تحلیل پلاست امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۱

امروز قصد داریم تا به بررسی سهام پلاست به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد پلاست در روزهای آینده بورس است.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳ 14 November 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز قصد داریم تا به بررسی سهام پلاست به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد پلاست در روزهای آینده بورس است.

شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش پلاست نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل پلاست امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۱

تحلیل پلاست امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | هدف اول پلاست کجاست؟
 
 

 
قیمت پلاست بعد از رالی خیره کننده‌ای که از اواخر سال گذشته شروع شده بود، وارد یک روند اصلاحی سه وجهی شد که تقریبا همه راه رفته را برگشته است. قیمت دوباره در موقعیت خوبی قرار دارد و بعد از تکمیل یک ساختار اصلاحی بصورت زیگزاگ منظم (ABC) می‌تواند یک رالی دیگر را آغاز کند. اولین نشانه‌ی تغییر روند در سهم شکست خط روند نزولی اندیکاتور RSI می‌باشد که متعاقب آن در روز‌های پیش رو همین اتفاق می‌تواند در نمودار قیمت نیز رخ دهد. تارگت اول سهم روی فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر در ۹۵۰ تومان قرار دارد. تارگت الگوی کف دو قلو در کوتاه مدت روی فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر نیز هدف قیمتی کوتاه مدت سهم را تائید می‌کند. اما در میان مدت و پس از تثبیت روی تارگت اول، قیمت در گام دوم پتانسیل رشد تا فیبوی ۰.۶۱ اصلاح اخیر در ۱۳۵۰ تومان نیز و تا افق پایان سال رشد کند.
 
با توجه به حمایت جدی سهم روی ۷۵۰ تومان و تارگت‌های گفته شده در بالا می‌شود می‌شود نتیجه گرفت که نسبت ریسک به ریوارد سهم مناسب ارزیابی می‌شود.

خلاصه تحلیل تکنیکال پلاست

حمایت اول: ۷۵۰ تومان
حمایت دوم: ۷۰۰ تومان
نوع حمایت: حمایت هندسی
نوع الگو: الگوی اصلاح ABC
وضعیت اندیکاتور RSI: روند نزولی RSI شکسته شده است
مقاومت اول: ۹۵۰ تومان
مقاومت دوم: ۱,۳۵۰ تومان
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر