بازدید 7311
۷

وزیر کار درباره ساز و کار «کالابرگ الکترونیک» توضیح داد

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی درباره ساز و کار کالابرگ الکترونیکی توضیحی داد و گفت: کارت الکترونیکی افراد معادل مبلغ یارانه شارژ می شود و افراد در یک بازه زمانی مشخص مختار هستند با این کارت، پروتئین خرید کنند یا اینکه زمانی که یارانه به حساب افراد واریز می شود، پول آن را برداشت کنند.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ 30 November 2022

 

به گزارش شفقنا، سیدصولت مرتضوی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت آزمایشی در استان هرمزگان شروع شده و بازتاب خوبی از آن گرفته شد.

وی ادامه داد: به محض اینکه بستر آن فراهم شود، به صورت آزمایشی اجرا می کنیم. امیدواریم هرچه زودتر این طرح اجرا شود.

وی گفت: استفاده از کالابرگ اختیاری است یعنی کسانی که خواستند می توانند از استفاده کنند و کسانی که خواستند می توانند از مبلغ نقدی استفاده کنند. سازوکار اجرای این طرح این است که کارت الکترونیکی افراد معادل مبلغ یارانه شارژ می شود و افراد در یک بازه زمانی مشخص مختار هستند با این کارت، پروتیین خرید کنند یا اینکه زمانی که یارانه به حساب افراد واریز می شود، پول آن را برداشت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۷
چرا معادل یارانه؟ معادل مبلغ ریالی کالای اساسی بایستی شارژ شود؟اینکه می گویید با حالا و پرداخت نقدی هیچ تفاوتی ندارد!!!
خوب نوکرتم این چه فرقی با کارت بانکی که یارانه را با آن میگیرند دارد؟جماعت فرصت طلبی که صحبت از کالا برگ میکنند دنبال زنده کردن مجدد ارز ۴۲۰۰ تومانی و خریدن کالا ها با قیمت یک پنجم قیمت جهانی هستند تا از این امر در کنار افزیش دستمزد ۵۰ درصدی سالانه در کشوری با رشد اقتصادی نزدیک به صفر به یک افزایش دستمزد ۱۰۰ درصدی برسند البته روی کاغذ چون اگر این امر روی دهد تورم میشود ۱۵۰ درصد مثل امسال این طرح هیچ مشگلی ندارد چون عوارض تورمی ندارد .قدرت خریدی که وجود ندارد را نمیشود به مردم داد حتی اگر هر روز توی خیابان باشند
خوب چه فرقی با واریز یارنه نقدی دارد فقط یک کارت به کارتهای بانکی اضافه میشود از یک طرف به بانک ملی هجوم می اورند چرا تعداد کارتهای بانکی زیاد است ویک کاسه نمیشود وافراد از یک کارت استفاده نمایند واز طرفی تولید کارت جدید در راه است این سیاست دوگانه برای چیست اقای وزیر کار های مانده در وزارت کار انجام دهید از شما بعید است کارهای عقب مانده را رها کنید وفکر خود را به کار جدید مشغول کنید همین که شما بتوانید به سازمان تامین اجتماعی و بازنگری دهک های یارانه بگیر را انجام دهید کار بسیار بزرگی انجام داده اید وکار بزرگی را انجام داده اید .
پول آن را برداشت کنند !!!!!!!!!!! این دیگر چه فرقی با واریز به کارت بانکی دارد ؟؟؟؟؟؟ بعد از یکسال کار و تلاش به اینجا رسیدید؟؟؟
سلام برخی از خانوار بازنشسته نظامی از اردیبهشت یارانه قطع ود بازبینی اقدام و مبلغ مرحله نوبت دوم نیز در حساب مسدود هست لطفا رسیدگی شود.تشکر
داداش خیلی باحالی یکساله مردم رو سرکار گذاشتین.
فقط خودشون مسخره کردن مسوولان کشور همون یارانه نقدی را بدهید وکشورمان را از اين بتر به‌ آشوب نکشید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار