بازدید 17351

پیشنهاد رئیسی درباره حقوق سال آینده کارمندان

رئیس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد به سرعت راهکار پرداخت حقوق براساس میزان بهره‌وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه کنند تا در بودجه سال آینده لحاظ شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 06 December 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رئیس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد راهکار‌های پرداخت حقوق بر اساس میزان بهره‌وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه کنند تا در بودجه سال آینده لحاظ شود.

 هیات دولت در جلسه فوق‌العاده صبح امروز سه‌شنبه که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، ادامه رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده کل کشور را در دستور کار قرار داد و تبصره‌های دیگری از این لایحه را بررسی کرد.

سید ابراهیم رئیسی در این جلسه با تاکید بر لزوم توجه به عدالت در پرداخت‌ها به کارکنان دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، گفت: تامین معیشت و رفاه کارکنان دولت در بودجه سال آینده باید بر مبنای ایجاد توازن و اصل بهره‌وری صورت گیرد.

رئیس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد به سرعت راهکار پرداخت حقوق براساس میزان بهره‌وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه کنند تا در بودجه سال آینده لحاظ شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۲۵
متاسفم هر روز بدتر از دیروز
مگه نمیدونید؟؟؟؟؟؟
خودشون تو اوج بهره وری و کیفیت هستند.....
سلام :دو پیشنهاد اساسی برای عدالت در پرداخت ها
1- همه پرداختی های به کارکنان دولت در احکام سالانه گنجانده شود ازجمله حق مسکن و حق ایاب و ذهاب و همچنین برای اضافه کاری سقف و کف در نظر بگیرند و خارج از احکام هیچ دستگاهی حق پرداخت نداشته باشد
2- افزایش حقوق براساس امتیاز در احکام گنجانده شود نه به صورت درصد زیرا با درصد کسی که حقوق 40 میلیونی می گیرد با فزایش 20 درصد 8 میلیون تومان به حقوق او اضافه میشود و آن شخصی که حقوق شش میلیون تومانی میگیرد یک میلیون و دویست هزار تومان به حقوق اش اضافه می شود و این دور باطل و عین بی عدالتی همچنان مانند سالهای قبل ادامه پیدا می کند
کارایی کارمندان در آیتم هایی از قبیل "میزان بهره‌وری و کیفیت کار و ارائه خدمت" بر چه اساس و مینایی ارزیابی می گردد؟ تا زمانی که دستور العمل های مصوبِ مدون و مشخصی برای این موارد وجود نداشته باشد و بنا برسلیقه فردی مدیران انجام شود، باعث فساد، حق کشی و مرید پروری بیشتر در محیط های اداری خواهد شد.
مگر تورم بر اساس کیفیت کار و ارائه خدمت بر مردم تحمیل میشه که انتظار داریم حقوق بر اساس کیفیت کار و ارائه خدمت پرداخت بشه؟ فعلا کف حقوق را به اندازه تورم اعلام توسط بانک مرکزی بالا ببرین بعد حقوق را بر اساس کیفیت کار پرداخت کنین.
اینم که تابلوه بحث ایجاد رانت تو طبقه کارمندیه...به خصوص تو این وضعیت اعتراضات!!!!!
ای کاش این آقای رئیس جمهور متوجه می شد که بهره وری زمانی مفهوم داره که شاخص مناسبی برای اندازه گیری داشته باشه چگونه یک مدیر که با هزار تا رانت شده مدیر یک مجوعه می خواهد بهره وری کارکنان زیر مجموعه اش را بسنجد؟ آیا غیر از این است که کسانی که دوست و رفیقش هستند را بهره ور و کسانی که منتقدش هستند را غیر بهره ور نشان خواهد داد؟ آقای رئیسی، کسی در مجموعه دولت شما نیست که به شما بگوید برای این طرح ابتدا باید زیر ساخت ها اصلاح بشه، مدیران براساس شایستگی انتخاب بشوند و هزار تا مورد دیگه باید انجام بشه بعد ان طرح اجرا بشه؟ چرا فقط شعار می دید؟ چرا طرح ها رو نسنجیده اجرا می کنید که نتیجه اش از هم اکنون مشخصه که شکست خواهد بود؟
دوما، که فرد غیر بهره ور وجود ندارد، ضعف مدیریت بوده است که نتوانتسته در جای مناسب از آن فرد استفاده کند پس بنابراین باز مدیر آن قسمت مقصر است.
سوما، با افرادی که به اصلاح شما غیر بهره ور هستند چه خواهید کرد؟ آیا جامعه ما توان تحمیل این همه بیکار را دارد؟
چهارما، بهره وری برای سیستم تعریف می شود و نه برای افراد.
برای خودم متاسفم همین.
شعار و کارهای پوپولیستی
اول باید راهکار سنجش صحیح میزان بهره وری و کیفیت کار و خدمت را مشخص کنند ، بع بر اساس آن راهکار پرداخت حقوق را
هیات عملی ها رودل نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
بگم آتش نشانی بیاد خاموشت کنه
به نظرم هدف از بهره وری و کارایی اینکه همون 20 درصد افزایش رو هم به بهانه نبود بهره وری و کارایی کاهش بدن .
می تونی تورم رو مهار کن بهره بری پیش کش
زود نیست ..؟ تا سال آینده سه دیگه مونده
اونوقت همین هیات دولت و نمایندگان باید حقوقی دریافت نکنند
اینجوری که هیچ حقوقی به هیچ یک از کارکنان دولت نباید تعلق بگیره
خداییش هر وقت میشنوم یه کاری رو می خواهید سر و سامان بدید چهار ستون بدنم میلرزه.
این کار روشی برای پرداخت به خودی ها و مدیران و و ضعیف کردن کارمندان است.
این روشهای غلط کهنه شده، فقط شکاف طبقاتی را بیشتر و بیشتر می کنند
آن کس که نداند و بداند که نداند / هم خویشتن از ننگ جهالت برهاند . آن کس که نداند و نداند که نداند / در جهل مرکب تا ابدالدهر بماند.
الان دقیقا رو کدوم افتصاد سوارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوزار میخوان به کارمند جماعت بدن هزار جور ادا و اطوار و طرح میدن اما برا خودشون سریع تصویب اجرا و پرداخت میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ای کاش این راهکار برای رئیس جمهور و اعضای هیات وزیران هم اجرا بشودو میزان حقوق آنها بر اساس بهره وری و کیفیت کار باشد
میزان بهره وری کارمندان در روز ۲۰ دقیقه است.
این یعنی رانت
برای بازنشستگان در ایران بخصوص معلمان دولت هیچ ارزشی قائل نیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها