بازدید 4127

همه فیلم‌هایی که در روز سوم جشنواره سینماحقیقت اکران می‌شوند

فیلم‌های شانزدهمین دوره «سینماحقیقت» در چهار بخش بلند، کوتاه، نیمه بلند و شهید آوینی اکران می‌شوند. همچنین تعدادی از آثار منتخب برای مخاطبان در «موزه سینمای ایران»، نمایش خواهند داشت.
کد خبر: ۱۱۵۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ 13 December 2022

همه فیلم‌هایی که در روز سوم جشنواره سینماحقیقت اکران می‌شوند

سومین روز جشنواره سینماحقیقت امروز با نمایش بیش از 40 مستند پی گرفته می‌شود؛ نمایش‌هایی که همچون سال‌های پیشین به شکل آنلاین نیز اجرا می‌شود تا دامنه جشنواره به سالن‌های میزبان محدود نشود.

به گزارش «تابناک»؛ سومین روز جشنواره سینماحقیقت امروز سه شنبه 22 آذر با نمایش شماری از مستندها به میزبانی سینما ملت پی گرفته می‌شود. فیلم‌های شانزدهمین دوره «سینماحقیقت» در چهار بخش بلند، کوتاه، نیمه بلند و شهید آوینی اکران می‌شوند. همچنین تعدادی از آثار منتخب برای مخاطبان در «موزه سینمای ایران»، نمایش خواهند داشت. جدول نمایش آثار مستند در این دوره از جشنواره را از اینجا دریافت کنید.

مطابق با روند نمایش آثار به صورت آنلاین و حضوری در 2 سال گذشته، مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در تمام بخش‌ها به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند و افرادی که امسال متقاضی حضور در جشنواره هستند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از تماشای آثار حاضر در جشنواره بهره‌مند شوند.

همچنین سایر علاقه‌مندان در داخل ایران نیز می‌توانند با خرید مجموعه آثار جشنواره و خرید بلیت آنلاین هر مستند را تماشا کنند. مخاطبان برای تماشای آثار جشنواره به صورت آنلاین می‌توانند از آدرس panel.irandocfest.ir و ورود به خانه جشنواره فیلم‌ها را ببینید.

برنامه روز سوم جشنواره بدین ترتیب است:

همه فیلم‌هایی که در روز سوم جشنواره سینماحقیقت اکران می‌شوند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار