وقایع اتفاقیه؛

داماد جمال عبدالناصر، جاسوسی که سقوط کرد

کد خبر: ۱۱۵۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 15 November 2022
تعداد بازدید : 59228
بازدید 89222
۴
اشرف مروان، داماد جمال عبدالناصر بود که در یک سقوط کشته شد. هم صهیونیست‌ها و هم مصری‌ها اصرار دارند که مروان به نفع آن‌ها کار می‌کرد و با توجه به موقعیت مروان، پذیرش جاسوسی مروان برای مصر امری حیثیتی شده است. در مستند «جاسوسی که سقوط کرد | The Spy Who Fell to Earth» با فرماندهان ارشد موساد در زمان فعالیت مروان و بعد از او مصاحبه شده و روایت هر دوطرف ماجرا ارائه می‌شود. برای نخستین بار با ترجمه فارسی در «تابناک» تماشا می‌کنید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
ایا شماتصور میکنید یک مامور ارشد اطلااعاتی اسرائیل یک روده راست در شکم دارد که حقیقت را بگوید۔۔ممکن است اشرف مروان در چرخش مصر به غرب نقشی داشته باشد۔روابط مروان باانور سادات و مبارک خوب بوده است۔ ولی نمی توان گفت مامور اسرائیل بوده است۔تعدای افراد اطلاعاتی مصری در انگلیس به نوع های مرموزی در انزمان در انگلیس از بین رفته اند۔همسر مروان ماموران اسرائیلی را عامل میداند۔نکتهای که ذکر ان جالب است این است که کفش پای مروان پیدا نشده است۔ با احتمال زیاد مقتول شده است نه خودکشی۔ولی توسط چه شخصی۔سئوال است۔ اینگونه که در رفرانس ها است مروان در کارهای تجاری فعال بود۔ایا خرید وفروش سلاح هم بوده تست۔؟۔
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
تمام جنگهای خاورمیانه بخاطر ظهور و ایجاد رژیم جعلی اسراییل بوده چه کسانی خوششنان بیاید چه نیاید. همه اینها بخاطر خورد کردن مسلمانان باعث ایجاد نحله های زیاد و شعبه های زیادی بین مسلمانان شد هرچقدر بیشتر فشار به مسلمانان آردند از آن طرف گروههای افراطی بیشتر سر بر آورد. تا وقتی مساله فلسطین حل نشود اوضاع همین است. لعنت خدا بر صهیونیست
این همان انور ساداتی است که اسراییل را شکست داد و صحرای سینا را پس گرفت. در همان زمانی که ایران هم به مصر و هم به سوریه کمکهای زیادی کرد. همان ساداتی که به ایران آمد و از کمک رژیم گذشته برای پشتیبانی از مصریها قدردانی بسیاری کرد. همان ساداتی که بعدها اسلامگرایان تندرو ترور کردند. پیدا کنید پرتغالفروش را!
همیشه بد ترین و خطرناک ترین ضربه ها را افراد درونی و نزدیک به انسان و کشور می زنند. لذا همیشه باید مواظب کسی بود که کنارت نشسته است