بازدید 21501
۱

زمان واریز سود سهام عدالت قطعی شد؟

با وجود تاخیر در واریز سود سهام عدالت خبر‌ها بیانگر این موضوع است که این مبلغ تا ۳۰ آذر به حساب دارندگان این سود واریز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ 20 December 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، با وجود تاخیر در واریز سود سهام عدالت خبر‌ها بیانگر این موضوع است که این مبلغ یک روز دیگر به حساب دارندگان این سود واریز می‌شود.

 با وجود تاخیر در واریز سود سهام عدالت خبر‌ها بیانگر این موضوع است که این مبلغ تا ۳۰ آذر به حساب دارندگان این سود واریز می‌شود.


بر اساس این گزارش اگر شرکت‌ها سود خود را واریز کنند احتمال واریز سود سهام عدالت در روز چهارشنبه زیاد است؛ بنابراین اگر تا آخر وقت امروز چند شرکت باقی مانده پول خود را واریز کنند فردا و پس فردا اقدامات لازم انجام می‌شود تا روز چهارشنبه این سود واریز شود.

گفتنی است مهم‌ترین شرکتی که باید سود خود را واریز کند شرکت فولاد است که روز گذشته رایزنی‌هایی برای واریز سود این شرکت انجام شده است.

لازم به ذکر است که واریز سود سهام عدالت بستگی به واریز سود شرکت‌ها دارد.

قرار بود سود سهام عدالت تا پایان این ماه پرداخت شود، اما به علت عدم واریز سود توسط شرکت‌ها به میانه دی ماه موکول شد.

چند هفته پیش بود که وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی وعده پرداخت سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه را دادند. اما چند روز دیگر آذر به پایان می‌رسد و هنوز سود سهام عدالت پرداخت نشده است و قرار است این سود تا نیمه دی ماه در حساب دارندگان سهام قرار بگیرد.

مسئولان مربوطه علت این تاخیر را عدم واریز سود برخی از شرکت‌ها بیان می‌کنند؛ اما مشکل اصلی اینجاست که شرکت‌ها تمایلی به پرداخت سود ندارند و همین موضوع عامل سردرگمی سهامداران عدالت می‌شود.

سود سهام عدالت در مقایسه با سود شرکت‌ها مبلغ چندانی نیست، ولی شرکت‌ها حاضر به پرداخت این سود نیستند و برخی به تکالیف دولتی می‌پردازند که این موضوع خود جای تعجب دارد.

بر اساس آمار موجود افرادی که پرتفوی ۵۳۲ هزار تومانی دارند حدود یک میلیون تومان سود دریافت می‌کنند. برای دارندگان سهام یک میلیونی نیز بیش از دو میلیون سود وایز خواهد شد.

در نتیجه یک خانوار چهار نفره که سهام ۵۳۲ هزار تومانی دارند تا نیمه دی‌ماه، چهار میلیون تومان سود دریافت خواهند کرد. خانوار چهار نفره دارای سهام عدالت یک میلیون تومانی هم تا پایان دی‌ماه ۸ میلیون تومان سود دریافت می‌کنند. آن‌گونه که مسئولان وعده داده‌اند این سود شامل همه دارندگان سهام عدالت می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
واقعا این دولت خجالت نمی کشد از اینهمه بدقولی و بدعهدی و دروغ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار