بازدید 7531

پیام آیت‌الله نوری همدانی در پی حوادث ایذه و اصفهان

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیام تسلیتی، حوادث تروریستی در شهرهای ایذه و اصفهان را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲ 18 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در این پیام آورده است: با کمال تأسف در این روزهای اخیر شاهد حوادث ناگوار و به شهادت رسیدن عده‌ای از هموطنان ما توسط ایادی استکبار هستیم.

پیام حاکیست: بی‌شک این حوادث تروریستی که در ایذه و اصفهان و بعضی دیگر از شهرها اتفاق افتاده است چهره دشمنان ما را نمایان‌تر نموده، آمریکا و اسرائیل و آلمان و فرانسه و عربستان سعودی و بعضی از کشورهای کوچک دیگر نیز اتحاد خود را علیه ملت ما روشن‌تر کرده و با استفاده از سرویس‌های جاسوسی خود و پول‌های گزاف امنیت مردم ما را نشانه رفته و نقشه‌های شومی برای کشور کشیده‌اند.

دربخش دیگری ازاین پیام آمده است: هوشیاری و بصیرت ملت عزیز و شجاع مثل همیشه این توطئه را خنثی خواهد نمود،این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است را محافظت خواهند کرد و از آرمان‌های امام راحل رحمت الله علیه دفاع خواهند نمود و سخن امام را که حفظ این انقلاب را واجب می‌دانستند توجه خواهند کرد.

بر مسئولان لازم است با تفکیک بین معترضان و اغتشاش‌گران به خواسته معترضان توجه و مشکلات آنها را حل نمایند و با کسانی که اغتشاش می‌کنند و زمینه را برای تروریست‌ها و کسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قاطع نمایند.

آیت الله نوری همدانی در این پیام ادامه داده است: امروز حل مشکل معیشت مردم در اولویت کار مسئولین باشد و با وحدت و اتحاد، خدمت به این مردم را سرعت بخشند و زمینه را برای نفوذ دشمن مسدود نمانید،

اینجانب ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر به خانواده این شهداء تسلیت می‌گویم و توفیق همگان را از خداوند متعال خواهانم.

در حادثه کور تروریستی شامگاه چهارشنبه گذشته ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی دو موتور سوار در مرکز شهر رخ داد، هفت نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.

همچنین شامگاه چهارشنبه ۲۵ آبان جاری در پی آشوب اغتشاشگران و ایجاد نا امنی در ملک شهر و «خانه اصفهان»، دو نیروی بسیجی حافظ امنیت به نام‌ «محمدحسین کریمی» و «محسن حمیدی» که در حال برقراری آرامش و امنیت در فلکه نگهبانی خانه اصفهان بودند، از سوی افراد مسلح ناشناس به شهادت رسیدند.

در این حمله مسلحانه همچنین شماری زخمی شدند و به بیمارستان انتقال یافتند که سرهنگ «اسماعیل چراغی» از ماموران یگان ویژه در زمره مصدومان بود که با وجود کوشش های کادر درمان بر اثر جراحت وارده به شهادت رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر