بازدید 10490

آغاز به کار گشت‌های فوریت‌های اجتماعی در پایتخت

ریاست شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به بکارگیری ون‌های فرسوده برای گشت‌های ویژه فوریت‌های اجتماعی (حامی شهر) جهت انتقال افراد بی خانمان به مددسراها انتقاد کرد و گفت: این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴ 04 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص استفاده از ون‌های فرسوده با پلاک تاکسی برای جمع‌آوری افراد بی خانمان و انتقال آنها به مددسراها، گفت: گلایه‌ای در خصوص فرسودگی ون‌هایی که برای جابجا کردن بی خانمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد وجود دارد که قطعا این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

وی در خصوص بارش باران در پایتخت و ایجاد ترافیک و وقوع آبگرفتگی در سطح شهر تهران، گفت: هنگامی که باران می‌آید متاسفانه در تهران با توجه به اینکه بارندگی کم داریم عادت به رانندگی در شرایط بارانی وجود ندارد و همین موضوع موجب ایجاد ترافیک می‌شود. در حقیقت شهروندان به عادت همیشگی خود بیرون می‌آیند و بدون تغییر در رانندگی خود شاهد ایجاد ترافیک در سطح شهر بودیم.

آبگرفتگی‌های امروز تهران محلی بودند

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: امروز بزرگراه صیاد شیرازی خروجی به سمت رسالت ترافیک شدید و فشرده‌ای داشت ولی آبگرفتگی‌های سطح شهر معمولا آبگرفتگی‌های محلی بودند. پل‌ها و جوی‌های آب گاهی با توجه به ریختن زباله می‌گیرند و سبب آبگرفتگی می‌شوند، اما شبکه آب‌های سطحی تهران کار خود را به درستی انجام می‌دهد و اگر این شبکه وجود نداشت شرایط وحشتناکی رخ می‌داد.

چمران ادامه داد: امیدواریم باران باشد که از نعمت‌های آن در شرایط کم آبی موجود برخوردار شویم و مشکلات آن را تحمل می‌کنیم. چه مشکلاتی که شهرداری موجب ایجاد آن می‌شود و یا چه مشکلاتی که خودمان ایجاد می‌کنیم.

وی در خصوص خاموش بودن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نیز در ساعات آغازین صبح امروز گفت: این موضوع را دنبال می‌کنیم تا این چراغ‌ها کار خود را به درستی انجام دهند. ان شاالله پلیس نیز در کار این چراغ‌ها دخالت نکند. چرا که معمولا اینها به صورت برنامه ریزی شده کار می‌کنند و دخالت کردن در آنها مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل