بازدید 2353
۳
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تولید دارو‌های آنتی بیوتیک ۸ برابر شده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تامین مواد اولیه دارو‌های انتی بیوتیک، میزان تولید این دارو‌ها در مقاسیه با سال گذشته، ۸ برابر شده است. هم اکنون ۳۲ تن مواد اولیه تولید دارو‌های انتی بیوتیک در گمرک درحال ترخیص است.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 16 November 2022


به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، صولت مرتضوی در حیاط دولت به خبرنگاران اظهار داشت: تولید ماهیانه دارو‌های انتی بیوتیک به سه میلیون دز در ماه افزایش یافته است و کاهشی دراین زمینه نخواهیم داشت.
این مسئول همچنین افزود: با راه اندازی خطوط تمام اتوماتیک تولید سرم در کارخانجات زیر مجموعه، ظرفیت ماهیانه تولید سرم از ۳ میلیون عدد به ۶ میلیون عدد از انواع سرم افزایش یافته است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی نیز پس از ۱۵ سال با اختصاص ردیف بودجه راه اندازی شد.
صولت مرتضوی افزود: نخستین هتل مناسب سازی شده در مشهد برای اشخاص تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به بهره برداری رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
علت کمبود آنتی بیوتیک درماههای اخیرکشف شد: پروفسور صولت مرتضوی اعلام کرد تولید آنتی بیوتیک نسبت به سال گذشته 8 برابر افزایش یافته است.
توليد انتي بيوتيك هشت برابر شده و باز كمبود داروي آنتي بيوتيك داريم ! . پس اوضاع قبلاً چرا اينجوري نبود ؟ احتمالا اين حرفتون نادرسته و با واقعيت همخواني نداره
بعدا هم گلایه دارند چرا مردم حرف مسئولان را باور ندارند و حتما نمایندگان و مسئولان و بیماران و مردم هم کمبود دارو را احساس نکرده اند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار