بازدید 19645

دلایلی که ثابت می‌ کند شما هم می‌ توانید ثروتمند شوید

بدون تردید نوع باورهای ما در مورد پول، ثروت و ثروتمند شدن، مشخص‌ کننده‌ ی دستاوردهای مالی ما در زندگی است. اگر تاکنون ثروتمند نشده‌ اید و به استقلال و آزادی مالی دلخواه خود دست پیدا نکرده‌ اید، ممکن است درباره‌ ثروتمند شدن دچار برخی افکار و باورهای محدود کننده باشید. با فعالیت در حوزه سودمند و تلاش مستمر شما هم می توانید به اهدافتان جامه عمل بپوشانید و ثروتمند شوید، در ادامه همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 18 December 2022

یخچال صنعتی رستورانی

یکی از ضروری ترین تجهیزاتی که در غذاخوری های بزرگ مانند رستوران ها، کبابی ها، فست فودی ها و غیره کاربرد دارد، یخچال صنعتی رستورانی است.

یخچال کباب یا یخچال صنعتی رستورانی از انواع یخچال های ایستاده مکعبی یا مستطیلی است که در ادامه به جزئیات بیشتری درباره آن پرداخته ایم.

یخچال های صنعتی با قابلیت حفظ سرما و جلوگیری از هدر رفت آن باعث می شوند که مدت نگهداری از مواد غذایی در آن ها طولانی تر شود.

امکان ساخت این یخچال ها بر اساس نیاز مشتری و فضایی که برای آن در نظر گرفته شده، وجود دارد که در انواع تک درب تا شش درب نیز طراحی می شوند.

دلایلی که ثابت می‌ کند شما هم می‌ توانید ثروتمند شوید

یخچال قصابی

بهترین گزینه برای نگهداری از انواع گوشت و مرغ در حجم زیاد استفاده از یخچال قصابی است که به خوبی مواد فاسد شدنی را تازه نگه می دارد.

یخچال قصابی هم مانند یخچال های خانگی وظیفه خنک کردن و تازه نگه داشتن انواع گوشت قرمز و گوشت سفید مانند مرغ و ماهی را برعهده دارد.

هر کدام از لوازم و ابزارهای صنعتی به منظور انجام اموری سنگین تر و بیشتر از آن چه در خانه انجام می دهیم طراحی و ساخته می شوند.

بزرگ ترین تفاوت یخچال صنعتی قصابی با یخچالی که در خانه داریم به گنجایش و نوع طراحی آن مربوط می شود.

دلایلی که ثابت می‌ کند شما هم می‌ توانید ثروتمند شوید

یخچال ویترینی نوشابه

امروزه یخچال ویترینی نوشابه یکی ابزار اصلی در فروشگاه ها، رستوران ها و غیره هستند که برای نگهداری انواع نوشیدنی کاربرد دارند.

باید اشاره کرد یخچال ویترینی نوشابه نوعی از یخچال با سایز بزرگ است که از نظر ظاهری با یخچال های معمولی تفاوت های بسیاری داشته و کاربرد متفاوتی نیز دارد.

یخچال های ویترینی نوشابه تنها برای نگهداری از محصولات غذایی به کار می روند و از این رو دارای امکانات جانبی یخچال های معمولی نیستند.

همچنین درب های این محصولات به صورت شیشه ای ساخته می شود تا نوشیدنی ها از پشت آن مشخص باشد و مشتری بتواند بدون بازکردن درب یخچال محصول خود را انتخاب کند.

دلایلی که ثابت می‌ کند شما هم می‌ توانید ثروتمند شوید

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها