بازدید 3012
۲

کشف ۱۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس

جانشین مرزبانی استان هرمزگان از موفقیت مرزبانان و کشف ۱۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق با انجام عملیاتی در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ 23 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از مرزبانی استان هرمزگان، سردار عبدالله لشکری اظهار داشت: مرزبانان مستقر در شهرستان‌های قشم، میناب و بندرعباس پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله مشک‌ های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع با تشکیل چند اکیپ به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به جزئیات این عملیات، توضیح داد: قاچاقچیان که با مشاهده مرزبانان توان مقابله با ماموران را نداشتند از محل متواری شدند و دریابانان پس از بررسی مناطق، سه عدد محفظه پلاستیکی معروف به مشک و یک شناور بدون موتور جامانده از قاچاقچیان حاوی ۱۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

جانشین مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

به گزارش ایرنا، خلیج فارس با گستره نزدیک به ۲۳۷ هزار و ۴۷۳ کیلومتر مربع بین ۲۴ تا ۳۰ درجه و ۳۰ دقیقه عرض شمالی و ۴۸ تا ۵۶ درجه و ۲۵ دقیقه طول شرقی از نصف‌النهار گرینویچ واقع شده است.

استان هرمزگان با دارا بودن بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز دریایی از سواحل شرق استان (جاسک) در دریای عمان تا سواحل نیلگون خلیج فارس در شرق استان (پارسیان) و برخورداری از جزایر ۱۴ گانه خلیج فارس، یکی از مهم ترین و راهبردی ترین استان های ایران است.

جزیره قشم با مساحتی معادل هزار و ۴۹۱ کیلومتر مربع به عنوان بزرگترین جزیره‌ خلیج فارس شناخته می شود.

این جزیره تا ساحل بندرعباس حدود ۲۰ کیلومتر فاصله داشته و دارای طول جغرافیایی ۸۸/۵۵ درجه و عرض جغرافیایی ۸۹/۲۹ درجه می باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
من برای سپری کردن زمستان درخوسات 6000 لیتر گازوئیل کردم و این پروسه تقریباً دو هفته طول کشید و با بازرسی و ارائه کلیه مدارک بالاخره موافقت شد که سوخت تحویل بدهند. حالا در حیرتم که این ارقام سوخت به چه صورت از مبادی توزیع خارج میشه، خدا داند و آن مسئولان ذیربط فاسد.
هزینه جرم در کشور پایین هست. اگه این مفت خورها و دیگر مفت خورها مثل سارق ها و کلاه بردارها و رشوه گیرها و اختلاس گرها و زمین خوارها و ... به جای زندان ببرن وسط کویر و چندین سال ازشون بیگاری بکشن کسی دیگه جرات نمیکنه از این مفت خوری ها بکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی