بازدید 6569
۷

قتل دو ملایری در یک درگیری طایفه‌ای

دادستان همدان از نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای ملایر خبر داد و گفت: متأسفانه در این نزاع که با سلاح گرم رخ داده دو نفر به قتل می رسند.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ 07 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حسن خانجانی موقر درباره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای ملایر؛ گفت: حوالی ساعت ۱۳ روز ۱۴ آذرماه، دو فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان ملایر با سلاح شکاری و جنگی رخ می‌دهد و در این رابطه ۲۱ نفر دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: یکی از قاتلین دستگیرشده به نام "ح. ف" انگشت دوم شخصی از خانواده مقتول را بریده و با خود به منزل می‌برد و خانواده مصدوم برای پس گرفتن انگشت با گروهی به درب منزل قاتلان می‌روند.

دادستان همدان تصریح کرد: در این نزاع دسته جمعی که با کلاش و دو اسلحه شکاری بوده دو نفر به قتل می رسند و در حال حاضر ۱۹ نفر از خانواده مقتول و ۲ از خانواده قاتل به اتهام نزاع در بازداشت هستند و برای آنان پرونده قضائی تشکیل شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
این ها رو اخته کنید به درد هیچی نمیخورند! یا بذارید سینه دیوار تیرباران....
یا تبعید کنید به دو نقطه بسیار دور از هم و حکم بدید برگشتن به روستا = اعدام
انگار ظرف آش رو برده که برای بازپسگیری رفتن
داعش واقعی، انگشت می برند و کلاش دارند؟؟؟
سربازان گمنام چه جوری متوجه ورود کلاش نشدند.
اسلحه در دست مردم فراوان است ضرورت ندارد.آنها را پلیس بایستی جمع کند. هر اسلحه در دست مردم یعنی ناامنی و متلاشی شدن یک روستا و رواج کوچ
چقدر وحشی وبی رحمند، انگشت می برند،آدم میکشن
کلمه برای بیان این توحش وپستی ،نیست
یکی از اقدامات مفیدی که از قبل از انقلاب جدا از قصد ونیت رژیم قبل بیادگار مانده بود برخورد جدی با دارندگان سلاح گرم بود.سربازانی که قبل از انقلاب خدمت کرده اند از این حساسیت به خوبی آگاه هستند.من شخصا بیاد میآورم که در میدان تیر اندازی در مشهد فرماندهان پوکه های فشنگ را تحویل میگرفتند وتا وقتیکه پوکه پیدا نمیشد کل پرسنل یک واحد در سرما وبرف میماندند تا ان پوکه پیدا شود . حتی این کنایه وطنز بین مردم رایج بود که میگفتنددر این مملکت هروئین واسلحه قاچاق است اما چرا این یکی فراوان وآن یکی کلا نایاب است
ای کاش نام روستا ور هم مینوشتید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی