بازدید 4533

جزئیات عملیات دستگیری قاتلان «کیان پیرفلک»

دستگیری عوامل حمله تروریستی « ایذه» از جمله جدیدترین عملیات «مأموران نوپو» این مردان سیاه پوش انتظامی کشور است که فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور آن را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ 27 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، با تلاش سیاه‌پوشان ضد تروریست نوپو یگان ویژه در عملیاتی سه ساعته دو نفر از تروریست‌های قاتل «کیان پیر فلک» و ۷ نفر دیگر از شهروندان ایذه ای دستگیر و دو نفر دیگر به هلاکت رسیدند.

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس در خصوص جزئیات دستگیری و کشته شدن عوامل تروریستی حادثه ایذه خوزستان و نقش نوپو در این عملیات اظهار داشت: با اشراف و رصد اطلاعاتی و آگاهی از این موضوع که تعدادی از عوامل حادثه تروریستی شهرستان ایذه در روستایی در محدوده شهرستان‌های ایذه و باغملک مخفی شده اند بلافاصله واحد نوپو یگان ویژه استان خوزستان به محل اعزام شده و با کمک عوامل انتظامی شهرستان های باغملک و ایذه محل مورد نظر را محاصره کردند.

فرمانده یگان های ویژه انتظامی کشور تصریح کرد: عوامل تروریستی پس از اطلاع از حضور ماموران اقدام به تیراندازی به سمت عوامل ماموران کرده که این درگیری مسلحانه سه ساعت به طول انجامید.

وی افزود : در نهایت طی مذاکره و عملیات روانی سرانجام دونفر از این عوامل خود را تسلیم کرده؛ اما دو نفر دیگر به تیراندازی و درگیری مسلحانه ادامه دادند که در نهایت طی آتش متقابل کشته شدند.

سردار کرمی از کشف سه قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری، مقادیر زیادی فشنگ جنگی و آلات و ادوات تهیه و ساخت کوکتل مولوتوف از تروریست‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: خط قرمز مأموران سیاه پوش نوپو و پلنگی پوشان یگان ویژه امنیت و آرامش و آسایش مردم است و نمی گذارند عده‌ای فریب خورده و فرصت طلب امنیت مردم را خدشه‌دار کنند.

گفتنی است در پی وقوع جنایت تروریستی اوباش مسلح در 24 و 25 آبان ماه گذشته در شهر ایذه 7 نفر از جمله « کیان پیر فلک» به شهادت رسیده و 12 نفر از شهروندان ایذه‌ای مجروح شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی