بازدید 4630
۱
استاندار خراسان رضوی:

مسکن به یک گره اساسی برای مردم تبدیل‌شده است

ـ استاندار خراسان رضوی گفت: مسکن به یک گره اساسی برای مردم تبدیل‌شده است و هر تلاش توسط مسئولین در این حوزه اثرات مثبتی در زندگی مردم می‌گذارد.
کد خبر: ۱۱۵۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸ 13 December 2022


به گزارش تابناک به نقل از مهر، یعقوبعلی نظری ظهر سه شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی و تخصیص واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در مسجد جامع قوچان بابیان اینکه اولویت مشکلات مردم در شرایط کنونی جامعه معیشت و اقتصاد است اظهار کرد: مسکن به یک گره اساسی برای مردم تبدیل‌شده است و هر تلاش توسط مسئولین در این حوزه اثرات مثبتی در زندگی مردم می‌گذارد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن برای کمک به زندگی مردم راه‌اندازی شده و سیاست نیز بر این است که آغاز عملیات اجرایی چه در حوزه مردمی و چه متمرکز معطل نمانده و مرحله‌به‌مرحله اقدامات با مشارکت کردم صورت بگیرد.

۱۵۱۶ واحد مسکن ملی در خراسان رضوی واگذار شد

در ادامه جواد خدایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی از واگذاری متمرکز ۱۵۱۶ واحد مسکن ملی در پنج شهرستان خراسان رضوی خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: برای این شهرستان قریب به پنج هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که تاکنون یک هزار و ۵۰۰ نفر حائز شرایط نهایی شدند و مابقی باید مدارکشان را تکمیل کنند.

وی با اشاره به قرعه‌کشی ۸۰۰ واحد تخصیص‌یافته در قوچان افزود: حداکثر طی دو ماه آینده بقیه متقاضیان نیز تعیین تکلیف می‌شوند و تمام تلاش بر این بوده تا با حفظ شأن مردم نقاط قوتی در انتخاب زمین با هزینه ساخت لحاظ شود.

خدایی بیان کرد: هم‌زمان با قرعه‌کشی واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در قوچان ۳۰۰ واحد در تایباد، ۲۳۲ واحد فریمان، ۱۰۸ واحد در جغتای و ۷۶ واحد داورزن نیز به‌صورت متمرکز واگذار می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی با یادآوری اینکه فرمانداری‌ها در تمام روستاها اقدام به ثبت‌نام طرح مسکن روستایی کرده‌اند گفت: مسکن روستایی دو مزیت دارد یکی واگذاری زمین ویلایی ۹۹ ساله و تسهیلات ارزان‌قیمت ۲۰۰ میلیون تومانی که به‌صورت ویژه توسط دولت پیش‌بینی‌شده است.

وی اضافه کرد: افرادی که داخل شهر زمین‌دارند اما هزینه ساخت ندارند می‌توانند بر اساس تفاهمی که باید میان شهرداری و راه و شهرسازی انجام شود از تخفیفات صدور پروانه و نظام‌مهندسی برخوردار شوند و در کنار آن از تسهیلات طرح مسکن ملی نیز استفاده کنند.

باید زمینه اشتغال جوانان در قوچان فراهم شود

علیرضا هراتی، امام‌جمعه قوچان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه جوانان این شهر برای کار در شهرهای دیگر مشغول شده‌اند اظهار کرد: باید زمینه اشتغال و معاش آنان در این شهرستان فراهم شود تا با آسودگی خاطر و بدون دغدغه در کنار خانواده‌شان کسب درآمد کنند.

امام‌جمعه قوچان افزود: خیلی دردآور است زیر سایه دولت انقلابی افراد کارتون خواب در این هوای سر داشته باشیم پس باید مسئولین وظیفه خود را به‌درستی انجام بدهند زیرا یک کارتن‌خواب هم برای نظام زیاد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
یکسال و نیم گذشت و از مسکن ملی صدرای شیراز خبری نشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی