بازدید 5876

امام جمعه شهرکرد: شبانه‌روز در حال امتحان الهی هستیم

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: شیطان شبهات و لذت‌های نامشروع و کثیف را به خوبی جلوه می‌دهد تا دین و اعتقادات مردم نابود شود که لازم است مردم بر این مسائل غلبه کنند، از طرفی شبانه‌روز در حال امتحان الهی هستیم که یکی پس از دیگری به سراغ ما می‌آید که امید است رو سفید از امتحانات بیرون آییم.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸ 18 November 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، امام جمعه موقت شهرکرد گفت: متاسفانه دشمنان با ایجاد فتنه قصد دارند جامعه را ناامن و هرج و مرج در جامعه ایجاد کنند، امنیت خاطر را از ملت ایران بگیرند و به مردم لطمه وارد کنند، بنابراین نباید مردم فریب دشمنان را بخورند، زیرا زمانی‌که کشور ناامن شود دشمنان و معاویه‌های زمان دست به کار می‌شوند و اقدام به کشتن مردم می‌کنند که نباید این فرصت در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی ۲۷ آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه هر راه حقی هزینه دارد، اظهار کرد: در این سال‌ها هزینه‌های زیادی پرداخت و ضایعات و صدمات زیادی مشاهده شده، اما ملت ایران زیر سایه مقام معظم رهبری مقاومت و استقامت کرده است.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، افزود: دو نعمت سلامتی و امنیت از نعمات مجهولی بوده که بسیاری قدردان آن‌ها نیستند، در حقیقت امنیت به معنای آسایش، پیشرفت و رشد مردم است و غیر قابل قیمت‌گذاری است.

وی ادامه داد: متاسفانه دشمنان با ایجاد فتنه قصد دارند جامعه را ناامن و هرج و مرج در جامعه ایجاد کنند، امنیت خاطر را از ملت ایران بگیرند و به مردم لطمه وارد کنند، بنابراین نباید مردم فریب دشمنان را بخورند، زیرا زمانی‌که کشور ناامن شود دشمنان و معاویه‌های زمان دست به کار می‌شوند و اقدام به کشتن مردم می‌کنند که نباید این فرصت در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

امام جمعه موقت شهرکرد تاکید کرد: افرادی که مسئول امنیت کشور هستند وظایف خود را به نحو احسن انجام داده‌اند، کما اینکه باید در این لحظات زحمات آن‌ها دو برابر شود، البته در استان ما به دلیل مراقبت‌های شدید و بیداری مردم اتفاق ناهنجاری نیفتاد که باید شکرگذار خدا باشیم.

فاطمی در ادامه با بیان اینکه همواره در تاریخ و در زمان کنونی بازاریان همراه با اسلام، علما و انقلاب بوده و خواهد بود، تصریح کرد: متاسفانه مردم از تهدیدات هراس داشتند و این تهدیدات تا حدودی به نتیجه رسید، در حالی‌که نیرو‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی در خیابان‌ها حضور داشتند و اتفاق خاصی نیفتاد، البته در برخی شهر‌ها با آتش زدن مغازه‌ها تهدیدات علنی شد، اما آنچه مهم بوده بیداری، آگاهی و هوشیاری مردم است.

وی در ادامه گفت: امروزه کشور‌های اسلامی مخصوصا ایران که داعیه‌دار ولایت جهانی بوده، بیش از هر قوم و ملتی آماج فتنه‌ها و توطئه‌ها و ابزار شیطانی قرار دارد که قصد دارند به اشکال مختلف بی‌بند و باری و آلودگی‌ها را در جامعه ترویج کنند، کما اینکه عوامل شیطانی سرمایه‌گذاری‌های بسیاری برای آلوده کردن و نابودی کشور انجام داده‌اند.

فاطمی اضافه کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) در احادیث مختلفی آینده بشریت را پیش‌بینی کرده بودند، البته به راه حقی که امام راحل و مقام معظم رهبری ترسیم کرده افتخار می‌کنیم و امید است برنامه‌ای که پیامبر اکرم به آن اشاره داشته محقق شود و کشتی نجات به سر منزل مقصود خود برسد.

امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: افرادی که در دنیا به دلیل جرأت و جسارت زیاد مساله آخرت را جدی نپندارند، قطعا هراسی از آخرت ندارند و هیچ‌گونه عدل و آبرویی را رعایت نمی‌کنند، کما اینکه اهمیت به آخرت مساله حیاتی است، در حقیقت افراد براساس حساب و کتاب آخرت اعمال و رفتار دنیوی خود را تنظیم و کنترل می‌کنند.

به گفته وی، شیطان شبهات و لذت‌های نامشروع و کثیف را به خوبی جلوه می‌دهد تا دین و اعتقادات مردم نابود شود که لازم است مردم بر این مسائل غلبه کنند، از طرفی شبانه‌روز در حال امتحان الهی هستیم که یکی پس از دیگری به سراغ ما می‌آید که امید است رو سفید از امتحانات بیرون آییم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی