بازدید 5958

وزیر کشور: تغییراتی در سطح استانداران خواهیم داشت

وزیر کشور در خصوص برنامه وزارت کشور برای تغییر استانداران، اظهار داشت: غیر از استاندار کرمانشاه، تغییرات دیگری در سطح استانداران داریم.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 23 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، احمد وحیدی، وزیر کشور روز پنج‌شنبه در در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه وزارت کشور برای تغییر استانداران، اظهار داشت: غیر از استاندار کرمانشاه، تغییرات دیگری در سطح استانداران داریم.

وی در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه افزود: امروز به برکت تبعیت از خون شهدا در مسیر رسیدن به قله پیشرفت هستیم و این موضوع دشمنان ما را ناراحت کرده است.

وزیر کشور ادامه داد: امروز دشمن، تمام تلاش خود را برای ایجاد یاس و نارضایتی در جامعه ایران اسلامی به کار گرفته است، اما ما همچنان در مسیر رشد کشور حرکت می‌کنیم.

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در کشور است

دکتر وحیدی اضافه کرد: دشمن به دنبال این است که محبت آحاد جامعه به یکدیگر را به دشمنی تبدیل کند و آنان را در مقابل هم قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در کشور و زیر پا گذاشتن استقلال ایران اسلامی است، اظهار کرد: استقلال امروز جمهوری اسلامی ایران دشمنان را بر آشفته کرده است و به دنبال آن است که سرمایه‌های گرانقدر جوانان ما را بگیرند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آن است که خبر‌های مهم و پیشرفت‌های کشور و فعالیت‌های اقتصادی دولت را با حاشیه سازی مخدوش کند و جلوی پیشرفت اقتصادی را بگیرد.

دکتر وحیدی ادامه داد: امروز مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسوولان کشور اعتماد دارند، اما دشمن در تلاش است که این موضوع را به بی اعتمادی تبدیل کند.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام تلاش‌ها و همه نیرو‌های اهریمنی که به میدان آورد باز هم همچون گذشته شکست خورد، گفت: دشمن مادامی که ما به متعهد به انقلاب باشیم نمی‌تواند راهی برای رخنه به کشور پیدا کند.

اصلاحات اقتصادی دولت به خوبی پیش رفته است

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود به مساله اصلاحات اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: دشمنان برای لطمه زدن به ایران اسلامی، گروهک‌های تجزیه طلب و تروریست را به میدان آوردند.

دکتر وحیدی با بیان اینکه دولت از زمان به روی کار آمدن با مشکلات بسیاری همچون کرونا و مردمی سازی یارانه‌ها روبه رو شد، افزود: همان طور که دیدیم اصلاحات اقتصادی کشور به خوبی پیش رفت و با کمترین پیامد‌ها به نتیجه رسید.

وی به عملکرد «بهمن امیری‌مقدم» استاندار پیشین نیز اشاره کرد و گفت: در طول یک سال گذشته اتفاقات مطلوبی در استان کرمانشاه از جمله بازگشایی مرز خسروی، تردد زایران اربعین حسینی و مدیریت نا آرامی‌ها رخ داد.

وزیر کشور، تعلیم و تربیت را از مهم‌ترین تجربیات «محمدطیب صحرایی» استاندار جدید کرمانشاه دانست و با بیان اینکه او چهره‌ای خلاق، مبتکر و اندیشمند است، گفت: تجربیات ارزشمند وی می‌تواند به خوبی کرمانشاه را به سمت پیشرفت هدایت کند.

دکتر وحیدی روز پنجشنبه برای حضور در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه به این استان سفر کرد و در نخستین برنامه خود پس از ورود به کرمانشاه با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان این استان ادای احترام کرد.

هیات دولت در جلسه روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه، «محمدطیب صحرایی» را به عنوان استاندار کرمانشاه معرفی کرد.

«محمدطیب صحرایی» متولد سال ۱۳۵۵ کرمانشاه و دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) است. از سال ۱۳۸۶ عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق بوده و در عین حال مسئولیت‌های فرهنگی را در این دانشگاه بر عهده داشته است.

صحرایی پیش از این یکی از گزینه‌های تصدی وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی