بازدید 4855

با شم اقتصادی که داشتم به ثروت بالایی دست پیدا کردم

در جامعه ی ما و بین توده ی مردم فکر اقتصادی و اقتصادی فکر کردن با خساست و ناخن خشک بودن یکی تلقی می شود. در حالی که چنین باوری صد در صد اشتباه می باشد. به هیچ وجه فکر اقتصادی با کم خرج کردن یا پس انداز مترداف نیست. فردی که فکر اقتصادی دارد خیلی بیشتر از دیگران خرج می کند زیرا می داند چگونه پول های از دست رفته اش را بازگرداند و به چنین چرخه ایی اعتقاد کامل دارد. یکی از حوزه هایی که همواره با سود بالایی همراه است سرکه می باشد به طوری که من ثروتی اکنون دارم را از این شغل به دست آوردم.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 03 December 2022

سرکه هلو

در طب اسلامی از خواص هلو بسیار نام برده شده است و بر مصرف آن تاکید شده است. سرکه انواع متفاوتی دارد که از جمله آن ها سرکه هلو است که برای سلامت کبد، درمان سنگ کلیه، پیشگیری از آلزایمر، درمان آمبولی، سم زدایی بدن، کاهش اضطراب، لایه برداری، تقویت استخوان و دندان و خاصیت ضدالتهابی استفاده می شود.

این سرکه حاوی پکتین می باشد که عمل جذب مواد غذایی را کند کرده و باعث می شود غذا ارام از روده عبور کند و کلسترول بد خون تجزیه و دفع شود.

مصرف این سرکه باکتری هایی را که باعث مشکلات گوارشی می شوند از بین برده و مسمومیت غذایی را کاهش می دهد.

سرکه هلو حاوی آنتی اکسیدان می باشد که رادیکال آزاد موجود در مواد غذایی توسط آنتی اکسیدان خنثی شده و روند پیری به تعویق می افتد.

با شم اقتصادی که داشتم به ثروت بالایی دست پیدا کردم

سرکه انگور ارگانیک

نکته ی مهمی که در رابطه با مشخصات سرکه انگور ارگانیک باید بدانید این است که رسوب نمی کند و به تا مدت زیادی فاسد نخواهد شد.

معمولا برای این که سرکه انگور ارگانیک بهتر تولید شود از انگور بسیار شیرین استفاده می کنند زیرا اگر طعم آن شیرین نباشد سرکه به خوبی تولید نخواهد شد.

سرکه انگور ارگانیک را در شیشه های متفاوت با اوزان مختلف تولید می کنند که به صورت عمده هم قابل تهیه می باشد، رنگ این محصول معمولا کرم مایل به قهوه ای است.

ماده ای که در انتهای شیشه سرکه ته نشین می شود قابل استفاده نیست و تولید کنندگان آن را از سرکه جدا می کنند تا کاملا شفاف شود.

با شم اقتصادی که داشتم به ثروت بالایی دست پیدا کردم

سرکه خرما

از مشخصات سرکه خرما طبیعی این است که بدون چربی و اسیدی می باشد و در بطری های کوچک و بزرگ بسته بندی شده است که شما می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را تهیه نمایید.

از ویژیگی هایی که این محصول دارد این است که اگر فردی دچار سرماخوردگی شده باشد با استفاده از سرکه خرما می توانید برای درمان استفاده کنید.

از شاخصه های دیگر این است که دارای طبع گرمی می باشد و به همین دلیل باعث می شود ذهن را قوی نماید.

از سرکه خرما برای دسر های مختلف استفاده می شود و شما می توانید در هنگام رژیم از این سرکه استفاده کنید و همچنین از آن به عنوان گیاه دارویی هم استفاده می کنند زیرا انواع بیماری ها را بهبود می دهد.

با شم اقتصادی که داشتم به ثروت بالایی دست پیدا کردم

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل