بازدید 3378

دیدار نمایندگان کانون بازنشستگی شرکت مس با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

نمایندگان کانون بازنشستگی شرکت مس با دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران دیدار کردند.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸ 14 November 2022

دیدار نمایندگان کانون بازنشستگی شرکت مس با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، دکتر علی رستمی روز چهارشنبه 18 آبان ماه در نشست صمیمانه در حاشیه مجمع با نمایندگان کانون بازنشستگان در دفتر مرکزی صندوق بازنشستگی شرکت مس در کرمان، دیدار و گفت و گو کرد.
در این نشست صمیمانه بازنشستگان ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر رستمی در مجموعه مس، به طرح دغدغه ها و مسائل شان پرداخته و سوالاتی را پیرامون وضعیت صندوق بازنشستگی مطرح کردند.
بازنشستگان در ادامه ضمن ابراز رضایت مندی از اقداماتی که در مدت حضور دکتر رستمی در مس انجام گرفته، در خصوص تبدیل شدن صندوق بازنشستگی به امور خواستار پیگیری بیشتر شدند.
مدیرعامل شرکت مس در ادامه ضمن توضیح فعالیت‌هایی که تا کنون در زمینه امور شدن صندوق بازنشستگی انجام گرفته است، در رابطه با اقدامات صورت گرفته در راستای لغو مصوبه واگذاری این صندوق به وزارت رفاه کار و تامین اجتماعی توضیحاتی را ارائه کرد.
دکتر رستمی در این جلسه از معاونان و مدیران حاضر در جلسه خواست تا دغدغه های بازنشستگان با سرعت بیشتری پیگیری شده و نتیجه اقدامات را ارائه کنند.
محسن یزدانی راد مدیر عامل صندوق بازنشستگی نیز در جمع بازنشستگان گزارشی را از مجموع فعالیت هایی که طی مدت حضورش در صندوق بازنشستگی شرکت مس انجام داده است را مطرح و بر خدمت رسانی بیشتر به بازنشستگان زحمت کش تاکید کرد.
افزایش امکانات رفاهی و ارائه تسهیلات، اولویت قراردادن جذب فرزندان بازنشستگان و اختصاص سهمیه استخدامی به فرزندان بازنشستگان ایثارگران از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و گزارشی پیرامون اقداماتی که تاکنون صورت گرفته است از سوی دکتر امید طیاری معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم های اطلاعاتی، ارائه شد.
مهندس ابراهیمی مدیر امور بازنشستگی شرکت مس نیز به نمایندگی از بازنشستگان به طرح دغدغه ها و مطالبات آنان پرداخت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر