بازدید 13788
۵

استعفای کتبی رئیس بورس

مدیر روابط عمومی سازمان بورس گفت: در پی استعفای کتبی عشقی از ریاست سازمان بورس، امروز شورای عالی بورس آنرا بررسی می کند.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ 21 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، هادی سلیمی‌زاده گفت: مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت کتبی استعفای خود را نوشته و این مسئله امروز در جلسه شورای عالی بورس بررسی می‌شود.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد با طرح استعفای مجید عشقی از ریاست سازمان بورس در جلسه امروز شورای عالی بورس موافقت کرده است.

جلسه شورای عالی بورس برای تعیین رئیس جدید سازمان بورس ساعت 10.30 دقیقه امروز دوشنبه آغاز می‌شود. در این جلسه در باره انتصاب محمد رضوانی فر مدیرعامل اسبق شستا به عنوان رئیس جدید سازمان بورس تصمیم گیری خواهد شد.

برخی از موارد از جمله مخالفت با برخی پیشنهاد‌های سازمان بورس برای گنجاندن در لایحه بودجه سال آینده مبنی بر حمایت از بازار از جمله دلایل استعفای عشقی اعلام شده است.

به گزارش فارس، ریاست سازمان بورس از سال ۹۹ به این سو ثبات آن چنانی نداشته و از آن موقع تاکنون ۴ نفر به ریاست این سازمان منصوب شده که با استعفا کنار رفتند. در حال حاضر با احتساب سهام عدالت حدود ۷۵ درصد جمعیت کشور در بورس حضور دارند و این سازمان نیاز به ثبات مدیریتی و مقررات مرتبط با بازار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
آفرین. عرضه کاری را نداری، بکش کنار.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
استعفای هر مسئولی که به هر علت نمی تواند مسئولیت محوله را به درستی انجام دهد نشان از تعهد و لیاقت شخص هست.
این قرار بود با قدرت کار کنه ؟
واگذارتان به خدا هیچ وقت شماها را نمی بخشم
از اول مشخص بود اقای عشقی و البته جایگزین ایشان اقای رضوانی فر توان اداره بورس را ندارند . تا زمانیکه بورس بعنوان حیاط خلوت دولتها محسوب شود اوضاع همین خواهد بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار