بازدید 4554

محمدی: حقوق شهروندی زندانیان کامل رعایت می‌شود

رئیس‌ سازمان زندان‌ها گفت: حقوق شهروندی زندانیان کامل رعایت می‌شود ولی عده‌ای بازهم نمی‌خواهند دست از هجمه بردارند.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ 26 December 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از قوه قضائیه، آئین تکریم و معارفه معاونین «توسعه مدیریت و منابع» و همچنین «سلامت، اصلاح و تربیت» سازمان زندان‌ها به ترتیب با معارفه نصراله ابراهیمی و محمود ضیایی‌فرد در این معاونت‌ها برگزار شد.

غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در این نشست ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و ضمن تقدیر از سیدعبدالله مرتضوی معاون سابق «سلامت، اصلاح و تربیت» گفت: خوشبختانه در این مدت شاهد اقدامات شاخصی در حوزه‌های بهداشتی، اشتغال و غیره بوده‌ایم.

وی حضور معاونین جدید را در راستای تحقق مأموریت و رسالت‌های سازمانی دانست و یادآور شد: انتظار این است که در حوزه فرهنگی و تولید محتوا فعالیت‌های جدی‌تری داشته باشیم. امروز در زندان‌ها اقدامات فرهنگی متعددی درحال انجام است که باید بدرستی دست به اطلاع‌رسانی و تبلیغات زد تا عموم مردم نیز متوجه آن باشند.

محمدی همچنین افزود: متأسفانه با وجود این‌همه فعالیت‌های اصلاحی‌وتربیتی در زندان‌ها ازجمله شاخصه‌های فرهنگی اما مخالفین هدفی جز هجمه علیه ما ندارند. لازم است صداوسیما نیز در کنار ما و در تعامل با ما باشد.

رئیس سازمان زندان‌ها حمایت از مددجویان و فعالیت‌های متنوع زندان‌‎ها را در بسیاری شاخصه‌ها فراتر از استانداردها دانست و گفت: در هیچ‌کجای دنیا شما نمی‌توانید میزان حمایت ما از زندانیان را ببینید. حقوق شهروندی زندانیان کامل رعایت می‌شود ولی عده‌ای بازهم نمی‌خواهند دست از هجمه بردارند.

رئیس سازمان زندان‌ها در خاتمه تأکید کرد: در همه حوزه‌های زندانبانی و برقراری اقدامات اصلاحی‌وتربیتی در زندان‌ها رو به جلو حرکت خواهیم کرد البته آهنگ حرکت باید سریع باشد. باید از همه قابلیت‌ها چه برای بازسازگاری مجرمین و چه رسیدگی به وضعیت کارکنان استفاده کنیم.

گفتنی است در این نشست معاونین سابق سازمان زندان‌ها نیز گزارشی از اقدامات خود ارائه دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل