بازدید 4737

پای کودک کرجی گرفتار پله برقی شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: پای یک کودک در پله برقی چهارراه طالقانی گیر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 02 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مهدی سمیعی گفت: ساعت ۲۱:۰۵ دقیقه شب گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، از گیر کردن پای کودک در پله برقی مطلع شدیم که بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه های ۱۳۱،۱۱۷،۱۰۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه‌ که در چهارراه طالقانی، جنب کیوسک نیروی انتظامی رخ داده، پسر بچه هشت ساله به همراه والدین خود در این پله برقی در حال حرکت بود با افتادن و گیر کردن پای راستش دچار آسیب جدی شد که با کمک آتش نشانان و استفاده از تجهیزات هیدرولیک اقدامات لازم جهت رهاسازی فرد مصدوم انجام و بلافاصله جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: برای امداد رسانی به این حادثه یازده نفر نیروی عملیاتی به همراه سه دستگاه خودرو امدادی به محل اعزام شدند.

او سازمان از شهروندان خواست تا هنگام استفاده از پله برقی مراقب کودکان خود باشند و در زمان وقوع حوادث ضمن حفظ خونسردی، بلافاصله نسبت به متوقف کردن پله برقی(فشردن کلید قرمز رنگ در بالای پله برقی) اقدام کنند و تا رسیدن نیرو‌های امدادی سعی بر خارج کردن عضو گرفتار در پله برقی یا هر وسیله الکترونیکی نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی