بورس امروز تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی خواهد بود؟

بورس امروز دوشنبه ۲۱ آذرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۵۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱ 12 December 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس،  بورس امروز دوشنبه ۲۱ آذرماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید. این اخبار، مهمترین اخبار منتشر شده تا ساعت ۱۵ روز گذشته بود.

۱- مدیران گروه خودروسازی سایپا ضمن اشاره به اینکه از شش شرکت مجاز شناخته شده برای واردات خودرو، سه شرکت متعلق به گروه سایپا است و مراحل واردات پنج مدل خودرو جهت عرضه به بورس کالا در جریان است، از اخذ ۳۶ هزار مجوز واردات خودرو برای این گروه خودروسازی خبر داد.
۲- با توجه به عدم رفع ابهام، تعلیق نماد معاملاتی وبرق به استناد تبصره ۱ ماده مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ادامه می‌یابد.
۳- مهم برای حکشتی: انعقاد قرارداد ساخت دو فروند کشتی تانکر فی‌مابین شرکت‌های گروه کشتیرانی ج. ا. ا (شرکت خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی و شرکت کشتی‌سازی اروندان)
۴- سومین عرضه خودروی (لاماری ایما) در بورس کالای ایران از روز دوشنبه ۲۸ آذر تا پایان روز همان روز انجام می‌شود.  
۵- پتروشیمی کرمانشاه هم به طور رسمی اعلام کرد که ظرفیت تولید واحد‌های این مجتمع تا میزان ۸۱ درصد از تاریخ پانزدهم آذرماه کاهش یافته است.
۶- نمایندگان مجلس کلیات لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را به تصویب رساندند.  
۷- قیمت پایه محصولات پلیمری و شیمیایی برای معاملات هفتگی در بورس کالای ایران از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی، بر اساس نرخ ارز  ۲۸۱,۵۸۹ ریال اعلام شد.
۸- افزایش سرمایه ۵۰ درصدی فگستر از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
۹- شرکت سرمایه گذاری بوعلی در ۹ ماهه منتهی به آبان برای هر سهم ۶۷۳ ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل رشد ۱۱ درصدی داشت. درامد‌های عملیاتی با افزایش ۱۲ درصدی به ۴۱۷ میلیارد تومان رسید.
۱۰- انجمن فولاد در نامه‌ای به شرکت ملی گاز خواستار اصلاح فوری محدودیت‌های گازی فولادسازان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم