي كنند ! همه با هوش ، همه زيرك ، ... قديم نديم ها تو هر كلاسي چند تا بچه خرفت پيدا مي شد كه بهشان مي گفتند : تنبل هاي كلاس ! ... اون بيچاره ها كه تنبل نبودند ، خرفت بودند زبان بسته ها ! ... مغزشان كار نمي كرد ! اما شما اگر توانستي تو مدرسه ها يك بچه خرفت پيدا كن ! ... گفتم كه همه هوشيار ، همه زرنك ... امروزي ... !! ها جعفر خان ! امروز مي خواستم همين را به شما بگم ! ... انشا الله كه خدا سلامتي ازت نگيره ... پيري و ناتواني درد بزرگيه ... مخصوصا اگر حقوق بازنشستگي هم داشته باشي ! . هرروز دعا مي كنم كه خدايا جلو عيال و بچه ها و نوه ها خجالتم نده ! ... قديم ها مي گفتن پول مثل چرك كف دسته ، اما اين جوري هم نيست ! اشتباه مي كردند !! نداري و بي پولي و عليلي عذابيست اليم ! دارم ميرم مغازه اكبر سوپري ! اگر ماستش را نسبت به دو سه روز پيش گرونتر نكرده باشه ، يك ظرف ماست بگيرم ! شما ماست نمي خواي ؟ التماس دعا ! ... جعفر خان در دعاهات من را فراموش نكن !!
حضرت علی (ع) وقتی فرق مبارکشان ابن ملجم ملعون شمشیر زدند فرمودند با احترام با او رفتار کنید حتی کاسه شیری را که برای ایشان آوردند فرمودند اول به او بدهند و برای قصاص فرمودند جز قاتل من را به سبب قتل من نكشيد، بنگريد هرگاه من از اين ضربت از دنيا چشم پوشيدم، او را تنها يك ضربت بزنيد تا يك ضربت در برابر يك ضربت باشد،ایشان کلمه و نسبتی تحت عنوان محاربه و بغی بکار نبردند
فعلا که در روز تعطیل هم در نهایت شگفتی دلار رشد کرد..!! احتمالا با مشارکت یا بی مشارکت شاهد دلار ۵۰ تومانی و سقوط اقتصاد بواسطه تورم خواهیم بود...حالا هی بگین حباب.....هست و....میترکه و غیره..یه حرف جدید بزنیم حداقل بازار کمی آرام بشه قبل از انفجار دوباره نرخ
رئیسی فهمیدی چی گفتی؟
اقای رئیسی حداقل اگر سر در نمیاری هر چیزی رو نگو، عامل اصلی تورم دولت ها هستند نه مردم.
چرا فرزندان مسئولان برن آمریکا ولی خانواده دایی نه ؟
الم اُل هدا راجع به سقوط ارزش ریال توسط فامیلش هم سخنرانی کند
با توجه به سخنان گفته شده، مطمئن باشید تورم روند رو به افزایش خود را ادامه خواهد داد
الان ما کجا مشارکت کنیم تا نرخ ارز بیاد پایین؟ چطوره از فردا بریم تو صف خرید ریال!!
اطمینان!حداقل یه هفته رو ۴۰ثابت نگه دارید این چه وضعیه؟
متفاوت یعنی چی؟ فکر کنم زیاد قراره بشه
بالاخره نرخ ارز افزایش هم پیدا کنه نسبت به الان متفاوت خواهد بود
آقاي باصطلاح اقتصاد دان مغرض كه با بديهيات اقتصاد بيگانه اي مگه طي ٧ الي ٨ سال گذشته سود سپرده و سود وام بانى در حداقل خود نبود پس چرا دلار شد ٤٢٠٠٠ تومان خب بفرماييد زمانى كه نرخ بهره ٢٥ درصد بود چرا هر دلار حدود ٢ الي ٣ هزار تومان بود
و این کمدی ها همچنان ادامه دارد
فارس: مرغ100 نشد ( نشد برادر ،بالای 100 ها قلم کالای دیگه 10 ها برابر گران شدند وشما مانند کودکان میگویید مرغ100 تومان نشد اما نمیگویید چقدر افزایش داشته!
آقای جبلی از بنگاهی دفاع میکند که تک صدایی و زاویه دار بودن آن بر کسی پوشیده نیست،امری که باعث فراری دادن هر شخص آگاهی ازاخبار بشدت یکسویه شده
رئیس جمهور هم ظاهرا مسئولیت خودرا به مردم واگذار کرده اند!
ارزش پول ملی در مقابل ارز های خارجی به اندازه دستمال کاغذی شده است . وعده وعید تا کی ؟؟؟؟؟. سرمایه مردم از بین می رود و آقایان در خواب .
بي انصاف ٤٣ ساله مشاركت كرديم، عمرمون تمام شد، تا كي؟ تا كي؟ تا كيييي؟
کجای دنیا مردم باید در کاهش تورم و نرخ ارز کمک کنند تنها کمکی که میتوانند بکنند خودکشی کنند
آقای دکتر شما این تصدیق شش را دارید؟ که این حرفهای عجیب را میزنید
دقیقا کدوم مردم دکتر؟؟؟؟!!
با حضور مردم نزخ ارز کاهش مییابد..مطمین هستید کسیکه این جملات را گفته شش کلاس سواد هم دارد
انشاله ما مردم همت میکنیم ونرخ ارز وتورم رو به دستور ریس جمهور عزیزمون پایین میاریم
دلار ۴۳ هزار تومنی نفسهای اخرشو میکشه

بزودی ۴۵ هزار تومن میشه
فارس: خبری از مرغ ۱۰۰ هزارتومانی منتقدان دولت نشد؟ چقدربا نمکی تو ؟ مرغ چرا 100 هزار تومان نشد ؟ دولت کنترل کرد ؟ نه اخوی مرغ از سفره مردم پر کشید . مردم توان خرید ندارند . مرغدار داره ضرر میکنه . الان هیچ مرغداری حاظر نیست جوجه بریزه . و تو خوشحالی ؟ قبل از حرف زدن بهتره فکر کنید
رئیس جمهور: اطمینان دارم با مشارکت مردم نرخ تورم و ارز حتما متفاوت خواهد شد!
الان شما بفرمایید مردم چکار باید بکنند. واقعا خودتان از این سخنان بی سروته خسته نشدید؟
من هم با جناب رئیس جمهور موافق مردم با مشارکت جمعی نخواهند گذاشت دلار در این بازه قیمتی بماند همه برای خرید بیشتر به بازار هجوم خواهند برد و احتمالا گران‌تر هم بشود کاملا صحیح فرمودند
حاجی یعنی با مشارکت مردم نرخ ارز متفاوت میشه امکانش هست ازین هم گرون تر بشه؟؟؟؟؟؟
فارس متوهم نمی فهمه که انقدر قدرت خرید مردم کم شده که توانایی خرید مرغ ندارند نه این که دولت معجزه کرده باشه و مرغ ۱۰۰ هرار تومن نشده.
جناب رییس‌جمهور! مگر انتخاباته که مردم مشارکت کنند. البته همون هم به لطف دوستانتان کاهش یافته. جناب رئیسی! برای کاهش قیمت دلار همت مسئولان نیازه نه سخنرانی و دنبال دلیل گشتن و مشارکت مردم!
بچه که بودیم بعضی معلمها دنبال برخورد بودند البته راه درست بلد نبودند همونا بعضیاشون رسیدن به پست و مقام و یکیشون الان دستور برخورد با اخلالگر بازار ارز میده دفعات قبلی هم دادند جاهای دیگه ام دادند ولی نتیجه نداد و نخواهد داد ساختار معیوب است
اگر مردم باید با مشارکت این مشکل رو حل کنند دقیقاً بفرمایید نقش شما و تیم ضعیف اقتصادیتون برای حل این مشکل چیه؟ برای حل این مشکل باید کار رو به دست افراد کاردان و متخصص و با تجربه سپرد نه صرفا افرادی که در یک دانشگاه خاص تحصیل کرده باشند!
اقای ریسی منظورشان از مردم دقیقا چه کسانی هستند؟ کلی گویی و مبهم حرف زدن دیگر جواب نمی دهد. تا متخصصین واقعی اوضاع را بدست نگیرند وضع مردم بدتر خواهد شد.
مقصر مشکلات خودرو دولت و وزارت صمت است اینکه فلان شرکت خصوصی ماهانه رو قیمت میذاره و اونیکی ماشین ۶۰۰ تومنی کشور های همسایه رو تو بورس ۲ میلیارد میفروشه کی باعثش شده ؟ مسلما روئسای این شرکتها به جایی وصل هستند
من مطمینم با همت مردم هوا گرمتر خواهد شد
وباعژم واراده مردم سال جدید دو ماه زودتر اغاز خواهدشد

وبه گفته کارشناسان با همت مردم فاصله زمین تا ماه نصف خواهد شد
دلار ۶۰ تومان می شود تا پایان دی ماه.
انشالا همینطور که جاب ریسی می‌فرمایند بشه!! فقط مردم چگونه و در کجا حضور پیدا کنند تا نرخ ارز و تورم پایین بیاید.اقای ریسی بزگوار شما یک قیمت ماشین که هم چیزش دست خودتان هست را نتوانستید پایین بیاورید !! از مردم انتظار چی دارید.لطف بفرمایید راه حل بگویید کار شدنی باشد مردم حتما انجام میدهند
سلام آقای رئیسی از اول هم معلوم بود شما برنامه ای برای کنترل تورم و نرخ ارز ندارید حالا توپ را انداخته اید داخل زمین مردم که ناتوانی خود را تقصیر مردم کنید ممنون از این همه درایت!!!!!
واقعا فهم اینکه هر کس اختیار بدن خودش را دارد برای برخی اینقدر سخته؟
مشارکت مردم برای کاهش دلار چه صیغه ای هست.دست از حرف های نشد و غیر منطقی بردارید تا دیر نشده به فکر یک راه حل اصولی برای کنترل قیمت دلار باشید.
مشارکت مردم زمانی اتفاق میفته که حرف مردم رو گوش کنی. وقتی مردم منشأ مشکلات رو داخل می‌دونند ولی شما منشأ رو آمریکا چطور از ما کمک میخوای!!؟؟
رئیس صدا و سیما میگه دشمن اجازه بیان حقیقت رو نمی ده!!!!.... اول شما قصد داشته باش که حقیقت رو بگی بعدش همچین ادعایی بکن!
باید به خبرگزاری فارس گفت عجله نکن تا چند ماه دیگه مرغ 100 هزار تومنی هم میبینیم!!!
جناب رییسی اگر هفتم را می گذراند متوجه می س
شد با این حرفها دلار و ... کاهش پیدا نمی کند.
فارس جان عجله نکن جوجه را آخر پاییز میشمارن فعلا که مرغداران به خاک سیاه نشسته اند خیلی دور نیست مرغ ۱۰۰ هزار تومانی برو تو بازار ببین گوشت قرمز طی یک ماه چقدر افزایش قیمت داشته
مردم انتظار دارند رئیس جمهور برای تورم و نرخ دلار کاری بکنه ولی رئیس جمهور از مردم این درخواست رو داره!!!!!!!!!!!!! به کی امید بستیم!!!
جناب رییسی ، منظورتان از مشارکت مردم برای کنترل گرانی

ارز و تورم چیست ؟؟!!!!!

استخوانهای مردم زیر فشار فزاینده افزایش قیمتها و تورم و گرانی ها خرد شده است و چکار میتوانند بکنند ؟؟؟.

جز آنکه بارها و بارها به عناوین مختلف خواسته خودشان مبنی بر توافق برجام و رفع تنش با دنیا را به گوش مسولان از جمله شخص شما رسانده اند .

و منتظر اجرای اقدامات اجرایی موثر از سوی حاکمیت هستند .
اقاى رئيس جمهور فرموده اند كه اطمينان دارند با مشركت مردم نرخ ارز و تورم متفاوت خواهد شد ، ، ليكن نفرموده اند كه كى و به چه نحو و چگونه مشاركتى از طرف مردم ، باعث اين تفاوت خواهد شد . متاسفانه قيمت دلار هم چنان دائم رو به افزايش است ( از ٧ تومان رسيده به ٤١٠٠٠تومان ) و اين افزايش قيمت بر تمام سطوح زندگى مردم تاثير مخرب شديدى دارد و هيچكس پاسخ گو نيست و يا نمى خواهد كه پاسخ گو باشد . و هيچكس نمى خواهد به علت اصلى بروز اين ناهنجارى توجه كند ، نه رئيس جمهور و كابينه وى و نه مجلس نمايندگان محترم ليكن خواب زده
عنو ارز و دلار همه چیز دست دولت هست، مردم رو شریک ندانم کاری و ناکارآمدی خودت نکن
با سابقه ای که انگلیس از آتش نه اختیارها داره اگر سفارتش رو هم تخلیه کنه کار عجیبی نکرده.
این جمله آقای رئیسی نه تورم و قیمت ارز در روزهای آینده حتما کاهش میابد را بخاطر داشته باشید چون مدتی بعد سخنگوی دولت ممکن است بگوید رئیس جمهور همچنین حرفی را هیچگاه نزده اند!
رئیس ستاد امر به معروف رو کی تعیین میکنه که همه ازش نارحتن! چرا کسی او رو مواخذه نمی کنه؟!
حذف ارز ۴۲۰۰ مرغ را اگر تا هنوز ۱۰۰ هزار نکرده، دلار ۴۲ هزاری خواهد کرد
اطمینان تو مارو کشته آقای رییس جمهور!!!!!!
اين دولت حتي وعده دادن رو هم بلد نيست فقط امارسازي خيالي، مگه ميشه دلار اين شكلي بالا بره ومسوولين فقط نگاه كنن ، امروز ما در دنيا كمترين دستمزدها رو داريم وفقيرترين مردم ، اگه در سياست هاي دولت دگرگوني بوجود نياد كشور از لحاظ اقتصادي وفرهنگي متلاشي خواهد شد.
افسوس که این مزرعه را آب گرفته!
جناب رییس جمهور یعنی میفرمایید اگر مردم مشارکت کنن دلار از اون ۵ هزارتومنی که فرمودین هم باید پایین تر بیاد دیگه !!؟؟
چون ویتی شما در دوران مبارزات انتخاباتی افاظات میفرمودین مشارکت مردم را در نظر نداشتین حال که مشارکت مردم را طالب هستین که درست هم هست مسلما نرخ دلار زیر ۵ هزارتومن قطیعیه
نرخ تورم پیش کش جناب رییس جمهور اینم میزاریم بحساب تحصیلات شما که تحلیل رابطه نرخ دلار و پول خارجی و تورم در کتابای اون مقطع چاپ نشده بود
آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور بگویید نرخ دلار چند خواهد شد ؟ و بگویید کسانی که شما را به دام ابن سمت انداختند الان چه می گویند
نظرات دستیار قالیباف از خود قالیباف بهتره!!
تنها خبر درست این بسته در ارتباط با فلافل بود
تاریخ نشان داده غفلت از نارضایتی مردم و تشویق به برخورد شدید با معترضان پیامدهای سنگیبی بدنبال خواهد داشت.
مردم: به همین خیال باش ما فعلا در حال مشارکت برای خرید دلار هستیم.
یعنی چی قیمت ارز متفاوت خواهد شد ؟
یعنی خیلی گرونتر خواهد شد ؟ خیلی ارزونتر خواهد شد ؟
مردم چی کار باید بکنند قیمت دلار متفاوت بشه ؟
این وسط وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی و تیم اقتصادی جنابعالی چی کاره اند ؟
تحریم ها چی می شن ؟
اصلا ناهار خوردی یا قند خونت افتاده و یه چی همینجوری می گی ؟
رئیس جمهور: اطمینان دارم با مشارکت مردم نرخ تورم و ارز حتما متفاوت خواهد شد

ای خدا گیر کیا افتادیم اخه مردم مگه باعث تورم می شند که با کمک اونها مسئله تورم حل می شه دولت وقتی پول چاپ می کنه بعنب تورم!
اقای احمد خاتمی چیزی که وجود دارد با انکار از بین نمی رود؟راست درست ان با عقل و درایت و علم است که مسٸولین به حرف مردم گوش دهند یا منتظر خیزش دوم و سوم باشید ؟ این یک واقعیت است و اختصاص ایران نیست بلکه تمام جامعه ملل است؟زمان همه چیز را مشخص می کند؟؟؟؟
واقعا دروغ تا کی جناب سخنگوی وزارت خارجه!؟ تا کی میخواهید با کتمان واقعیت و وارونه سازی انچیزی که در جامعه وجود داره ادامه بدهید؟ این ره که میروی به هیچستان است!
جناب رئیس جمهور تورم در دستان ملت نیست که بخواهند با مشارکت کاهش دهندش
این دولت هست که با عرضه پول باعث تورم میشود
جلوی چاپ و بانک ها ورشکسته را بگیرید تورم جمع میشود
دلار ۲۳ هزارتومانی به مرز ۴۲ هزارتومان رسیده و مسئولیتش با شماست
رئیس جمهور: "... با مشارکت مردم نرخ تورم و ارز حتما متفاوت خواهد شد."
با مشارکت مردم یعنی چی؟ پس "رئیس" بانک مرکزی چکاره است؟ یا نه، منظور او "مردم"ی است که بیش از 200 میلیارد دلار سرمایه را در دبی و هرات هر روزه به حرکت در می آورند و زلزله آن بر سر زندگی فرودستان آوار میشود؟!
اکثر روسای جمهور کشور مفاهیم پایه علوم مخصوصا اقتصاد
و روشهای علمی حل مساله را نمی دانند موضوعی که آقای مهر علیزاده به درستی آنرا گفت ولی بیشتر از آنکه جدی گرفته شود با آن شوخی شد
رئیس جمهور: اطمینان دارم با مشارکت مردم نرخ تورم و ارز حتما متفاوت خواهد شد
یعنی الان مردم هستند که نمی گذارند قیمتها پایین بیاید؟
برنامه های اقتصادی رییس جمهور برای مهار تورم واقعا خلاقانه و عملیاتی هستند خدا قوت
اقای رییسی خیلی هم مطمین نباش نرخ ارز و سکه پایین میاد تا زمانیکه شما کسری بودجه رو از این راه تامین می کنید همین اش و همین کاسه است و هر دو بالا میرن
اینکه رییسی گفته یعنی چی ؟ چطوری؟
جناب جبلی از زمانی که جنابعالی رئیس سازمان صدا سیما شده اید وضعیت یک جانبه نگری وتسلط یک تفکر خاص بر صدا سیما به مراتب بدتر و شدیدتر و واضح تر از قبل شده!! شما فقط به تیپ ظاهری مجریان وحتی مردمی که برای مسابقات وبرنامه های سرگرمی شرکت می کنند بینداز آیا همه زنان ما چادری آنهم با این سبک و سیاق هستند آیا همه مردان ما با این تیپ ظاهری هستند !! شما چشم بر واقعیت جامعه را بستی و فقط صدا سیمای قشر خاصی هستی و به اکثریت مردم اهمیتی نمی دهی !!
آقای رئیسی، بجای جمله سازی و بازی با کلمات، فکر و تدبیر درستی بیندیشید، اگر هم نمیتونید استعفا بدید
با سلام
با توجه به کمبود بودجه دولت ، گرانی خودرو و ارز مانند دولت روحانی یا قبلتر ، با هدف گرفتن نقدینگی از مردم برای کنترل تورم و پر کردن خزانه های خالی دولت است.
دولت ها از گفتن این حقیقت به مردم میترسند ولی این واقعیت است.
آقای رییس جمهور ،‌ نرخ ارز متفاوت خواهد شد، یعنی چه.‌
نرخ ارز الان هم متفاوت است از یک ماه و اندی قبل و با ۵۰% اضافی .
لطفا وعده های انتخاباتی‌تون رو بخوانید.
با عرض سلام خدمت آقای رئیسی. از ایشان تقاضا می کنیم استعفا بفرمایند و اجازه دهند افراد واجد شرایط و با تجربه به مدیریت کشور مشغول شوند.
رئیسی میخواد ناتوانی در مهار تورم و دلار رو به مردم پاس بده. دنبال شریک جرم
رئیس جمهور: اطمینان دارم با مشارکت مردم نرخ تورم و ارز حتما متفاوت خواهد شد..
آقای رئیس‌جمهور، دیگر افعال مضارع که در آینده چه خواهد شد، دردی را از مردم و کشور دوا نخواهد ساخت. هرگاه کاری را انجام دادید و از فعل حال استفاده کردید، آن کار و آن حرف موثر است.
دیگه مردمی نمانده بیشترمردم زیر فشار تورم گرانی له لورده شدن
اقای رییییییسی
حالا می خواهی مردم رو مسئول کاهش تورم بکنی و خودت شانه خالی کنی
اقای رییسی لطفا .......
اون وعده های قشنگت کجاست
زود وعده های پوچت رنگ باخت
وعده های چهار میلیون مسکن در طول چهار سال
وعده کاهش تورم
وعده سفره مردم
لطفا نمک به زخم من مستاجر نریز
باسلام ، با احترام به آقای دایی جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبود، ممنوع الخروج بودید برای چی سوار هواپیما شدید برای رفتن ، خانمت ابتدا جواب این لیدر بازی ها را بدهد بعدا" برود، جواب خون دوطرف با کیست .... دوران بزن درو تمام شد... باغرور میگفتی به رئیس جمهور وقت اجازه ندادم وارد رختکن تیم ملی شود ... ودرنهایت اون افتضاح رادرتیم ملی به بار آوردی...
........... نرخ تورم و ارز حتما متفاوت خواهد شد.......!!!!

قطعا همینطوره
ما بهش ایمان داریم

نرخ تورم میشه 1000000% و قیمت دلار هم 250 هزار تومن
در هیمن سال آینده !!!
"فارس: خبری از مرغ ۱۰۰ هزارتومانی منتقدان دولت نشد"

شب دراز است و قلندر بیدار !!!!!!!!!!!!
این همه سخنان تهاجمی نشانه قدرت نیست .
امیدوارم خدا را در نظر بگیرند و اتهامات واهی به علی دایی نبندند.
علی دایی بارها ثابت کرده یک انسان معتقد، وطن دوست و حامی مردم است لطفا الکی خرابش نکنید.
این اشخاص برای یک کشور سرمایه هستند.
رئیس جمهور: اطمینان دارم با مشارکت مردم، نرخ تورم و ارز حتما متفاوت خواهد شد. ایشان کاملا درست می گویند چون همه اینها یعنی هم تورم و هم قیمت ارز افزایش می یابد.
خدایا دردهارو به کی بگیم خدایا به کی پناه ببریم خدایا عجب صبوری
منظور از مشارکت مردم یعنی چه ؟؟ اقتصاد و نفت و گاز و معادن و ... همه چیز دست دولت است. مردم چه کاره اند که در قیمت ارز دخیل باشند؟؟ احتمالا نهار ندادند، شاید هم‌به قبلیها
اقای رییس جمهور مردم چه مشارکتی باید بکنند؟ وقتی ظرف یک ماه 30 در صد ارزش پولشان پایین امده. ضمن اینکه تنها توزیع کننده ارز دولت است. چه ارتباطی به مردم دارد؟؟؟
با مشارکت مردم نرخ ارز متفاوت خواهد شد ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دانشکده اقتصاد دانشگاه امم صادق رو پلمپ کنید اقتصاد مملکت و معیشت مردم درست میشه
جناب رءیسی متفاوت شده خبر ندارید
چرا مسئولان مملکت اسلامی همگی گنگ و نامفهوم صحبت می کنند. یعنی چی روند تورم و نرخ ارز متفاوت خواهد شد؟ خب یک قولی به مردم بدهد بگوید قیمت را کاهشی خواهم کرد یا نرخ ارز را ارزان خواهم کرد یا یک قیمت بگوید و تکلیف را مشخص کند
مسلم است که نرخ ارز متفاوت خواهد شد. من که فعلا رئیس جمهور نیستم هم قبلا گفتم دلار تا 60-70 تومان میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
زیاد فکر کردن نمیخاد وقتی تورم بالا هست منتهی در سال های اینده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
به نظرم ایشان صرفا حرف میزنند و فکر نمی کنند
فقط هی تکرار میکنند ما پیشرفت کردیم و ... همه ناراحتند
فعلا اقتصاد را مدیریت کنید و شعار ندهید بهتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
جناب رئیس جمهور نفرمودند چه نوع مشارکتی از جانب مردم مورد نیاز است. جناب علم الهدی شما که ساکت ننشسته اید ادامه بدهید تا ببینیم آخر و عاقبتمان به کجا می رسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
.گمانم چند هفته دیگر برای غذا سرگردون بشیم
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
بسلامتی
ومبارکی
ومیمنت
دلار امروز وارد کانال ۴۴۰۰۰ تومان شد
علی برکت الله !!!
اگر با تصور مشارکت مردم هستید از این بدتر خواهد شد . مردم حریص دنبال سود و تکاثر هستند . آدم عاقل علمی کشور را اداره میکند نه احساساتی (مشارک مردم چیه دیگه)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
مردم حریص نیستن نگران هستن نگران افت ارزش پول . یه آدم عاقل هر جای دنیا باشه به فکر حفظ ارزش دارایی هست برعکس تفکر مسئولین مردم ایدولوژیک فکر نمیکنن و فقط اقتصادی فکر میکنن
مشارکت مردم؟؟؟؟ پس رئیس جمهور انتخاب کردن برای چی؟ پس تو اون بالا چه میکنی؟ چرا موقع شعار دادن فقط دهان باز می‌کنید و چشم می‌بندید.
پاسخ ها
دایی ساناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
یعنی
دلار هر روز داره گرونتر میشه
یعنی
مردم با شماها اصلن مشارکت ندارن
و مردم مخالف شماها هستن !!!؟؟؟؟
مثلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
انتخاب کردن رو خوب اومد، ایشان با چند رای رییس جمهور شدند، چند درصد جامعه به ایشان رای دادند؟!
آقای علم الهدی در مورد گرانی کمر شکن میشود سکوت کرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
بهتر است تا رییسی نسبت به توجیه پدر زن خودشان

اقدام کرده و به ایشان تاکید کنند که بیش از این

سر به سر مردم گرفتار شده و عصبی نگذارند که اصلا

زمان درستی برای اینکار نمیباشد و بهتر است عاقلانه رفتار کنند
مثلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
آقای علم الهدی رو بذارید بحال خودش باشه، دیگه همه
میدانند نظرات ایشان افراطی است
لطفا یکی به خبرگزاری فارس بگه قیمت مرغ قبلا چند بوده که الان تا مرز 70 هزار تومان رسیده..البته ی نگاهی هم به قیمت های سر به فلک کشیده بندازه. فارس لطفا سرت را را از برف بیرون بیار
پاسخ ها
مثلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
مردم پول خرید نداشتن، مرغداران مجبور شدن قیمت پایین بیارن
وگرنه تا بحال به 100 هم رسیده بود
کسی نمیخره
دلارا دست خودتونه، اونوقت با حمایت مردم ارزون میشه؟
سالی صد بار پای میز میروید دلار می ریزه صد بار برمیگردد دلار صد برابر میشه اقتصاد نابود کردید
یا نرید پای میز مذاکره و
یا تمام کنید تمام
دولت به مردم برسد آیا زمین مسکونی هم جز تحریم ها بوده
آیا خودروی داخل هم بازار به تحربم ربط داشته باشد
دولت به‌جای صرفه جویی در حامل‌های انرژی نفت بنزین گاز برق آب ،به فکر درآمد از خودرو هست چقدر سطح فکر اقتصادی پایین هست آمدید جراحی اقتصادی قلب کنید جراحی اقتصادی برداشتن خال کردی
آقای رییس جمهور اگر قرار است که مردم نرخ تورم رو پایین بیارن پس شما نقشت چیه
اگه چاپ پول نکنی و با دنیا ارتباط داشته باشی نرخ تورم هم پایین میاد
آقای ششم ابتدایی
پاسخ ها
مثلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
دکتتتتر شده
یکی از کشورهای دوست بصورت افتخاری بهش داده
مدرک رو میگم
برنج روغن بالای صد هزارتومان قیمت مرغ را جبران میکند
بزک نمیر بهار میاد کمپوزه با خیار میاد
پس خداروشکر فهمیدیم که دولت برای کنترل تورم هیچ برنامه ای نداره و امیدش به ملت است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
رییسی داره توپ افزایش قیمت ارز و تورم را به زمین مردم شوت میکند

و احتمالا چند هفته بعد هم از مردم طلبکار خواهدشد !!؟

که چرا قیمت ارز و طلا و ارزاق عمومی را پایین نیاورده اند ؟!!!؟
جناب رئیس جمهور
مردم رئیس جمهور انتخاب می کنند که کار انجام دهد
نه اینکه بار مسئولیت هایش را بر دوش ملت بگذارد
اگر ملت بخواهند و بتوانند کاری انجام دهند
شما با قوانین غلط مانع می شوید !
گیر افتاده ایم دست عده ای کار نا بلد !
هروقت کار دارید سراغ مردم میایید ولی اصلا فکر مردم نیستید و هیچ برنامه ای ندارید
آقای رئیس جمهور، منظور از نرخ ارز و توم متفاوت چیست؟ منظور اینه که کاهش پیدا میکنه یا افزایش پیدا میکنه؟
برادر خودتان گفتید که دلارها دست خودتان هست حالا چه دخلی به مشارکت مردم دارد؟
میخواین دلارامونو بیاریم بسوزونیم؟ هان؟ خجالت نکشید فرمان بدین!
فارس: "عده‌ای با ادعای حمایت از مردم ترس ایجاد می‌کردند که حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مرغ را به قیمت ۱۰۰ هزار تومان می‌رساند، اما امروز نه تنها مرغ با قیمتی زیر نرخ مصوب عرضه می‌شود، بلکه دولت برای تنظیم بازار اقدام به صادرات مرغ هم می‌کند."
آِا این صادرات به خاطر ازدیاد تولید بوده یا کاهش توان خرید مردم و حذف مرغ از سر سفره ها؟؟؟ لطفا به این مسئله هم جواب دهید.
خودتون به رییسی و قالیباف رای دادید
خودتون به رییسی و قالیباف رای دادید
با مشارکت مردم نرخ ارز و تورم متفاوت خواهد بود؟ باز موضوع را حواله مردم کردید شبیه کسی است که هر روز به زور پول یکی را بگیره و وقتی همه چیز طرف تمام شد و چیزی در بساط نداشت بهش بگه اگه همکاری کنی وضعت بهتر خواهد شد. مردم چه مشارکتی باید بکنن مرد حسابی مردم مگه چیزی براشون مونده
آقای رئیس جمهور محترم قابل شما و دولت عزیزتون رو نداره ؛ خودتون لطف کنید مهار کنید ؛ از دست ملت بدبخت ؛ مستاصل ؛ درمانده از این گرانی ها و.....دیگر چیزی بر نمیاد لطف بفرمائید خودتون و دولت محترم این گرانی ها را حل کنید
مشارکت مردم دقیقا یعنی چه؟
کمر مردم زیر بار گرانی شکست صدای شکستن کمر اقتصاد هم به گوش می رسد کالاها چنان گران شده و قدرت خرید مردم چنان پایین آمده که به زودی بیشتر اصناف کاسه چکنم به دست خواهند گرفت شاید هم گرفته باشند
مشارکت مردم یعنی پولهاشون رو طلا و ارز و تتر بکنن و بانکهای ورشکسته رو ازبین ببرن
خدا را شکر اعتراضات نفس اخرشو میکشه چون دلار شده 1000 تومن فساد هم برچیده شده رابطه با دنیا هم خوب شده بیکاری هم نداریم. مازوت هم نمیسوزونیم و مردم را هم اذیت نمیکنیم.
اقتصا د، سیاست و....... علم است وقرار نیست احاد جامعه این علم را داشته باشند و اصلا امکان پذیر نیست. بنابر این سپردن این مهم به عهده مردم کار عقلانی و منطقی نیست. بیایید از مسوولیتهای خود شانه خالی نکنیم واگر جایی کا. خراب شد خودمان را تبرئه و مردم را مسءول قرار دهیم. مردم آگاهند مطمئن باشید.
با مشارکت مردم خدا بخاد دلار تا عید به ۱۰۰ تومان میرسه
رییس جمهوری که الفبای اقتصاد را ندونه باید هم دست به دامن مردم بشه.
دولار هیچ وقت پایین نمیاد عید70 سال بعد 100 را پشت سر می کذارد
مشارکت مردم یعنی چی؟ از خودتون رفع مسئولیت می کنید. مردم چطوری میتونن نرخ دلار رو بیارن پایین؟ خواهشا اگه نمیتونید مملکت رو اداره کنید بکشید کنار. مردم دیگه تحمل تورم بیشتر رو ندارند.
رئیس جمهور: اطمینان دارم با مشارکت مردم نرخ تورم و ارز حتما متفاوت خواهد شد.
دقيقا منم همين نظر رو دارم چون از مسئولين هيچ آبي براي مردم گرم نميشه و اوضاع رو خرابتر خواهند كرد. جناب رييسي با كل كابينه و رفقا چند صباحي برين مرخصي تا ببينيم چه گلي به سرمون بزنيم.
باید ساز و کاری باشد تا بعد از یک یا دو سال رییس جمهور را نشانده شعارهای انتخاباتی اش را برایش خوانده و در صورت عدم تحقق از او بازخواست شود . چه شود !!!
اقای ابراهیم رئیسی فرمودند که « من اطمینان دارم با مشارکت مردم، نرخ تورم و ارز حتما متفاوت خواهد شد و روند کاهشی پیدا خواهد کرد، » ولی نفرمودند که چگونه و با چه روشی ؟ و مردم چه غلطی بکنند تا افاضات ایشان محقق شود؟
آقای عباس عبدی درست گفتند . مسائل هیچگاه نباید خصومت شخصی بشود. خوب نیست.
مردم یه مشارکتی بکنن یه خونه هم کنار اینکارا برای من بسازن ممنون می شم
فعلا که دولت از دلار فروشی خوب سودی داره می کنه
به هیچ وجه نباید نه به خود علی دایی و نه به هیچ کدام از اعضای خانواده اش اجازه خروج از کشور داد. این آقا دنبال این است که به یک بهانه ای و زیرکانه از کشور فرار کند. علاوه بر این و برای تنبیه ایشان باید فروشگاههای ایشان و اعضای خانواده اش حداقل به مدت یکماه به دلیل همراهی با اعتصابات، بسته شود و اداره مالیات هم پرونده های مالیاتی علی دایی را به دقت بررسی کند.
آقای رییسی حتی یک سطر در مورد اقتصاد نمی تواند حرف بزند آن وقت چه انتظاری از او داریم ؟ باور کنید ما مردم سرکاریم!
نرخ دلار دست مردمه؟؟؟ یعنی مردم از سال 92 تا 96 تصمیم گرفته بودن نرخ دلار رو ثابت نگه دارن بعد یهو تصمیم به افزایش گرفتن و مردم نرخ دلار رو افزایش دادن؟ تورمم کار مردمه؟ بیکاری چی؟ رشد اقتصادی منفی چی؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل