بازدید 4240

حمله صهیونیست‌ها به جشن فلسطینیان برای مراکش

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، نظامیان صهیونیستی در قدس اشغالی به جشن فلسطینیان برای صعود تیم ملی فوتبال مغرب به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حمله کردند.
کد خبر: ۱۱۵۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰ 11 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب، پلیس رژیم صهیونیستی در منطقه باب العامود در قدس اشغالی به فلسطینیانی که در حال جشن و شادی برای صعود تیم ملی فوتبال مغرب به مرحله نیمه نهایی جام جهانی بودند، حمله کردند.

بر اساس این گزارش، پلیس سواره رژیم صهیونیستی با حمله به شهروندان فلسطینی در باب العامود سعی داشت تا مانع از تجمع آنها شود.

در همین حال منابع محلی گزارش دادند، به دنبال پیروزی تیم ملی فوتبال مغرب برابر تیم ملی پرتغال و صعودی این تیم به مرحله نیمه نهایی، مردم فلسطین در شهرهای قدس، الخلیل، نابلس، قلقیلیه، بیت لحم و غزه به خیابان‌ها آمدند و جشن گرفتند.

همچنین جنبش حماس پیروزی تیم ملی فوتبال مغرب مقابل پرتغال و راه‌یابی این تیم به جمع ۴ تیم پایانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.

حازم قاسم سخنگوی حماس گفت: این دستاوردی تاریخی برای ورزش کشورهای عربی است و ما برای تیم ملی فوتبال مغرب در بازی‌های بعدی هم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

تیم ملی مغرب عصر شنبه موفق شد با شکست تیم ملی پرتغال به جمع چهار تیم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه پیدا کند.

شمار زیادی از تماشاگران تیم ملی مغرب لحظاتی پیش از آغاز بازی این تیم با تیم ملی پرتغال با پرچم فلسطین در اطراف ورزشگاه حاضر شده و بار دیگر حمایت خود را از ملت فلسطین نشان دادند.

همچنین هواداران تیم ملی فوتبال مغرب که از سعود تیمشان به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ خوشحال بودند پس از بازی عصر شنبه این تیم در مقابل پرتغال، در اطراف ورزشگاه جمع شده و با برافراشتن پرچم فلسطین بار دیگر تاکید کردند که مساله فلسطین را از یاد نبرده‌اند.

فریاد «فلسطین فلسطین» هواداران مغرب شنبه شب در قلب دوحه طنین‌انداز شد و پرچم فلسطین به اهتزار درآمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار