بازدید 3142

دفاع سفیر آمریکا در سازمان ملل از رژیم صهیونیستی

سفیر و نماینده آمریکا در سازمان ملل در دفاع از جنایات رژیم صهیونیستی، سیستم سازمان ملل را مملو از اقدامات ضد صهیونیستی و قطعنامه های مغرضانه خواند.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰ 29 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، لیندا توماس گرینفیلد سفیر و نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در نشست شورای امنیت سازمان ملل عملیات گروههای مقاومت در سرزمین های اشغالی را حملات تروریستی خواند و آن را به شدت محکوم کرد.

سفیر آمریکا در سازمان ملل بدون کوچکترین اشاره ای به جنایت رژیم صهونیستی افزود: ما در مقابل این حملات فجیع در کنار مردم اسرائیل هستیم.

وی مدعی شد: هیچ توجیهی برای خشونت علیه غیرنظامیان وجود ندارد. هر کسی که مرتکب عمل خشونت آمیز می شود - اسرائیلی یا فلسطینی - باید با عدالت با وی برخورد شود. هیچ فرد یا گروهی فراتر از قانون نیست و این امر باید مشخص شود.

سفیر آمریکا ادعا کرد: واشنگتن عمیقا نگران تشدید شدید خشونت و تنش بین اسرائیلی ها و فلسطینی ها است. این مرگبارترین سال در کرانه باختری از سال ۲۰۰۴ تاکنون بوده است. نزدیک به ۱۵۰ فلسطینی و ۲۸ اسرائیلی کشته شده اند. این اقدامات فقط ما را از دستیابی به راهکار دو کشوری از طریق مذاکره دورتر می کند.

وی مدعی شد: این راهکار بهترین راه برای تضمین امنیت و رفاه آینده اسرائیل و برآورده ساختن آرزوی فلسطینی ها برای داشتن یک کشور است.

سفیر آمریکا در سازمان ملل در ادامه ادعاهایش افزود: اسرائیلی ها و فلسطینی ها به طور مساوی سزاوار زندگی ایمن و امن و برخورداری از معیارهای برابر آزادی، عدالت، کرامت و رفاه هستند.

وی ادعا کرد: متاسفانه، بیشتر اقدامات سازمان ملل در رابطه با اسرائیلی ها و فلسطینی ها برای پیشبرد مذاکرات مستقیما انجام نشده است. سازمان ملل فقط قصد تحقیر اسرائیل را دارد.

نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شد: سیستم سازمان ملل مملو از اقدامات و نهادهای ضد اسرائیلی است که شامل قطعنامه های مغرضانه و نامتناسب علیه اسرائیل در سراسر سیستم سازمان ملل می‌شود.

وی مدعی شد امیدواریم سازمان ملل بر انواع گام‌های مشخصی که می‌تواند زندگی فلسطینیان و اسرائیلی‌ها را بهبود بخشد و آنها را به صورت صلح آمیز در کنار هم نگه می دارد، تمرکز کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار